Silverfall: Cloudworks (2) Zadania poboczne
Aktualizacja:
The workers aren't working anymore [Natura/Technologia]
W industrialnej części miasta spotkasz goblina o imieniu Chopit. Żali się, że produktywność jego pracowników dramatycznie spada, przez co nie może dotrzymać terminów zawartych w umowie z klientami. Podejrzewa, że coś zajmuje robotników bardziej niż obowiązki, ale sam tego nie chce sprawdzić. Twoim zadaniem jest dowiedzieć się, co trapi pracowników Chopita.

Pracodawca nie wie nawet, jakie dylematy mają jego pracownicy...
Spotkasz ich niedaleko (Cloudworks - 10), stoją sobie i dywagują na jakiś temat. Porozmawiaj, a dowiesz się, że mają dylemat, czy pozostać w fabryce. Otóż gobliny te zaczęły stawiać sobie filozoficzne pytania i w tej chwili nurtuje je zagadnienie, jakie jest miejsce robotnika w porządku rzeczy? Takie myśli podsunął im niedawno pewien druid, który wytłumaczył im, że fabryki zanieczyszczają środowisko i niszczą przyrodę. Zastanowili się nad tym i stwierdzili, że jest to prawda. Teraz stoją przed wyborem. W zależności od tego, co im doradzisz, wzrośnie twój współczynnik natura/technologia. Jeśli mają iść śladem druida i żyć w harmonii z przyrodą, musisz zabić ich szefa, który nie pozwala im odejść (The supervisor must die in the name of Nature). Z drugiej strony, możesz ich przekonywać o dobrodziejstwach techniki i postępu. Będą chcieli dowodu na większą skuteczność techniki nad naturą, którym ma być zabicie owego druida (The druid must die in the name of Progress). Znajduje się on na południu pustyni - na skałach (Cloudworks desert - 5).

The lost caravan
W części handlowej Cloudworks spotkasz kupca imieniem Teoussa. Jego kramik wygląda bardzo skromnie, ponieważ karawana z dostawą towaru zaginęła gdzieś na pustyni. Teoussa obawia się, że prowadzącym karawanę grozi rychła śmierć z wycieńczenia.

Karawana znajduje się na południu pustyni Cloudworks (Cloudworks desert - 6). Odnajdź ją i doprowadź z powrotem do miasta. Jeśli w którymś momencie uznasz, że jest niebezpiecznie i należy oczyścić teren z wrogów, powiedz goblinowi z karawany, aby na ciebie zaczekał.

0
- Silverfall - poradnik do gry
- Silverfall: Poradnik do gry
	
- Silverfall: Zadania poboczne
		
- Silverfall: Refugee camp (1) Zadania poboczne
 - Silverfall: Refugee camp (2) Zadania poboczne
 - Silverfall: Refugee camp (3) Zadania poboczne
 - Silverfall: Refugee camp (4) Zadania poboczne
 - Silverfall: Silverfall (1) Zadania poboczne
 - Silverfall: Silverfall (2) Zadania poboczne
 - Silverfall: Mangrove Zadania poboczne
 - Silverfall: Cloudworks (1) Zadania poboczne
 - Silverfall: Cloudworks (2) Zadania poboczne
 - Silverfall: Cloudworks (3) Zadania poboczne
 - Silverfall: Gaian Zadania poboczne
 - Silverfall: Graybay Zadania poboczne
 - Silverfall: Steelight Zadania poboczne
 
 
 - Silverfall: Zadania poboczne
		
 
 - Silverfall: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
po samym wstępie do poradnika odechciewa się grac
zanonimizowany122889 Pretorianin
Też się zgadzam, a w dodatku kiepsko wyszły im modele postaci (głupi obrys wokół strasznie gryzie w oczy), ale tło jest dobre w grze, a że kiepska optymalizacja, to wiadomo - kolejny beznadziejny producent na rynku (OMIJAĆ Z DALEKA). NA CZARNA LISTE TAKICH! Niech sie nauczą dobrze gry robić.
To samo będzie z Sacred 2 Upadły Anioł (NIEMCY TO TEZ LIPA PRODUKCJA) Po tym jak wypuścili skopaną do bólu gre i to jeszcze złe działająca z AA to nie zwracam uwagi na ich WYPOCINY.
zanonimizowany651221 Junior
"Głupi obrys wokół postaci" to się nazywa cell shading albo cartoon shading i można go bez problemu wyłączyć z menu opcji podczas gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
