Robin Hood The Legend of Sherwood: Książe i Banita
Aktualizacja:

Do Derby przyjechał Książe Jan. Marion proponuje inicjację spotkania. Oczywiście Książe nie zechciałby rozmawiać z Banitą, więc musisz się do niego przedostać cichaczem. Pomóc ma Ci w tym Lady Marion. Wybierz również do tej misji Matta i Stuteleya. Po rozpoczęciu podejdź do strażników przy bramie [1] tak by cię nie zauważyli. Ogłusz tego z prawej, zwiąż i przenieś w niewidoczne dla żołnierzy miejsce. Podnieś zwój. Daj żebrakowi kilka sztuk złota (kilka razy) pokaże Ci miejsca z przydatnymi wskazówkami. Przy odbudowywanej wieży stoi grupka żołnierzy. Sakwa pełna złota to idealna taktyka by ich wykończyć. Do szczęśliwca, który zostanie na nogach podejdź i zknockoutuj go. To samo zrób z drugim strażnikiem przy bramie. Wesołą leżącą ekipę zwiąż Stuteleyem i podnieś zwój. Wejdź na mury i unieszkodliw tam znajdującego się żołnierza. Uważaj na kusznika, który trzyma wartę na murach. Patroluje on prawie całą długość muru. Gdy zacznie podążać w górę muru idź za nim. Stanie na chwilkę przy żołnierzu namiętnie wpatrzonego w lewo, a następnie pójdzie jeszcze wyżej. Na odcinku między dwoma żołnierzami ogłusz kusznika, a potem obydwóch żołnierzy.
Przy schodach leżą trzy zwoje, jeden na murze i dwa na ziemi. Po ich zebraniu zestrzel śpiącego strażnika z muru obok. Zejdź z murów Mattem i zagwiżdż gdy patrol chodzący koło domostw będzie w odpowiedniej odległości. Strażnicy z przed wejścia [2] na główny dziedziniec przybiegną do Ciebie, więc potraktuj ich z pałki i zwiąż. Robinem podejdź do studni znajdującej się przed wejściem i zestrzel strażnika stojącego na murze przy wejściu [3] na drugi dziedziniec po prawej stronie (Gdy sprawdzisz jego zakres będzie widział chłopca leżącego przy kobiecie). Całą ekipą skrzętnie przedostań się do kobiety z chłopcem, po drodze zbierając zioła. Rycerz stojący przy schodach obok chaty, przy której leży dzieciak, nie powinien Cię zauważyć. Porozmawiaj z kobietą i ulecz chłopca (Marion). Teraz ogłusz rycerza Mattem i skrępuj. Na murach uderz jeszcze dwóch wartowników, a następnie wejdź do pomieszczenia umożliwiającego przemieszczanie się pomiędzy murami.
Po lewej stronie jest jeden żołnierz, którego ogłusz gdy będzie szedł obrócony tyłem, miejsca w którym się znajdujesz. Natomiast po prawej stronie na murach jest trzech strażników, dwóch stojących w miejscu jeden patrolujący. Wyjdź maksymalnie blisko zasięgu jego wzroku i zaatakuj gdy się obróci lekceważąc całą resztę (jeżeli zrobisz to w dobrym momencie i nie biegnąc to patrol z dziedzińca nic nie zauważy). Potem zajmij się tymi stojącymi bez ruchu i zwiąż ich. W odpowiednim momencie zejdź z murów i przejdź dziedzińcem na mury schodami naprzeciwko. Zlekceważ rycerza siedzącego przy pieniądzach i grupkę łuczników stojącą na murach. Zestrzel strażnika, który kręci się przy bocznych drzwiach budynku, w którym znajduje się Książe Jan. Kucając przejdź murami w stronę bramy [2] prowadzącej na główny dziedziniec. Podejdź maksymalnie blisko (tak by nie zauważył Cię patrol z dołu) żołnierza znajdującego się na rogu muru, ogłusz go i zwiąż. Przejdź na drugą stronę murów pomieszczeniem nad bramą [2] .
Tym razem czeka Cię pokonanie czterech wrogów, z czego trzech nieruchomych, a jeden patrolujący mury. W momencie gdy ten będzie obok żołnierza przy schodach podejdź (lekceważąc tych stojących nie ruchomo) i ogłusz obydwóch. Wróć się do tych, których minąłeś idąc w stronę schodów, też uderz i skrępuj. Uważaj na patrol na dole. Najlepiej po akcji schowaj się do budynku uprzednio podnosząc zwój. Na dachu [4] w momencie gdy sierżant będzie odwrócony od drzwi, a jeden z żołnierzy będzie znajdował się na wieżyczce nad drzwiami, wyjdź z pomieszczenia, ogłusz tego z wieży i natychmiast kucnij. Między dachami zamkowymi jest kamienny mostek, po drugiej stronie mostku jest kusznik i dwóch strażników. Zaobserwuj system patrolowania kusznika. W momencie gdy będzie szedł na wyższy balkon zamku ogłusz strażnika znajdującego się przy kamiennym mostku i zestrzel strażnika stojącego obok drzwi. Zrób to możliwie jak najszybciej. Wyjdź za kusznikiem na balkon i odpowiednio go potraktuj.
Teraz Robinem i Marion wejdź do pomieszczenia [5] gdzie jest Książe Jan. Niestety człowiek, którego mieliśmy za sprzymierzeńca okazał się zdrajcą. Musisz się wydostać z Derby. Gdy wyjdziesz z pomieszczenia podnieś zwój, który leży koło drzwi, z którego dowiesz się gdzie Książe Jan przetrzymuje berło [6] . Zanim udasz się w to miejsce wyjdź na wieże [7] (drzwi obok tych, którymi dostałeś się do komnaty Jana), zaobserwuj system patrolowania żołnierza i ukradnij znajdujące się tam pieniądze. Jeżeli zrobisz to zwinnie to nikt cię nie zauważy ani nie usłyszy. Teraz tą samą drogą, którą tu przybyłeś dojdź do komnaty z berłem [6] . Znajduje się tam pięciu żołnierzy i jeden rycerz, ale tylko jeden z nich się porusza. Gdy obróci się plecami w stronę wejścia, to Robinem ukryj się za drzwiami prowadzącymi na dach tego pomieszczenia. Zaczekaj aż żołnierz podejdzie do wejścia i ogłusz go. Teraz przedostań się tu Mattem. Podejdź jak najbliżej do siedzącego rycerza i zaatakuj go. Gdy będzie wstawał nakreśl ósemkę (w trybie walki), powinno go to powalić. Teraz kilka obrotów powinno załatwić resztę wrogo nastawionych jednostek. Zabierz berło i wróć do miejsca gdzie zacząłeś misje. Po drodze nie powinieneś mieć potrzeby użyć siły. No i znowu do Sherwood.
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Lincoln
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Nottingham
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Las Sherwood
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wyznanie Banity
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Szkarłatna noc
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Książe i Banita
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ratunek
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wieczorny Gość
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ojciec chrzestny uwięziony
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wpadka braciszka
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Czarny Zamek
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Srebrna Strzała
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wesele czy pogrzeb
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ucieczka
- Robin Hood The Legend of Sherwood: List
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Marsz na York
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ostatnie Wyzwanie
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany502639 Junior
koduw wcale sie nie da wpisać i apropo gra jest beznadziejna
monszy213 Legionista
da sie wpisać tylko jak byś poszukał pod dobrym adresem do byś znalazł do do ciebie wołwa 33
zanonimizowany526265 Junior
-->dupa wołowa 33.. zgadzam sie
monszy213 Legionista
gra jest 6/10 igusciu masz racje głupie jest to że sie wszystko powtarza
zanonimizowany522226 Generał
Gra jest bardzo fajna, przeszedłem parę razy ale skoro większość wypowiadających się tu źle GOLowiczów
zanonimizowany559745 Junior
Błagam was pomóźcie. Jak przejść drugi etap gry. Zamek Nottingham. Jak moge się do niego dostać. Pokonałam już wszystkich w wiossce i w miasteczku i nie wiem co mam zrobić dalej. Jak wejść do zamku nottingham????????????
zanonimizowany559941 Junior
witam wszystkich :) mam maly problem ,,,,, doszedlem do wioski sherwood i nie wime co mam dalej zrobic ;/ pomozcie
zanonimizowany622301 Junior
Ej mam taki problem gra : Desperados i Robin Hood Legenda Sherwood u każdego działa dobrze. U mnie jest coś takiego włączam grę i mi odrazu myszka ścina prosze pomóżcie (myszkę niedawno kupiłem)
zanonimizowany535879 Legionista
Jaaaaaa1 do ciebie
Jak jesteś w lesie czyli w waszym schowku to w prawym górnym rogu ekranu powinna być mapka i w nią wciskasz a dalej to już będziesz wiedział co zrobić :PP POZDRAWIAM
zanonimizowany436760 Junior
Wie ktoś może jak w tej misji ze spotkaniem z księciem Janem wejść do tego budynku gdzie jest książe?? Nie moge do tego dojść. wybiłem wszystkich i te drzwi są ciągle zamknięte...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
