Simon the Sorcerer 4: Uratować Magiczne Królestwo cz.4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zanieść kosz babci

1 - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Minąwszy strażnicę, nasz czarodziej kieruje się ku bramie Świątyni Umarłych - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Minąwszy strażnicę, nasz czarodziej kieruje się ku bramie Świątyni Umarłych. Ta jest zamknięta z powodu śmierci w rodzinie. Na prawo od bramy rozciąga się droga wiodąca do ciemnego lasu. Wkroczywszy na nią, chłopak trafia na polanę pełną oblepionych hubą drzew i porośniętą mchem, grzybami, dzwoneczkami oraz innym kwieciem. Nie sposób też przegapić (po lewej) chatki Baby Jagi... to znaczy - babci Czerwonego Kapturka.

2 - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Chłopak dzielnie wchodzi do środka i wdaje się w pogawędkę ze staruszką - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Chłopak dzielnie wchodzi do środka i wdaje się w pogawędkę ze staruszką. W wyniku tejże rozmowy kobiecina dostaje swój (niekompletny) kosz z jedzeniem, a nasz czarodziej - wmówiwszy jej, że szwankuje mu pamięć - mapę okolicy. Od tej pory, wybrawszy ją z ekwipunku (po lewej), może za jej pomocą przemieszczać się pomiędzy lokacjami. Przed opuszczeniem chatki Simon rozgląda się nieco po jej wnętrzu. Próbuje niepostrzeżenie zwinąć leżącą na szafce nocnej poduszeczkę do igieł, ale sokole oko babci dostrzega ów manewr. Zatem, skorzystawszy z właśnie otrzymanej mapki, chłopak wraca na skrzyżowanie.

Dopaść sobowtóra

3 - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Na rozstajach nasz czarodziej dostrzega swego sobowtóra, ubranego podobnie, choć w zieloną szatę - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Na rozstajach nasz czarodziej dostrzega swego sobowtóra, ubranego podobnie, choć w zieloną szatę. Goniąc go, dociera do miasta. Natychmiast natyka się na Alix, która - widząc dwu Simonów - czuje się nieco skołowana. Nie pora jednak na wyjaśnienia - typek właśnie czmychnął w zaułek (przejście między kamienicami po prawej).

4 - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Wbiegłszy tam, chłopak natyka się na podpitego Wilka, podpierającego ścianę na wprost baru - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Wbiegłszy tam, chłopak natyka się na podpitego Wilka, podpierającego ścianę na wprost baru. Ten na widok kolejnego Simona postanawia zerwać z nałogiem i upuszcza butelkę denaturatu, którą nasz bohater skwapliwie podnosi. Rozpoczyna się nieco mętna dyskusja, podczas której pada jednak ważne pytanie: w którą stronę uciekł sobowtór? Wilk wskazuje ciemną uliczkę tuż za barem (na lewo od pijaczyny).

I rzeczywiście - tam nareszcie Simon dopada oszusta. Niestety, ten wzywa straż i cała sytuacja niefortunnie obraca się na niekorzyść naszego bohatera, który ląduje w więzieniu.

Uciec z lochu

5 - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Nasz czarodziej zamknięty w celi słyszy przygotowania do śledztwa, które przeprowadzać będzie wielbiciel tortur, czyli mag Abra Kadabra - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Nasz czarodziej zamknięty w celi słyszy przygotowania do śledztwa, które przeprowadzać będzie wielbiciel tortur, czyli mag Abra Kadabra. Szczęśliwie, na owo przesłuchanie wprasza się także Alix i podczas dyskusji nad wyborem rodzaju mąk (wodne lub speed metal od tyłu) wtrąca swoje trzy grosze. Summa summarum, Abra Kadabra oddala się, by wymyślić nowy rodzaj tortur. Simon zostaje sam i ma chwilę, by wykombinować, jakby tu opuścić niegościnne pomieszczenie.

Podchodzi do okna, przez które widać uliczkę, na której spotkał sobowtóra. Jednak kraty są zbyt mocne, a odstępy między nimi zbyt wąskie. Przy ścianie po prawej leży trochę słomy, którą Simon przezornie zabiera. Wreszcie wpada na pomysł, by potraktować denaturatem zamek drzwi. Ten jest dość solidny i chłopak dochodzi do wniosku, że musi czymś wzmocnić denaturat, by jego plan się powiódł.

6 - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry
Wybór pada na mocno stężoną i śmierdzącą zawartość stojącego obok drzwi nocnika - Uratować Magiczne Królestwo cz.4 | Simon the Sorcerer 4 - Simon the Sorcerer 4 - poradnik do gry

Wybór pada na mocno stężoną i śmierdzącą zawartość stojącego obok drzwi nocnika. Simon napełnia butelkę moczem (użyj butelki na nocniku) i tą mieszaniną polewa zamek drzwi (użyj denaturatu z moczem na drzwiach).

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2007-11-22
14:21

zanonimizowany469706 Legionista

Return of Szymek czarodziej! Poznajcie jego uber power i super moce :P

Komentarz: zanonimizowany469706

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl