Robin Hood The Legend of Sherwood: Szkarłatna noc
Aktualizacja:

Szkarłatny Will, twój bratanek, został pojmany. Musisz go uwolnić. Do tej misji proponuje trójkę, dzięki której ukończyłeś poprzednie zadanie. Podbiegnij Matem do mostku przed zamkiem i zaatakuj strażników. Następnie zaatakuj patrol, który nadejdzie z prawej strony. Kilka ciosów z obrotu załatwi sprawę. Za chwilę nadbiegnie jeszcze dwóch natrętów. Po pozbyciu się ich, idź w prawo i tam wykończ jeszcze trzech przy młynie [1] . Porozmawiaj z chłopcem, który stoi obok młyna. Poprosi cię abyś pomógł pewnemu żebrakowi. Mniej więcej w środku prawej strony mapy znajduje się kamienny mostek, przy którym stoi żołnierz. Jeżeli odpowiednio do niego podejdziesz Robinem, to bez problemu ogłuszysz go. Przejdź brzegiem rzeczki do drugiego kamiennego mostku, przy którym również stoi żołnierz. Ogłusz go. Przypominam żeby po każdym ogłuszeniu krępować chwilowo niedysponowanych przeciwników. Teraz podejdź z powrotem do pierwszego mostku drugim brzegiem i ogłusz żołnierza stojącego przy nim po drugiej stronie.
Zadaniem Matta będzie zająć się trzema dręczącymi biedaka żołnierzami. Gdy dasz żebrakowi kilka monet wskaże Ci kilka miejsc ze zwojami. Najbliższy znajduje się zaraz przy budynku koło mostku. Idź po niego przy okazji pozbywając się sierżanta. Ze zwoju dowiesz się gdzie przetrzymywany jest Will [2] . Teraz zejdź pod młyn [1] w prawym dolnym rogu mapy. Przy rzece leży zwój z podpowiedzią. Za pomocą kamienia znajdującego się w rzece przedostań się pod mury twierdzy i rozpocznij wspinaczkę po pnączach. Uderz żołnierza wartującego na murze i przejdź w lewą stronę murem, aż dojdziesz do pomieszczenia z mechanizmem otwierającym bramę [3] . Otwórz drogę przyjaciołom na dziedziniec.
Przejdź dalej w lewo i ogłusz łucznika. Na dziedzińcu zaraz przy bramie jest zabudowanie, przed którym stoi strażnik. Przemknij niezauważony swoimi ludźmi przez drzwi znajdujące się za strażnikiem. Ogłusz śpiącego żołnierza i podnieś zwój, z którego dowiesz się o dużej ilości pieniędzy znajdujących się we wieży [4] , w górnej części mapy, ale tym zajmiesz się za moment. Teraz uderz żołnierza wartującego na balkonie. Mattem wyjdź na wyższe piętro wierzy [2] i pobij przeciwników. Stuteley otworzy zamkniętą klapę prowadzącą do piwnicy, w której przetrzymywany jest Will. Gdy go uwolnisz powie Ci o tajemnym przejściu [5] , którego możesz użyć do ucieczki z ufortyfikowania. Ogłusz Robinem strażnika przed drzwiami, a ciało schowaj Mattem. Podobną techniką możesz zastosować z żołnierzem stojącym po lewej stronie od dużych drzwi budynku [6] w centrum mapy. Wymaga to jednak troszkę zręczności. Na szczycie drewnianych schodów za kamiennym wejściem znajduje się żołnierz, którego zestrzel z łuku. Mattem wykończ wszystkich znajdujących się wewnątrz pomieszczenia, do którego prowadzą schody. Robinem uderz wartującego na murach wroga, a Mattem pobij żołnierzy pilnujących kosztowności we wierzy [4] . Zabierz złoto i zejdź na dziedziniec.
Will to idealny człowiek do ogłuszenia grupy żołnierzy patrolujących dziedziniec. Następnymi jego ofiarami mogą stać się żołnierze po prawej stronie dziedzińca. Jest ich czterech, dwóch przy tajemnym przejściu [5] Willa, jeden przy kamiennym wejściu i jeszcze jeden przy zwodzonym moście po prawej stronie. Po pozbyciu się nieprzyjaciół możesz opuścić most. Na najniższym poziomie wieży znajduje się zwój, z którego dowiesz się o strzałach na najwyższym poziomie drugiej, sąsiadującej wieży. Będziesz musiał unieszkodliwić kilku natrętów, aby zdobyć kołczany. Teraz podnieś zwój leżący na ziemi po prawej stronie centralnego budynku [6] . Dowiesz się z niego, że przejście prowadzi do jednego z domów. Użyj przejścia i do kwatery głównej.
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Lincoln
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Nottingham
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Las Sherwood
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wyznanie Banity
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Szkarłatna noc
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Książe i Banita
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ratunek
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wieczorny Gość
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ojciec chrzestny uwięziony
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wpadka braciszka
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Czarny Zamek
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Srebrna Strzała
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Wesele czy pogrzeb
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ucieczka
- Robin Hood The Legend of Sherwood: List
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Marsz na York
- Robin Hood The Legend of Sherwood: Ostatnie Wyzwanie
- Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Wie ktoś może jak w tej misji ze spotkaniem z księciem Janem wejść do tego budynku gdzie jest książe?? Nie moge do tego dojść. wybiłem wszystkich i te drzwi są ciągle zamknięte...
Jaaaaaa1 do ciebie
Jak jesteś w lesie czyli w waszym schowku to w prawym górnym rogu ekranu powinna być mapka i w nią wciskasz a dalej to już będziesz wiedział co zrobić :PP POZDRAWIAM
Ej mam taki problem gra : Desperados i Robin Hood Legenda Sherwood u każdego działa dobrze. U mnie jest coś takiego włączam grę i mi odrazu myszka ścina prosze pomóżcie (myszkę niedawno kupiłem)
witam wszystkich :) mam maly problem ,,,,, doszedlem do wioski sherwood i nie wime co mam dalej zrobic ;/ pomozcie
Błagam was pomóźcie. Jak przejść drugi etap gry. Zamek Nottingham. Jak moge się do niego dostać. Pokonałam już wszystkich w wiossce i w miasteczku i nie wiem co mam zrobić dalej. Jak wejść do zamku nottingham????????????
Gra jest bardzo fajna, przeszedłem parę razy ale skoro większość wypowiadających się tu źle GOLowiczów
gra jest 6/10 igusciu masz racje głupie jest to że sie wszystko powtarza
-->dupa wołowa 33.. zgadzam sie
da sie wpisać tylko jak byś poszukał pod dobrym adresem do byś znalazł do do ciebie wołwa 33
koduw wcale sie nie da wpisać i apropo gra jest beznadziejna
Bardzo fajna gra podobno jest cz 2 tej gry
Kody do gry: Miej pewność, że podczas gry Twoja postać stoi - teraz naciśnij na ikonę przykucania/klęczenia - "kneling icon". Następnie naciśnij [F11], aby wyświetlić konsolę. Teraz możesz do okienka korespondencyjnego wpisywać poniższe kody, dla uzyskania opisanych efektów.
GOODLUCK - dodaje koniczynkę do kampanii
CASH - więcej kasy
BINGO - daje twoim postaciom 999 amunicji
IMMUNITY - twoja postać pozostaje nieśmiertelna
MERRYMAN - dostajesz jednego "merry man'a"
TIMELESS - czas staje w miejscu
PAM - wszyscy przeciwnicy głupieją podczas walki
UNBLIP - widzisz wszytkie postacie na mapie
WINNER - wygrywasz misję
bolo5 jak chcesz otworzyć konsolę do kodów to najedz tylko myszką na ikonę kucnięcia (nie wciskaj jej) i dopiero naciśnij F11
jak czeba to zrobić zeby kody mi weszły daje im zebu kucali i naciskam f11 i wpisuje kod a to nic jak to czeba zrobic zeby kody zadziałały napiszcie mi jak wiecie plis a pozatym nic jak ktos mi pomoze to mu dam 8 koduw do gry a pozatym gra jest super napiszcie jak wiecie
Szlachetny zbójca i jego wesoła kompania bronią uciśnionych wieśniaków.
no gra głupia i tyle a nie obchodzi mnie ten poradnik
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
