Silverfall: Combat - Melee
Aktualizacja:
Combat - Melee
Hand to hand (walka wręcz)  | Zwiększa zdolności bojowe - szansę trafienia przeciwnika i ilość zadawanych obrażeń. Zdolność pasywna.  | 
Defensive stance (postawa obronna)  | Atak z pozycji obronnej - zwiększa obronę kosztem siły zadawanych wrogowi obrażeń.  | 
Counterattack (kontratak)  | Po udanym odparowaniu ciosu następuje silne kontruderzenie, które nie może zostać zablokowane.  | 
Smash (roztrzaskanie)  | Potężny cios niszczący tymczasowo zbroję przeciwnika.  | 
Berserker (szał bojowy)  | Silny atak niszczący zbroję permanentnie, nie może być parowany.  | 
Berserker charge (szarża)  | Umożliwia atak z dystansu, zwiększając siłę uderzenia.  | 
Knockdown (powalenie)  | Cios przewracający przeciwnika i powodujący jego większą wrażliwość na zadawane obrażenia przez krótki okres.  | 
Volley of punches (seria uderzeń)  | Umożliwia pięciokrotne uderzenie przeciwnika przy użyciu broni ręcznej.  | 
Knowledge of injuring attacks (wiedza o raniących uderzeniach)  | Cios zadany bronią ręczną powoduje otwarcie ran na kilka sekund.  | 
Master of hand weapons (mistrz broni ręcznej)  | Zwiększa efektywność broni ręcznych.  | 
Double attack (podwójny atak)  | Umożliwia zadanie silnego podwójnego ciosu przy użyciu broni jednoręcznej.  | 
Critical knowledge (wiedza o obrażeniach krytycznych)  | Zwiększa szansę zadania obrażeń krytycznych przy pomocy broni jednoręcznej.  | 
Master of small arms (mistrz broni lekkiej)  | Zwiększa efektywność broni jednoręcznej.  | 
Circular attack (atak kolisty)  | Pozwala zadać cios bronią dwuręczną, który trafia wszystkich wrogów znajdujących się wokół.  | 
Stun knowledge (wiedza o obezwładnianiu)  | Cios może wytrącić z równowagi przeciwnika i obezwładnić go na krótką chwilę.  | 
Master of heavy weapons (mistrz broni ciężkiej)  | Zwiększa efektywność broni dwuręcznej.  | 
0
Komentarze czytelników
fan realu madryt i raula Legend
po samym wstępie do poradnika odechciewa się grac
zanonimizowany122889 Pretorianin
Też się zgadzam, a w dodatku kiepsko wyszły im modele postaci (głupi obrys wokół strasznie gryzie w oczy), ale tło jest dobre w grze, a że kiepska optymalizacja, to wiadomo - kolejny beznadziejny producent na rynku (OMIJAĆ Z DALEKA). NA CZARNA LISTE TAKICH! Niech sie nauczą dobrze gry robić.
To samo będzie z Sacred 2 Upadły Anioł (NIEMCY TO TEZ LIPA PRODUKCJA) Po tym jak wypuścili skopaną do bólu gre i to jeszcze złe działająca z AA to nie zwracam uwagi na ich WYPOCINY.
zanonimizowany651221 Junior
"Głupi obrys wokół postaci" to się nazywa cell shading albo cartoon shading i można go bez problemu wyłączyć z menu opcji podczas gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
