Robin Hood The Legend of Sherwood: Wieczorny Gość
Aktualizacja:
![Celem w zadaniu jest przedostanie się do komnaty Ranulpha [1] , nie krzywdząc przy tym żadnego z jego ludzi - Wieczorny Gość | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/185/6468109.png)
Celem w zadaniu jest przedostanie się do komnaty Ranulpha [1] , nie krzywdząc przy tym żadnego z jego ludzi. W miejscu, w którym rozpoczynasz zadanie, nad rzeczką stoi dwóch żołnierzy. Do jednego z nich podchodzi co jakiś czas sierżant, więc gdy go nie będzie to Robinem ogłusz wrogów. Małym Johnem schowaj ciała i po powrocie sierżanta powal go. Robinem ogłusz żąglującego łucznika i oczywiście zwiąż. Idź w prawo. Gdy napotkasz dwie wrogie jednostki zwrócone w górę, ogłusz je. Przed drzwiami chaty wysuniętej najbardziej na północ stoi strażnik. Gdy będzie on poza zasięgiem oczu kręcących się w pobliżu wrogów, podbiegnij do niego Johnem, ogłusz i schowaj do domu. Teraz przyczaj się za chatą, przed którą siedzi żebrak. Zaobserwuj drogę patrolowaną przez sierżanta. Zatrzymuje się on idąc w stronę zamku zaraz za kamiennym mostkiem, przy żebraku. Idealny moment by John go ogłuszył i schował za dom. Robinowi karz ogłuszyć strażnika przy prawej krawędzi mapy, przy mostku. Zwiąż wszystkich ogłuszonych (!!!).
Koło wodnego młyna [2] przy drugim kamiennym mostku kręci się łucznik, gdy będzie szedł na dół podejdź Robinem i uderz go. Żebrakowi daj kilka monet (kilka razy). Jak zwykle wskaże Ci on zwoje z przydatnymi wskazówkami. Niżej od mostka przy młynie znajduje się zagroda, przy której chodzi sobie rycerz. Małym Johnem przejdź brzegiem fosy tak by zajść nadchodzącego rycerza od tyłu. Uderz go, a następnie zwiąż. Obok zagrody jest chata, przed którą stoją kobieta i mężczyzna (użyj szpiegowskich umiejętności Marion). Gdy Cię zobaczą pobiegną po żołnierzy, więc na wszelki wypadek ogłusz ich Robinem. Wejdź do zagrody, ogłusz stojącego przy budynku [3] strażnika, najlepiej gdy patrolujący kusznik będzie zmierzał w stronę żąglującego łucznika. Zabierz ciało, a następnie ogłusz wracającego kusznika. Zanim wejdziesz do pomieszczenia możesz podnieść zwój przy młynie. Weź ciało i wejdź swoją ekipą do budynku z tajnym przejściem [3] . Podnieś zwój. Patrolujący sierżant ma przystanek tuż przed kamiennym wyjściem, więc John nie będzie miał kłopotu z unieszkodliwieniem go i schowaniem ciała oczywiście. Przy kamiennym wejściu po prawej stronie jest dwóch łuczników. Jeden stoi przy ścianie, a drugi wędruje sobie między schodami do wieży [4] , a drewnianym pomostem. Ofiaruj żebrakowi pieniądze, a dowiesz się kilku istotnych rzeczy. Teraz pozbądź się łucznika przy ścianie (gdy drugi będzie na pomoście) schowaj ciało i gdy sytuacja będzie na to pozwalała zrób to samo z drugim.
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Lincoln
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Nottingham
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Las Sherwood
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wyznanie Banity
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Szkarłatna noc
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Książe i Banita
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ratunek
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wieczorny Gość
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ojciec chrzestny uwięziony
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wpadka braciszka
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Czarny Zamek
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Srebrna Strzała
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wesele czy pogrzeb
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ucieczka
- Robin Hood The Legend of Sherwood: List
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Marsz na York
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ostatnie Wyzwanie
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wie ktoś może jak w tej misji ze spotkaniem z księciem Janem wejść do tego budynku gdzie jest książe?? Nie moge do tego dojść. wybiłem wszystkich i te drzwi są ciągle zamknięte...
Jaaaaaa1 do ciebie
Jak jesteś w lesie czyli w waszym schowku to w prawym górnym rogu ekranu powinna być mapka i w nią wciskasz a dalej to już będziesz wiedział co zrobić :PP POZDRAWIAM
Ej mam taki problem gra : Desperados i Robin Hood Legenda Sherwood u każdego działa dobrze. U mnie jest coś takiego włączam grę i mi odrazu myszka ścina prosze pomóżcie (myszkę niedawno kupiłem)
witam wszystkich :) mam maly problem ,,,,, doszedlem do wioski sherwood i nie wime co mam dalej zrobic ;/ pomozcie
Błagam was pomóźcie. Jak przejść drugi etap gry. Zamek Nottingham. Jak moge się do niego dostać. Pokonałam już wszystkich w wiossce i w miasteczku i nie wiem co mam zrobić dalej. Jak wejść do zamku nottingham????????????
Gra jest bardzo fajna, przeszedłem parę razy ale skoro większość wypowiadających się tu źle GOLowiczów
gra jest 6/10 igusciu masz racje głupie jest to że sie wszystko powtarza
-->dupa wołowa 33.. zgadzam sie
da sie wpisać tylko jak byś poszukał pod dobrym adresem do byś znalazł do do ciebie wołwa 33
koduw wcale sie nie da wpisać i apropo gra jest beznadziejna
Bardzo fajna gra podobno jest cz 2 tej gry
Kody do gry: Miej pewność, że podczas gry Twoja postać stoi - teraz naciśnij na ikonę przykucania/klęczenia - "kneling icon". Następnie naciśnij [F11], aby wyświetlić konsolę. Teraz możesz do okienka korespondencyjnego wpisywać poniższe kody, dla uzyskania opisanych efektów.
GOODLUCK - dodaje koniczynkę do kampanii
CASH - więcej kasy
BINGO - daje twoim postaciom 999 amunicji
IMMUNITY - twoja postać pozostaje nieśmiertelna
MERRYMAN - dostajesz jednego "merry man'a"
TIMELESS - czas staje w miejscu
PAM - wszyscy przeciwnicy głupieją podczas walki
UNBLIP - widzisz wszytkie postacie na mapie
WINNER - wygrywasz misję
bolo5 jak chcesz otworzyć konsolę do kodów to najedz tylko myszką na ikonę kucnięcia (nie wciskaj jej) i dopiero naciśnij F11
jak czeba to zrobić zeby kody mi weszły daje im zebu kucali i naciskam f11 i wpisuje kod a to nic jak to czeba zrobic zeby kody zadziałały napiszcie mi jak wiecie plis a pozatym nic jak ktos mi pomoze to mu dam 8 koduw do gry a pozatym gra jest super napiszcie jak wiecie
Szlachetny zbójca i jego wesoła kompania bronią uciśnionych wieśniaków.
no gra głupia i tyle a nie obchodzi mnie ten poradnik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
