Robin Hood The Legend of Sherwood: Wieczorny Gość
Aktualizacja:
![Celem w zadaniu jest przedostanie się do komnaty Ranulpha [1] , nie krzywdząc przy tym żadnego z jego ludzi - Wieczorny Gość | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/185/6468109.png)
Celem w zadaniu jest przedostanie się do komnaty Ranulpha [1] , nie krzywdząc przy tym żadnego z jego ludzi. W miejscu, w którym rozpoczynasz zadanie, nad rzeczką stoi dwóch żołnierzy. Do jednego z nich podchodzi co jakiś czas sierżant, więc gdy go nie będzie to Robinem ogłusz wrogów. Małym Johnem schowaj ciała i po powrocie sierżanta powal go. Robinem ogłusz żąglującego łucznika i oczywiście zwiąż. Idź w prawo. Gdy napotkasz dwie wrogie jednostki zwrócone w górę, ogłusz je. Przed drzwiami chaty wysuniętej najbardziej na północ stoi strażnik. Gdy będzie on poza zasięgiem oczu kręcących się w pobliżu wrogów, podbiegnij do niego Johnem, ogłusz i schowaj do domu. Teraz przyczaj się za chatą, przed którą siedzi żebrak. Zaobserwuj drogę patrolowaną przez sierżanta. Zatrzymuje się on idąc w stronę zamku zaraz za kamiennym mostkiem, przy żebraku. Idealny moment by John go ogłuszył i schował za dom. Robinowi karz ogłuszyć strażnika przy prawej krawędzi mapy, przy mostku. Zwiąż wszystkich ogłuszonych (!!!).
Koło wodnego młyna [2] przy drugim kamiennym mostku kręci się łucznik, gdy będzie szedł na dół podejdź Robinem i uderz go. Żebrakowi daj kilka monet (kilka razy). Jak zwykle wskaże Ci on zwoje z przydatnymi wskazówkami. Niżej od mostka przy młynie znajduje się zagroda, przy której chodzi sobie rycerz. Małym Johnem przejdź brzegiem fosy tak by zajść nadchodzącego rycerza od tyłu. Uderz go, a następnie zwiąż. Obok zagrody jest chata, przed którą stoją kobieta i mężczyzna (użyj szpiegowskich umiejętności Marion). Gdy Cię zobaczą pobiegną po żołnierzy, więc na wszelki wypadek ogłusz ich Robinem. Wejdź do zagrody, ogłusz stojącego przy budynku [3] strażnika, najlepiej gdy patrolujący kusznik będzie zmierzał w stronę żąglującego łucznika. Zabierz ciało, a następnie ogłusz wracającego kusznika. Zanim wejdziesz do pomieszczenia możesz podnieść zwój przy młynie. Weź ciało i wejdź swoją ekipą do budynku z tajnym przejściem [3] . Podnieś zwój. Patrolujący sierżant ma przystanek tuż przed kamiennym wyjściem, więc John nie będzie miał kłopotu z unieszkodliwieniem go i schowaniem ciała oczywiście. Przy kamiennym wejściu po prawej stronie jest dwóch łuczników. Jeden stoi przy ścianie, a drugi wędruje sobie między schodami do wieży [4] , a drewnianym pomostem. Ofiaruj żebrakowi pieniądze, a dowiesz się kilku istotnych rzeczy. Teraz pozbądź się łucznika przy ścianie (gdy drugi będzie na pomoście) schowaj ciało i gdy sytuacja będzie na to pozwalała zrób to samo z drugim.
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Lincoln
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Nottingham
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Las Sherwood
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wyznanie Banity
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Szkarłatna noc
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Książe i Banita
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ratunek
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wieczorny Gość
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ojciec chrzestny uwięziony
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wpadka braciszka
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Czarny Zamek
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Srebrna Strzała
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wesele czy pogrzeb
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ucieczka
- Robin Hood The Legend of Sherwood: List
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Marsz na York
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ostatnie Wyzwanie
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany502639 Junior
koduw wcale sie nie da wpisać i apropo gra jest beznadziejna
monszy213 Legionista
da sie wpisać tylko jak byś poszukał pod dobrym adresem do byś znalazł do do ciebie wołwa 33
zanonimizowany526265 Junior
-->dupa wołowa 33.. zgadzam sie
monszy213 Legionista
gra jest 6/10 igusciu masz racje głupie jest to że sie wszystko powtarza
zanonimizowany522226 Generał
Gra jest bardzo fajna, przeszedłem parę razy ale skoro większość wypowiadających się tu źle GOLowiczów
zanonimizowany559745 Junior
Błagam was pomóźcie. Jak przejść drugi etap gry. Zamek Nottingham. Jak moge się do niego dostać. Pokonałam już wszystkich w wiossce i w miasteczku i nie wiem co mam zrobić dalej. Jak wejść do zamku nottingham????????????
zanonimizowany559941 Junior
witam wszystkich :) mam maly problem ,,,,, doszedlem do wioski sherwood i nie wime co mam dalej zrobic ;/ pomozcie
zanonimizowany622301 Junior
Ej mam taki problem gra : Desperados i Robin Hood Legenda Sherwood u każdego działa dobrze. U mnie jest coś takiego włączam grę i mi odrazu myszka ścina prosze pomóżcie (myszkę niedawno kupiłem)
zanonimizowany535879 Legionista
Jaaaaaa1 do ciebie
Jak jesteś w lesie czyli w waszym schowku to w prawym górnym rogu ekranu powinna być mapka i w nią wciskasz a dalej to już będziesz wiedział co zrobić :PP POZDRAWIAM
zanonimizowany436760 Junior
Wie ktoś może jak w tej misji ze spotkaniem z księciem Janem wejść do tego budynku gdzie jest książe?? Nie moge do tego dojść. wybiłem wszystkich i te drzwi są ciągle zamknięte...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
