Silverfall: Wprowadzenie
Aktualizacja:
Umiejętności (Skills)
W Silverfall podzielono umiejętności postaci na trzy grupy główne, które z kolei dzielą się na podgrupy. Sam schemat rozwoju wygląda niemal identycznie jak znany z klasycznego Diablo II. Podstawową różnicą jest to, że w Silverfall nie wybieramy na początku gry profesjii, a rasę postaci (każda rasa ma unikalne zdolności). Dopiero rozwijając odpowiednie gałęzie umiejętności w czasie gry i wykonując poszczególne zadania, nadajemy swojej postaci konkretny charakter. Postać może rozwijać się w kierunku Technologii lub Natury, a prowadzą do tego odpowiednie zadania, które wpływają na zmianę współczynnika procentowego zaangażowania w obydwa aspekty. Odpowiednio wysoki poziom np. Natury pozwoli postaci korzystać z wielu interesujących broni i typów zbroi niedostępnych dla postaci rozwijanej w kierunku Technologii. Technolog natomiast ma dostęp do całego wachlarza broni palnej oraz mechanicznych urządzeń. Są możliwe również drogi pośrednie np. 1/3 Natury i 2/3 Technologii. W grze można także spotkać Skill masterów (pierwszego z nich - już na początku gry), dzięki którym da się definiować na nowo podział punktów na poszczególne umiejętności.
Combat (Melee, Shoot, Technique)
Wszelkiego typu umiejętności związane z walką bezpośrednią i dystansową przy pomocy broni, a także zdolności związane z techniką walki.
Magic (Element, Light, Shadow)
Zdolności posługiwania się magią i panowania nad umysłem, uzdrawiania oraz przywoływania istot.
Other (Race, Nature, Technology)
Umiejętności, dzięki którym postać jest rozwijana w jednym z dwu kierunków: Natury lub Technologii. Są tu także zdolności unikalne dla każdej z ras.
0
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
po samym wstępie do poradnika odechciewa się grac
zanonimizowany122889 Pretorianin
Też się zgadzam, a w dodatku kiepsko wyszły im modele postaci (głupi obrys wokół strasznie gryzie w oczy), ale tło jest dobre w grze, a że kiepska optymalizacja, to wiadomo - kolejny beznadziejny producent na rynku (OMIJAĆ Z DALEKA). NA CZARNA LISTE TAKICH! Niech sie nauczą dobrze gry robić.
To samo będzie z Sacred 2 Upadły Anioł (NIEMCY TO TEZ LIPA PRODUKCJA) Po tym jak wypuścili skopaną do bólu gre i to jeszcze złe działająca z AA to nie zwracam uwagi na ich WYPOCINY.
zanonimizowany651221 Junior
"Głupi obrys wokół postaci" to się nazywa cell shading albo cartoon shading i można go bez problemu wyłączyć z menu opcji podczas gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
