Silverfall: Combat - Melee
Aktualizacja:
Combat - Melee
Hand to hand (walka wręcz) | Zwiększa zdolności bojowe - szansę trafienia przeciwnika i ilość zadawanych obrażeń. Zdolność pasywna. |
Defensive stance (postawa obronna) | Atak z pozycji obronnej - zwiększa obronę kosztem siły zadawanych wrogowi obrażeń. |
Counterattack (kontratak) | Po udanym odparowaniu ciosu następuje silne kontruderzenie, które nie może zostać zablokowane. |
Smash (roztrzaskanie) | Potężny cios niszczący tymczasowo zbroję przeciwnika. |
Berserker (szał bojowy) | Silny atak niszczący zbroję permanentnie, nie może być parowany. |
Berserker charge (szarża) | Umożliwia atak z dystansu, zwiększając siłę uderzenia. |
Knockdown (powalenie) | Cios przewracający przeciwnika i powodujący jego większą wrażliwość na zadawane obrażenia przez krótki okres. |
Volley of punches (seria uderzeń) | Umożliwia pięciokrotne uderzenie przeciwnika przy użyciu broni ręcznej. |
Knowledge of injuring attacks (wiedza o raniących uderzeniach) | Cios zadany bronią ręczną powoduje otwarcie ran na kilka sekund. |
Master of hand weapons (mistrz broni ręcznej) | Zwiększa efektywność broni ręcznych. |
Double attack (podwójny atak) | Umożliwia zadanie silnego podwójnego ciosu przy użyciu broni jednoręcznej. |
Critical knowledge (wiedza o obrażeniach krytycznych) | Zwiększa szansę zadania obrażeń krytycznych przy pomocy broni jednoręcznej. |
Master of small arms (mistrz broni lekkiej) | Zwiększa efektywność broni jednoręcznej. |
Circular attack (atak kolisty) | Pozwala zadać cios bronią dwuręczną, który trafia wszystkich wrogów znajdujących się wokół. |
Stun knowledge (wiedza o obezwładnianiu) | Cios może wytrącić z równowagi przeciwnika i obezwładnić go na krótką chwilę. |
Master of heavy weapons (mistrz broni ciężkiej) | Zwiększa efektywność broni dwuręcznej. |
Komentarze czytelników
"Głupi obrys wokół postaci" to się nazywa cell shading albo cartoon shading i można go bez problemu wyłączyć z menu opcji podczas gry.
Też się zgadzam, a w dodatku kiepsko wyszły im modele postaci (głupi obrys wokół strasznie gryzie w oczy), ale tło jest dobre w grze, a że kiepska optymalizacja, to wiadomo - kolejny beznadziejny producent na rynku (OMIJAĆ Z DALEKA). NA CZARNA LISTE TAKICH! Niech sie nauczą dobrze gry robić.
To samo będzie z Sacred 2 Upadły Anioł (NIEMCY TO TEZ LIPA PRODUKCJA) Po tym jak wypuścili skopaną do bólu gre i to jeszcze złe działająca z AA to nie zwracam uwagi na ich WYPOCINY.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
