Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Eliminate Divandelen
Aktualizacja:
Eliminate Divandelen
10 paszportów
Idziemy w dół, walcząc z policjantami na kolejnych piętrach garażu. Będąc na drugim piętrze, przy schodach znajdujących się na środku lokacji dostrzegamy paszport. Gdy zbliżymy się do vana wiozącego Divandelena, zobaczymy kilku dobrze uzbrojonych dżentelmenów. Używając pistoletu, musimy wywalczyć sobie drogę do wyjścia z garażu. Zbieramy całą broń i amunicję i wychodzimy na ulicę. Przed wyjściem sprawdzamy bagaż po lewej i znajdujemy paszport. Czeka nas ciężka strzelanina wyjęta żywcem z filmu Gorączka. Przeciwników jest naprawdę sporo, a nowi pojawiają się zaraz po zabiciu poprzednich, więc nie możemy sugerować się radarem.
![]() | ![]() |
Po lewej stronie budynku, na końcu ulicy, leży paszport. Zaraz przy wejściu do budynku, zostajemy zaatakowani i zmuszeni do walki wręcz. Jesteśmy cały czas pod silnym odstrzałem, więc lepiej wyciągnąć oponenta na zewnątrz i tam się z nim rozprawić. Przy budce telefonicznej na parterze leży kolejny paszport. Strzelając do napastników, posuwamy się naprzód. W remontowanej części znajdujemy jeszcze jeden paszport. Przy schodach strzelamy do trzech napastników i zbiegamy na dół, gdzie czekają kolejni. W sklepie o nazwie "Bucher und Genschenke" za kasą lokalizujemy kolejny paszport. Przy następnych schodach czeka snajper. Dobrze mieć naładowany pasek adrenaliny i wykorzystać w tej sytuacji shooting takedown.
Gdy wejdziemy do pokoju z modelami samolotów, dwóch gości wskoczy przez okno i trzeba ich będzie obić. Obieramy jedyną możliwą drogę i przebijamy się przez kolejne pomieszczenie. W boksie informacyjnym czeka kolejny paszport. Dochodzimy do schodów i zbiegamy po nich. Stojąc na schodach, nie możemy użyć takedown. Biegniemy na koniec peronu i widzimy, jak Divandelen ucieka metrem. Bourne pobiegnie za nim, a my musimy uporać się z Quick Time Event.
![]() | ![]() |
Teraz należy dojść na sam początek pociągu. Dobrze oczyścić cały przedział, zanim się do niego wskoczy. W czwartym przedziale po prawej leży paszport. Na końcu czeka nas walka na pięści. Po jej zakończeniu musimy przebić się przez dość długi tunel. Uwaga na metro! Nie wolno go nawet dotknąć! Gdy dojdziemy nam sam koniec tunelu, znajdziemy tam paszport. Wracamy i biegniemy na schody po lewej. Na górze w niewielkim magazynie znajduje się następny paszport. Kierujemy się w stronę samolotu. Po scence Bourne wskoczy do środka, a my musimy pokonać paru gości i samego Divandelena. Po walce jak najszybciej biegniemy na koniec samolotu, bierzemy spadochron i skaczemy.
![]() | ![]() |
- Robert Ludlum's The Bourne Conspiracy - poradnik do gry
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Poradnik do gry
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Misje
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Informacje podstawowe
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Dangerous Beginning
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Shipyard Infiltration
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Assassinate Wombosi
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Eliminate Divandelen
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Escape the Embassy
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Silence Rurik
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Castle Fight
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Paris Chase
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Disarm Renard
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Survive the Professor
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Treadstone Safehouse
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Misje
- Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Może i dobry, ale te paszporty są słabo opisane... I z błędami np. jest, że niby leży po lewej, a tu się okazuje, że po prawej :P
Gra jest przecież równie prosta jak równa jest niemiecka autostrada.
To jest śmieszne nie wiem jakim trzeba być "lewusem" żeby sobie nie poradzić w tak liniowej grze.
sądząc po długości poradnika gra musi być krótka
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






