Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry
W poradniku tym znajdziecie wszystko co potrzebne aby wasza przygoda w wielkim świecie Blade of Darkness nie zakończyła się zbyt wcześnie. Opis broni, postaci, przedmiotów, solucja ... broń w dłoń i w drogę.
Aktualizacja:
Severance: Blade of Darkness - poradnik do gry

Wprowadzenie
W Severance: Blade of Darkness trudno "zakochać się od pierwszego wejrzenia". Świetna grafika, tekstury w wysokiej rozdzielczości. Tylko że sterowanie postacią na początku może przyprawić o ból głowy. Nie zabraknie także problemów technicznych - wszak zastosowany w grze engine jest bardzo wymagający i do spokojnej gry potrzeba silnego sprzętu. Sytuację poprawia trochę dodatkowy raster OpenGL, co jest szczególnie zauważalne na kartach nVidii. Kiedy go zainstalujesz w menu startowym gry, będzie można wybrać nowy tryb (wspomniany OpenGL) i ustawić dla niego poszczególne opcje. Jednak i tu nie ma róży bez kolców - podczas gry wiele razy natknąłem się na silną mgłę, która zasłaniała wszystkie obiekty dookoła. Wtedy pomagało tylko powrotne przełączenie się w tych miejscach na Direct3D.
Dlaczego więc napisałem poradnik do gry pozornie tak niedopracowanej? Otóż jeśli już zaczniecie w nią grać, wielki świat, który jeden z czterech herosów będzie miał za zadanie uratować (już chyba nie mają co wymyślać!), stanie przed wami otworem. Pierwsza sprawa - lokacje, czyli poziomy. Mimo, że tak naprawdę wcale nie są duże, to ich projekt jest tak wykonany, że gracz ma wrażenie, iż porusza się po monumentalnych budowlach z bezkresnymi korytarzami-labiryntami. Otóż mogę podać przykład: idziesz do przodu, aż tu nagle rozwidlenie. Z lewej strony duża sala z kilkoma przeciwnikami a z prawej korytarz, widoczny tylko do pierwszego zakrętu. Zastanawiasz się chwilę co wybrać i w końcu ruszasz, dajmy na to korytarzem. Przechodząc kolejne zakręty i pomieszczania trafiasz w końcu na zamknięte drzwi. I co? Musisz iść z powrotem do dużej sali, odnaleźć tam klucz i wrócić z nim do owych drzwi. To sprawia że gra trwa w BoD znacznie dłużej niż w innych podobnego typu produkcjach.
Niniejszy poradnik opisuje dokładne przejście gry rycerzem, ale zawiera także pierwsze plansze dla reszty wojowników. Wszystkie mapy, od drugiej włącznie, są dla nich identyczne i dlatego będą właściwe dla każdego bohatera. Może się czasami zdarzyć, że podczas gry innym bohaterem niż Sargon, natkniesz się na broń różną od tej opisanej w solucji, jednak starałem się wyeliminować w miarę możliwości wszystkie takie sytuacje.
GRYOnline
Gracze
- Severance Blade of Darkness: Shalatuwar Fortress
- Severance Blade of Darkness: Island of Karum
- Severance Blade of Darkness: Tombs of Ephyra
- Severance Blade of Darkness: Fortress of Tell Halaf
- Severance Blade of Darkness: Mines of Mount Kolbegen
- Severance Blade of Darkness: Kazel Zalam - Nagflar (Krasnolud)
- Severance Blade of Darkness: The Lost City of Marakamada - Zoe (Amazonka)
- Severance Blade of Darkness: The Monoliths of Kashgar - Tukaram (Barbarzyńca)
- Severance Blade of Darkness: The Krak of Tabriz - Sargon (Rycerz)
- Severance Blade of Darkness: Przeciwnicy
- Severance Blade of Darkness: Runy i Kamienie
- Severance Blade of Darkness: Mapa
- Severance Blade of Darkness: Broń i Przedmioty
- Severance Blade of Darkness: Bohaterowie
- Severance Blade of Darkness: Podstawy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.