Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Escape the Embassy
Aktualizacja:
Escape the Embassy
5 paszportów
Zaraz po obejrzeniu scenki musimy walczyć z trzema strażnikami. Wykorzystujemy opcję takedown. Następnie mamy 3 minuty na ucieczkę. Marines zaczną do nas strzelać, ale jeśli będziemy biec, nic nie powinno nam się stać. Nurkujemy pod opuszczającą się kratą i biegniemy korytarzem i dalej po schodach. W security room, po prawej stronie schodów, znajduje się paszport. Idziemy na trzecie piętro. Biegniemy korytarzem i pozbywamy się strażników. Bardzo przydatny w tej misji jest sprint takedown. Biegniemy w te miejsca, które pokazuje Bourne Instinct. Marines będą się pojawiać i strzelać, ale nie przejmujemy się nimi. Na ławce na końcu korytarza leży paszport. Biegniemy na górę. Na piętrze zobaczymy kilku marines. Wchodzimy do biura i chowamy się za szafką.
![]() | ![]() |
Marines nie mogą nas zobaczyć! Gdy wyjdą, będziemy mogli przebiec przez korytarz. Następnie czeka nas walka z sierżantem. Za jego biurem, po prawej, leży paszport. Na szczęście licznik się wyzeruje już na początku starcia. Wychodzimy na balkon i skaczemy na następny. Walczymy z marines. Wchodzimy po rurze i przedostajemy się na linę. Po drugiej stronie musimy pokonać jednego żołnierza i jak najszybciej uciec snajperowi. Kolejny Quick Time Event. Po drugiej stronie musimy rozprawić się z dwoma napastnikami.
Następnie biegniemy na drugą stronę dachu i skaczemy do drugiego budynku. Biegniemy w lewo i wchodzimy do pierwszego otwartego pomieszczenia po lewej. Znajdujemy w nim paszport i komputer. Po jego użyciu rozpocznie się kolejne odliczanie. Biegniemy korytarzem i oglądamy scenkę. Naciskamy odpowiednie przyciski i biegniemy prosto, a potem w prawo do otwartego pomieszczenia. W naszą stronę zostanie rzucony granat ogłuszający i po chwili zostaniemy zaatakowani. Na biurku leży paszport. Idziemy na korytarz. Drogę blokuje kilka przedmiotów.
![]() | ![]() |
Wchodzimy więc do pokoju i walczymy z marines. Wychodzimy drzwiami, którymi przybiegli i w ten sposób trafiamy na koniec korytarza. Biegniemy naprzód, jak najdalej od strzelających żołnierzy, a po chwili Bourne jest wolny.
- Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy - poradnik do gry
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Poradnik do gry
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Misje
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Informacje podstawowe
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Dangerous Beginning
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Shipyard Infiltration
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Assassinate Wombosi
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Eliminate Divandelen
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Escape the Embassy
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Silence Rurik
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Castle Fight
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Paris Chase
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Disarm Renard
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Survive the Professor
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Treadstone Safehouse
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Misje
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Może i dobry, ale te paszporty są słabo opisane... I z błędami np. jest, że niby leży po lewej, a tu się okazuje, że po prawej :P
Gra jest przecież równie prosta jak równa jest niemiecka autostrada.
To jest śmieszne nie wiem jakim trzeba być "lewusem" żeby sobie nie poradzić w tak liniowej grze.
sądząc po długości poradnika gra musi być krótka
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




