Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Silence Rurik
Aktualizacja:
Silence Rurik
10 paszportów
Ten epizod otwiera Quick Time Event. Po unieszkodliwieniu ochroniarzy i samego celu schodzimy po schodach. W laboratorium chemicznym znajdujemy paszport. Biegniemy jak najdalej od strzelających policjantów i wbiegamy do łazienki. Tam czeka nas walka na pięści. Wychodzimy przez inne drzwi niż te, którymi się tu dostaliśmy. Inaczej zostaniemy zastrzeleni. Idziemy dalej i bijemy się z następnym policjantem. Po jego pokonaniu zbiegamy na dół, walczymy i oglądamy scenkę. Kierujemy się w stronę security room. Tam zdejmujemy oficera i bierzemy shotgun.
![]() | ![]() |
Po chwili do pomieszczenia wpadają żołnierze i zaczynają strzelać. Kiedy zabijemy ostatniego, upewniamy się, że nie stoimy obok drzwi. Te zaraz wybuchną, a my musimy znów poobijać paru napastników. W miejscu, gdzie się pojawili, po lewej stronie korytarza pod oknem, znajdujmy paszport. Zbieramy amunicję i idziemy dalej. W science room musimy załatwić dwu strażników. Jeśli chcemy, zmieniamy broń i biegniemy dalej przez classrooms.
Po chwili zostajemy zaatakowani przez kolejnego żołnierza. Ten jest nieco twardszy od pozostałych i jeden takedown nie wystarczy. Biegniemy do następnego budynku. Po kilku pojedynkach docieramy do schodów. Zbiegamy po nich. Po lewej leży paszport. W tej lokacji znajduje się kilku żołnierzy, których bezpieczniej unieszkodliwić z broni palnej. Po chwili zaatakuje nas czołg.
![]() | ![]() |
Jak najszybciej chowamy się za pomnikiem usytuowanym na środku lokacji. Musimy trafić w dwa czerwone punkty, wlew oraz zbiornik pod maszyną. Cały czas biegamy i nie dajemy się trafić. Po wybuchu biegniemy naprzód przez drzwi. Po lewej stronie, na szczycie schodów, znajduje się paszport. Skręcamy w prawo i biegniemy po schodach na górę. W sali komputerowej pod biurkiem leży paszport. Załatwiamy strażnika, wyciągamy broń i strzelamy do reszty. Biegniemy na górę i dalej strzelamy. Na biurku koło półek z książkami leży paszport.
Zbiegamy na sam dół, po drugiej stronie biblioteki. Rozwalamy panel i wychodzimy przez drzwi na zewnątrz. Za półkami leży paszport. Mamy do załatwienia snajpera i kilku żołnierzy. Na ławce za dużymi krzakami czeka paszport. O ile to możliwe, używamy shooting takedown. W uliczce po prawej czai się kolejny strzelec. Nie jest on jednak sam, więc znów trochę postrzelamy. W rogu, koło drzewa na opał, leży paszport. Wchodzimy po schodach do fabryki. W pomieszczeniu sterującym używamy panelu i powodujemy duże zniszczenia.
![]() | ![]() |
Zanim go jednak włączymy, zabieramy ostatni paszport. Włączamy także licznik, więc uciekamy ile sił w nogach, tak jak prowadzi nas Bourne Instinct, czyli cały czas w górę. Cała fabryka wybucha, a my ratujemy się skokiem przez okno.
- Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy - poradnik do gry
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Poradnik do gry
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Misje
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Informacje podstawowe
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Dangerous Beginning
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Shipyard Infiltration
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Assassinate Wombosi
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Eliminate Divandelen
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Escape the Embassy
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Silence Rurik
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Castle Fight
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Paris Chase
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Disarm Renard
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Survive the Professor
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Treadstone Safehouse
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Misje
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Może i dobry, ale te paszporty są słabo opisane... I z błędami np. jest, że niby leży po lewej, a tu się okazuje, że po prawej :P
Gra jest przecież równie prosta jak równa jest niemiecka autostrada.
To jest śmieszne nie wiem jakim trzeba być "lewusem" żeby sobie nie poradzić w tak liniowej grze.
sądząc po długości poradnika gra musi być krótka
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






