Risen 2 Dark Waters: Voodoo Zdolności specjalne
Aktualizacja:
Voodoo
Tworzenie laleczek - umiejętność, którą nabędziesz na Wybrzeżu Ostrzy kiedy tylko przyłączysz się do Indian (patrz: Błogosławieństwo przodków). Bez niej nie mógłbyś przejść gry: kilkukrotnie będziesz tworzyć kukiełki, dzięki którym przejmiesz kontrolę nad postaciami niezależnymi. Poza tym, ta umiejętność pozwoli Ci na tworzenie kukiełek z klątwami, które są jednak bardzo słabe. Wymaga Voodoo na 1 poziomie.

Tworzenie bereł - niezbyt przydatna umiejętność, dostępna jedynie dla sojuszników Indian. Berła możesz kupić u większości indiańskich kupców, a ich działanie pozostawia wiele do życzenia. Nie warto inwestować w tę umiejętność. Wymaga Voodoo na 2 poziomie.

Warzenie eliksirów - eliksiry są łatwo dostępne, przez co ich warzenie mija się z celem. Jedynym argumentem przemawiającym za tą umiejętnością jest to, że pozwala ona na tworzenie mikstur permanentnie podnoszących statystyki. Haczyk polega na tym, że składniki do nich są bardzo rzadkie, a korzyści - niezbyt duże (premia do talentu na ogół wynosi +2, zamiast +1 jak w przypadku surowych roślin). Umiejętność ta jest dostępna dla obu frakcji. Wymaga Voodoo na 4 poziomie.

Tworzenie talizmanów - równie bezsensowny skill - po świecie wala się cała masa najróżniejszych amuletów i talizmanów, przez co ich wyróbstwo staje się całkowicie bezsensowne. Dodatkowy problem polega na tym, że receptury i składniki same w sobie są bardzo drogie, co dodatkowo podważa sensowność tej umiejętności (dostępnej tylko dla sojuszników Indian). Wymaga Voodoo na 6 poziomie.
Potężna klątwa - zwiększa moc kukiełek z klątwami. Jako, że są one zupełnie nieefektowne, możesz zignorować tę umiejętność (dostępną w dodatku tylko dla Indian). Wymaga Voodoo na 8 poziomie.

Mistrz Voodoo - zmniejsza czas regeneracji bereł voodoo. Ta umiejętność nie działa - podobnie jak wszystkie inne wpływające na cooldowny. Jest dostępna tylko dla sojuszników Indian. Wymaga Voodoo na 10 poziomie.
Czarna magia - zwiększa moc klątw i bereł o 5 punktów na każdy poziom umiejętności. Jako, że oba te przedmioty są skrajnie nieefektywne, zignoruj tę umiejętność. Kolejne stadia tej umiejętności wymagają Voodoo na: 3, 6 i 9 poziomie.
Kult śmierci - zwiększa moc przywołanego ducha o 5 punktów na każdy poziom umiejętności. Ducha "zdobędziesz" zaledwie jednego i nie będzie on zbyt przydatny - możesz więc zignorować tę umiejętność. Kolejne stadia tej umiejętności wymagają Voodoo na: 2, 5 i 8 poziomie.

Rytuał - zwiększa talent Rytuał o 5 punktów na każdy poziom umiejętności (wpływa na moc eliksirów). Wybór ten jest opłacalny jedynie w wypadku, w którym nie możesz oprzeć się pokusie i ciągle łykasz kolejne świństwa. Nie działa na alkohole! Kolejne stadia tej umiejętności wymagają Voodoo na: 1, 4 i 7 poziomie.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany1019332 Junior
Witajcie ziomeczki. Otóż mam problem, zbugowała mi się misja idź za Venturem do puerto isabella . wszystko elegancko, mam zaznaczone miasto i wogóle, w momencie gdy sie do niego przenoszę i staje na czerwonym "x" na mapie, nic sie nie dzieje, misja wciąż nie jest zaliczona . Stanęłem na tej misji i w sumie tylko to mam do wykonania, nie mogę się też udać do miasta umarłych mimo tego iż mam tam misję , podejrzewam że to jest z tym związane . Prosiłbym o jak najszybszą pomoc na gg 22746820 , lub tutaj :)
zanonimizowany1060794 Junior
MAM pytanie ukończyłem misję z marą ale po niej nie moge dalej normalnie grac.JESTEM CIĄGLE NA świątyni wody co mam zrobic
zanonimizowany1062196 Junior
Mam wszystkie artefakty dla Nahele a ona dalej gada swoje " że jest to straszne miejsce itp..itd..,nie wiem dlaczego nie przyjmuje mi ich i nie mogę zaliczyć tego zadania.
zanonimizowany478317 Junior
@gamer1318
Nic nie zrobisz. Pogadasz trochę z załogą i wypływasz w morze, co oznacza koniec gry – niestety.
tukaram3030 Pretorianin
SORKI ALE O.CO CHODZI W TEJ GRZE!!WALCZE ZE SLEYNEM I NIE MOGE GO ZABIC??!! PEWNIE JAKIS.BAD PO.WPISANIU TIPSOW.PIES SRAL TA PIRANIE BYTES JAK.ZWYKLE.NAJEBALI BŁĘDÓW JAK.W.GHOTIC 3 ZMIERZCH BOGÓW.MASAKRA. Wizualnie gra fajna ale walka kombosy to.jakas lipa dla dzieciakow i debili. NIE MA TO.JAK.ZJEBAC CAŁA GRĘ BRAKIEM.KOLKU MALYCH ALE.WAZNYCH.ELEMENTOW.
tukaram3030 Pretorianin
WITAM PONOWNIE!! SORKI MA KTOS MOŻE SAVE OD MOMENTU WALKI ZE SLEYNEM?? BO MA POTEZNY BLAD I NIE MOGĘ GO NICZYM ZABIC PODCZAS WALKI,DOSŁOWNIE NIC NIE DZIALA ANI ON MNIE NIE MOZE ZABIC.PROSZE O PRZESŁANIE SAVÓW BEZ WPISYWANYCH TIPSÓW NA tukaram30@wp.pl.!! BEDE WDZIĘCZNY I POZDRAWIAM.
zanonimizowany1108572 Junior
tukaram3030 pewnie zamiast zagadać do slayna to od razu poszedłeś do skrzynki ,w którym nie ma artefaktu sam miałem taki problem ale wymyśliłem podstępny plan :D Kiedy już zacząłem z nim walkę wtedy powędrowałem w poszukiwaniu jakiś bestii mi pomogły wielkie kraby i to one zabiło go za mnie .Oczywiście sporo to czasu zajęło za nim się to udało ale.... pozdrawiam :D
zanonimizowany1121108 Junior
OSZUSTWO!!.Wysłałem sms miało mi pobrać poradnik do Risena 2 Mroczne wodu a pobrało do innej części Risena chyba pierwszej.Morze liczyli że wyśle jeszcze jednego sms ale niech szukają innego frajera.
sexocholik Junior
gra całkiem fajna ale ukończyłem ją grając inkwizycją ,oczywiście jeśli ktoś chce szybko ją ukończyć niech użyje kodów,najtrudniejsze etapy to walka z krakenem trój bój z morganem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
