Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Dangerous Beginning
Aktualizacja:
Dangerous Beginning
5 paszportów
Ta misja to właściwie trening. Kiedy po obejrzeniu cut-scenki odzyskamy kontrolę nad bohaterem, zobaczymy dwie alejki jedną po lewej, drugą po prawej. Na końcu każdej z nich ukryty jest paszport. Po przejściu kilku kroków dowiemy się, jak mamy używać tzw. Bourne Instinct. Gdy go włączymy (poprzez naciśnięcie przycisku Y), podświetli się aktualny cel misji oraz wszystkie ważniejsze obiekty. Będziemy mogli również dostrzec paszport leżący obok wejścia do metra. Miejsce, w które mamy się udać, wyświetli się na radarze w prawym dolnym rogu. Gdy podążymy w tym kierunku, zostaniemy zaatakowani przez jednego ze sługusów O'Connora.
![]() | ![]() |
Nauczymy się teraz podstawowych zasad walki wręcz. Po pokonaniu oponenta udajemy się aleją aż do drzwi baru. W środku czeka kilku przeciwników. Dowiemy się, jak używać tzw. multiple takedown, który pozwoli wykończyć przeciwnika bardzo efektowną kombinacją ciosów. Odpalamy ją przyciskiem B, kiedy mamy naładowany pasek adrenaliny. Po walce dostrzegamy paszport leżący na jednym ze stolików. Wychodzimy tymi samy drzwiami, którymi się tu dostaliśmy. Na zewnątrz ktoś zacznie do nas strzelać. Quick Time event.
Gdy postać ta zacznie uciekać, gonimy ją. Przy wyjściu z alejki zostajemy zaatakowani przez dwu bandziorów. Po rozprawieniu się z nimi skręcamy za róg i ponownie zostajemy ostrzelani. Naciskamy więc odpowiedni przycisk, by uniknąć kulki. Po odbyciu rozmowy ze swoją wtyczką, biegniemy po schodach na górę. Mamy tylko 2 minuty, więc wszystkie walki staramy się zakończyć jak najszybciej, używając opcji takedown.
Na klatce schodowej zgarniamy kolejny paszport. Wewnątrz hotelu kierujemy się na sam koniec korytarza i po efektownym wejściu przystępujemy do walki z bossem. Walka z nim jest bardzo prosta. Czekamy na jego serię ciosów i blokujemy je (przycisk A). Kiedy tylko możemy, używamy opcji takedown. Po dłuższej chwili przeciwnik ucieka. Biegniemy za nim, skacząc po dachach. Po chwili przystępujemy do drugiego pojedynku. Walczymy tak jak poprzednio. Boss ma teraz trochę więcej życia i używa takedown, tak jak my. Nie ma się jednak czego bać. Akcja na moment zwalnia, a my musimy nacisnąć odpowiedni przycisk. Nic trudnego.
![]() | ![]() |
- Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy - poradnik do gry
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Poradnik do gry
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Misje
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Informacje podstawowe
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Dangerous Beginning
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Shipyard Infiltration
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Assassinate Wombosi
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Eliminate Divandelen
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Escape the Embassy
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Silence Rurik
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Castle Fight
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Paris Chase
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Disarm Renard
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Survive the Professor
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Treadstone Safehouse
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Misje
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Może i dobry, ale te paszporty są słabo opisane... I z błędami np. jest, że niby leży po lewej, a tu się okazuje, że po prawej :P
Gra jest przecież równie prosta jak równa jest niemiecka autostrada.
To jest śmieszne nie wiem jakim trzeba być "lewusem" żeby sobie nie poradzić w tak liniowej grze.
sądząc po długości poradnika gra musi być krótka
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




