Risen 2 Dark Waters: Przebiegły kapitan

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przebiegły kapitan

Zleceniodawca: Kapitan Stalowobrody [#1] - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Kapitan Stalowobrody [#1]

Zadanie to staje się aktywne, gdy zaliczona zostaje misja Tytan ziemi na Wybrzeżu Ostrzy. Pojawia się wówczas cutscenka, w której kapitan Stalowobrody zostaje zamordowany przez Marę, a jego statek tonie w odmętach oceanu. Nieszczęsny pirat na chwilę przed swoją śmiercią wyznaje jednak Bezimiennemu swoją tajemnicę oraz prosi go o znalezienie kapitana Slayne'a na wyspie Antigua. Aby tam dotrzeć, musisz zdobyć okręt - służy temu misja Nowy statek.

Stalowobrody na łożu śmierci postanowi dać Ci ostatnie zadanie. - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Stalowobrody na łożu śmierci postanowi dać Ci ostatnie zadanie.

Uwaga! Jako, że jest to jedno z najbardziej skomplikowanych zadań w całej grze, opis jego przejścia został podzielony na kilka mniejszych podpunktów, widocznych poniżej. Powinno to ułatwić lekturę poradnika i pozwolić na komfortowe przejście gry.

Nagrody:

  1. 1000 punktów Chwały za wykonanie zadania.

Wybrzeże Ostrzy

Zleceniodawca: Patty [#1] - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zleceniodawca: Patty [#1]

Aby zdobyć nową łajbę (misja: Nowy statek), trzeba wypełnić kilka pomniejszych zadań:

  1. Zdobyć zapasy wody - zrobić to można na dwa różne sposoby, w zależności od tego, czy stanęło się po stronie Inkwizycji (Złote maski) czy Indian (Marionetka). W pierwszym przypadku należy pomóc karczmarce [#2] z miasta w zdobyciu skarbów komendanta Sebastiano (trzy złote maski znajdują się w jego garnizonie [#3]), a w drugim - opętać jego samego przy pomocy rytuału Chani [#4] i posługując się nim poprosić Miguela [#5] o dostarczenie wymaganego towaru.
  2. Zgromadzić odpowiednią załogę - zwerbować można kucharza Hawkinsa [#6], żołnierza Venturo [#2] lub szamankę Chani [#4] (w zależności od tego, którą frakcję się wybrało). Wiążą się z tym zadania Trzeci członek załogi oraz Czwarty członek załogi.
  3. Zniszczyć portowe armaty - jeśli się tego nie zrobi, żegluga będzie bardzo krótka i bolesna. Dlatego też należy dopuścić się Sabotażu. Popsucie dział nie jest trudne - trzeba poprosić Patty o zardzewiałe gwoździe, a następnie dokonać dzieła zniszczenia. Kolumbryny znajdują się na wybrzeżu [#7] oraz na wieży garnizonu Inkwizycji [#8]. Walka ze strażnikami jest nieunikniona, więc musisz zabrać ze sobą towarzyszy!
  4. Przechwycić okręt w otwartej bitwie - służy temu misja Zdobądź statek. W czasie szturmu będą wspierać Cię członkowie Twojej przyszłej załogi, więc walka nie będzie trudna.
Duży, więc cieszy. - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Duży, więc cieszy.

Kiedy wszystkie powyższe warunki zostaną spełnione, porozmawiaj z Patty na pokładzie waszego nowego okrętu. W ten sposób zaliczysz misję i będziesz mógł popłynąć, na wyspę Antigua, gdzie spotkasz się z kapitanem Slayne'em (misja: Znajdź kapitana Slayne'a).

Nagroda:

  1. 500 punktów Chwały za wykonanie zadania.

Antigua

Zgodnie z ostatnią wolą kapitana Stalowobrodego, musisz dotrzeć na Antiguę i przekonać Slaynea, by oddał Ci drugi z artefaktów tytanów - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Zgodnie z ostatnią wolą kapitana Stalowobrodego, musisz dotrzeć na Antiguę i przekonać Slayne'a, by oddał Ci drugi z artefaktów tytanów. Aby to zrobić, musisz zaliczyć kilka pomniejszych misji:

  1. Znajdź kapitana Slayne'a - odszukanie korsarza jest bardzo łatwe - wystarczy popłynąć na Antiguę, a następnie wejść do siedziby admirała Alvareza [#1], która znajduje się zaraz za miastem portowym. Kiedy wstąpisz w te "gościnne" progi, staniesz się świadkiem kłótni między przywódcą piratów a kapitanem Slaynem. Kiedy porozmawiasz z korsarzem, wyprowadzi Cię on na zewnątrz, a następnie pokaże drogę na swój okręt. Dość szybko dowiesz się, w jak trudnej sytuacji znalazł się poszukiwany łotrzyk - brakuje mu większości towarów, które są niezbędne do wyruszenia w dalszą drogę. Zdobyciu tych przedmiotów służy misja Wyposażenie statku.
  2. Wyposażenie statku - Bardzo złożone i wymagające zadanie, które zajmie Ci sporo czasu. Aby zdobyć wszystkie elementy, które są niezbędnego do wyruszenia w drogę, musisz wykonać kilka pomniejszych misji, wymienionych poniżej.
  3. Armata - zlecenie od kowala Wilsona [#2], które możesz wykonać na dwa sposoby. Jeśli czujesz się mocny w sztuce strzeleckiej, możesz pokonać rusznikarza Henriego [#3] w pojedynku snajperskim, a następnie odkupić broń kowala za 1000 złotych monet (zadanie: Zastawiony pistolet). Jeśli nie odpowiada Ci taka forma rozwiązania sprawy, możesz pomóc Wilsonowi w miłosnych konkurach, skłaniając Grace [#4] do uległości (za 1000 lub 500 złotych monet, w zależności od Twoich umiejętności perswazji). Ten drugi sposób jest tematem misji Czysty luksus. Zaliczenie jednego z miniquestów wcale nie wyklucza drugiego - można wykonać oba, zyskując więcej punktów Chwały.
  4. Beczki prochu - zadanie, które można wykonać bardzo szybko, o ile odpowiednio rozwinęło się postać Bezimiennego - wystarczy bowiem zagrozić Rickowi [#5] (wymaga Zastraszania na 55 poziomie), co zakończy sprawę. Jeśli nie posiadasz stosownej umiejętności, możesz pokazać magazynierowi jedną z trzech map znajdujących się na wyspie - jedna znajduje się w skrzyni admirała Alvareza [#6], drugą możesz kupić od Quinna [#7] za 200 złotych monet, a trzecią otrzymać od Duncana [#8], o ile uratujesz go w zadaniu Zaginiony rybak.
  5. Beczki wody - przebieg tej misji zależy od strony, po której postanowiłeś stanąć na Wybrzeżu Ostrzy. Jeśli sprzyjałeś Inkwizycji, będziesz musiał dotrzeć do obozu nosicieli wody i tam przekonać Butcha [#9], że w pobliskiej jaskini znajduje się skarb (zadanie: Butch musi odejść). Kiedy dotrzecie na miejsce, musisz obić osiłka, a następnie poinformować jego podwładnych, by wracali do pracy. Jeśli natomiast wolałeś sprzymierzyć się z Indianami, powinieneś urwać temu samemu mężczyźnie kępkę jego włosów, a następnie zrobić z niej laleczkę voodoo na ołtarzu szamanki Emmy [#10]. Po opętaniu nadzorcy wystarczy rozkazać jego pracownikom, by załadowali wodę na okręt kapitana Slayne'a.
  6. Sternik - żeglarza Morgana [#11] znajdziesz w tawernie w mieście portowym. Kiedy z nim porozmawiasz, wyzwie Cię on do walki w pirackim trójboju. Konkurencja polega na: pojedynku na broń białą, turnieju w piciu grogu oraz zawodach w strzelaniu. Jeżeli odniesiesz sukces przynajmniej w dwóch etapach trójboju, będziesz mógł liczyć na pomoc Morgana.
  7. Świeże ryby - najmniej złożone ze wszystkich zadań - wystarczy, że porozmawiasz z rybakiem Eddiem [#12] w chatce rybackiej i postanowisz pomóc mu z morskim potworem (misja: Skrzat). Kiedy uporasz się z maszkarą, kolejny problem zostanie rozwiązany.
Nie ma to jak odwalić za kogoś całą robotę... - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Nie ma to jak odwalić za kogoś całą robotę...

Kiedy zgromadzisz już wszystkie elementy niezbędne do opuszczenia Antigui, udaj się do kapitana Slayne'a [#13] i powiedz mu o tym. Po drodze spotkasz wpieklonego admirała Alvareza, ale nie przejmuj się nim - nie przeszkodzi on w Twoich planach. Kiedy tylko zameldujesz się piratowi, zadanie zostanie wykonane. Teraz wystarczy już tylko powiedzieć Patty o umiejscowieniu Wyspy Złodziei i wyruszyć w drogę (misja: Podróż na wyspę złodziei).

Wyspa Złodziei

Dalszą część misji Przebiegły kapitan przebiega w dość zaskakujący sposób - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Dalszą część misji Przebiegły kapitan przebiega w dość zaskakujący sposób. Aby popchnąć fabułę do przodu, musisz wykonać poniższe misje:

  1. Jaskinia skarbów - zadanie to otrzymasz zaraz po dotarciu na Wyspę Złodziei, kiedy porozmawiasz z kapitanem Slayne'em [#1]. W kilku słowach wyjaśni Ci on, że cały teren jest zamieszkiwany przez Gnomy - stworzenia co prawda niezbyt groźne, ale bardzo irytujące. Wyposażony w tę wiedzę, możesz już ruszyć z kapitanem w drogę (zadanie: Wzdłuż plaży), pokonując przy tym kilka Piaskowych diabłów oraz Wielkiego kraba. Kiedy staniesz u wrót dżungli, prowadzący Cię mężczyzna zatrzyma się, by wyznaczyć dalszy kierunek marszu (misja: W górę drogi). W tym momencie wystarczy uporać się z kilkoma kolejnymi Piaskowymi diabłami, a następnie pójść w kierunku jaskini, przed którą czeka kilka Termitów (quest: Jaskinia nie jest daleko). Kiedy wejdziesz do groty [#2], misja zostanie zaliczona, a rozpocznie się nowa - Skarb Slayne'a.
  2. Skarb Slayne'a - zadanie rozpocznie się z chwilą zakończenia misji Jaskinia skarbów, czyli w momencie wejścia do groty. Przejdź kilka kroków, aż dojdziesz do skrzyni. Podejdź do niej i spróbuj ją otworzyć. W tym momencie wyświetli się cutscenka, w której Slayne postanowi Cię zdradzić, zawalając wejście do pieczary. Najwyraźniej wpadłeś w pułapkę. Kiedy animacja dobiegnie końca, zadanie zakończy się, a rozpocznie się misja - Wyjście z jaskini.
  3. Wyjście z jaskini - po tym, jak Slayne zdradził Cię w zadaniu Skarb Slayne'a, musisz wydostać się z zawalonej jaskini. W tym celu skręć w korytarz na lewo od skrzyni, którą chwilę temu otworzyłeś i podążaj nim, aż trafisz do większej groty. Tutaj czeka Cię walka z dwoma Nietoperzami jaskiniowymi. Po ich pokonaniu natrafisz na rozgałęzienie korytarza. Skręć w prawo, a dotrzesz do niewielkiego pokoju. Na stoliku dostrzeżesz kilka przedmiotów, obok których znajduje się skrzynia (wymaga Otwierania zamków na 40 poziomie) oraz łóżko (warto się w nim przespać - zregeneruje to punkty życia Bezimiennego). Kiedy wyśpisz się w łóżku i ograbisz jaskinię, możesz zawrócić do rozwidlenia i tym razem skręcić w lewo. Czeka Cię tam walka z Termitem robotnikiem. Za nim znajduje się kolejne skrzyżowanie dróg. Po lewej stronie znajdziesz dwa Termity robotników oraz jednego Termita wojownika - strzegą kilku przedmiotów, które leżą pod ścianą. Korytarz po prawej prowadzi natomiast do sporej jaskini, w której czai się gigantyczny Lewiatan [#3]. Bestię tą najlepiej pokonać stojąc na skarpie i strzelając z muszkietu, jednak opłaca się również odwrócić jej uwagę (np. przy użyciu papugi) i wtedy zadać kilka morderczych ciosów. Kiedy wyjdziesz na zewnątrz groty, spotkasz się z kilkoma Utopcami - zabij wszystkie, a wywalczysz sobie drogę na wolność. Po drodze znajdziesz list w butelce, związany z misją Skarb w jaskini. Zadanie zakończy się, kiedy dojdziesz plażą do miejsca, z którego będziesz już widział ścieżkę wiodącą do Twojego okrętu [#4]. Jeśli przejdziesz nią kilka kroków, okaże się, że statku już dawno nie ma - odpłynął w nieznanym kierunku. W tym momencie rozpocznie się misja Porzucony.
Gnomy to zaskakująco przyjazne stworzenia. - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Gnomy to zaskakująco przyjazne stworzenia.
  1. Porzucony - jak szybko zauważysz, Twój statek został porwany - nie ma go nigdzie w zasięgu wzroku. Musisz więc opuścić wyspę i odnaleźć swoją łajbę. To jednak nie będzie proste - jedynymi inteligentnymi istotami zamieszkującymi wyspę są gnomy, o których krążą bardzo niepochlebne opinie. Udaj się na zachód, aż dotrzesz do portu, w którym spotkasz pierwszego z gnomów - Jaffara [#5]. Mały spryciarz okaże się być całkiem przyjaznym i stosunkowo pomocnym stworzeniem - jego największą zaletą jest jednak to, że pragnie opuścić Wyspę Złodziei. Jako, że posiadacie takie same cele, powinniście połączyć siły. Udaj się więc za maluchem do jego domu [#6] i pomóż mu w budowie łodzi, dzięki której uciekniecie z tropikalnego raju (misja: Zbuduj tratwę). Aby dopiąć celu, musisz znaleźć: 10 drewnianych szczątków [#7], 5 winorośli [#8] i 6 koszul, które zdobyć można od gnomów z wioski (misje: Złodziej został okradziony, Zagubiony gnom oraz Problemy z komunikacją).
  2. Złodziej został okradziony - wystarczy porozmawiać z Zekim [#9], wejść do jaskini termitów [#10] i zabrać stamtąd koronę (oczywiście oddając ją później właścicielowi).
  3. Zagubiony gnom - po wymianie zdań z Ulvim [#11] będziesz zmuszony do uratowania jego przyjaciela przed Groźnymi wielkimi krabami [#12]. Nagrodą za ten heroiczny czyn jest perła czarna jak noc, poszukiwana przez Nuriego [#13] (Problemy z komunikacją).
  4. Problemy z komunikacją - proste zadanie, w którym musisz porozmawiać z Nurim [#13] (nie mówi on w ludzkim języku), a następnie dostarczyć mu perłę czarną jak noc z misji Zagubiony gnom.
Tyle zachody, żeby zbudować tratwę... - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Tyle zachody, żeby zbudować tratwę...

Kiedy zdobędziesz już wszystkie przedmioty wymagane do zbudowania tratwy, powiedz o tym Jaffarowi [#6]. Kiedy tylko gnom dowie się o tym, że spełniłeś swój obowiązek, aktywuje się misja Spotkaj się z Jaffarem na zachodniej plaży, polegająca na prostym dotarciu do malucha oraz na opuszczeniu wyspy. Kiedy odbijecie już od brzegu i znajdziecie się na Tacarigui, rozpoczęte zostanie zadanie Gdzie jest mój statek?

Tacarigua

Na Tacarigui czeka Cię tylko jedna, stosunkowo prosta misja - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry

Na Tacarigui czeka Cię tylko jedna, stosunkowo prosta misja. Oto ona:

  1. Gdzie jest mój statek? - dotarłszy na Tacariguę dzięki pomocy gnoma Jaffara [#1], możesz zacząć rozglądać się za swoim okrętem. Jeśli porozmawiasz z maluchem, przyłączy się on do Twojej drużyny, służąc swym orężem. Przyda się to w walce z dwoma Wielkimi krabami i z Aligatorem, z którymi zetrzesz się na północ od plaży, na której wylądowaliście. Idąc dalej, dotrzesz do miejsca strzeżonego przez cztery Ghule [#2]. Jeśli czujesz się na siłach, możesz stoczyć z nimi walkę, dzięki której otworzysz sobie drogę do skrzyni skrywającej ostrze królewskiego miecza (Otwieranie zamków na co najmniej 90 poziomie). Idź na północ, aż dotrzesz do kolejnej plaży [#3]. Skieruj swoje kroki na północ i pokonaj cztery Dziki, które zagrodzą Ci drogę. Następnie kontynuuj podróż w tym samym kierunku, walcząc ze wszystkimi Szponiastymi małpami, które zagrodzą Ci drogę. Następnie udaj się w kierunku Kryjówki piratów, gdzie czeka Twój statek. Kiedy porozmawiasz z Patty [#4], która znajduje się na pokładzie, zadanie dobiegnie końca. Teraz przyjdzie pora na zemstę - popłyń na Antiguę i rozpraw się z kapitanem Slayne'em, którego znajdziesz w zamku admirała Alvareza.
Nie ma to jak powrót na stare śmieci. - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Nie ma to jak powrót na stare śmieci.

Uwaga! Jeśli nie masz ochotę przedzierać się przez dżunglę i walczyć ze zwierzętami, możesz pominąć ten etap zadania. Wystarczy, że użyjesz mapy i przeniesiesz się od razu do kluczowej lokacji, która Ci odpowiada. Pamiętaj jednak, że w ten sposób nie będzie Ci dane zdobyć punktów Chwały, które mógłbyś zyskać za eksterminację przeciwników.

Antigua

1 - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
  1. Spotkaj się ze Slayne'em na Placu Krwawej Przysięgi - Kiedy dotrzesz na Antiguę i wejdziesz do gabinetu admirała Alvareza [#1], staniesz się świadkiem tyrady, którą Slayne będzie wygłaszał na Twój temat. Zdradzi on starcowi, że jesteś szpiegiem Inkwizycji, na co mężczyzna zareaguje szokiem. Na szczęście w tym momencie zostaniesz zauważony i wyzwiesz zdrajcę na pojedynek. Przenieś się na Plac Krwawej Przysięgi [#2] i tam pokonaj Slayne'a (misja: Ostateczna rozgrywka ze Slayne'em).
  2. Ostateczna rozgrywka ze Slayne'em - skoro udało Ci się w końcu dorwać zdrajcę, możesz go w końcu pokonać. Spotkaj się z nim na Placu Krwawej Przysięgi i posłuchaj, co ma Ci do powiedzenia. Kiedy monolog szaleńca dobiegnie końca, będziecie mogli skrzyżować ostrza. Starcie z przebiegłym korsarzem nie różni się zbytnio od walk z pozostałymi ludzkimi przeciwnikami. Slayne zna praktycznie wszystkie możliwe ciosy i ruchy, więc pokonanie go może sprawić Ci nieco trudności. Przydają się tu Podłe sztuczki, dzięki którym odwrócisz uwagę wroga i zadasz mu kilka sztychów. Pamiętaj, że pojedynek to honorowa walka, w związku z czym nie będziesz mógł liczyć na pomoc towarzyszy - jesteś tylko Ty i Slayne.
Slayne to doskonały fechmistrz - pokonaj go sprytem, a nie siłą. - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Slayne to doskonały fechmistrz - pokonaj go sprytem, a nie siłą.

Kiedy pokonasz wroga, zadanie dobiegnie końca - i to razem z całą misją Przebiegły kapitan. Po walce zdobędziesz również nóż ofiarny, czyli jeden z artefaktów tytanów, niezbędnych do pokonania Mary. Jeśli powiesz o swym sukcesie Alvarezowi, zgodzi się on nauczyć Cię swoich umiejętności bojowych (jest Fechmistrzem).

Risen 2: Dark Waters

24 kwietnia 2012

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2019-04-02
11:57

sexocholik Junior

gra całkiem fajna ale ukończyłem ją grając inkwizycją ,oczywiście jeśli ktoś chce szybko ją ukończyć niech użyje kodów,najtrudniejsze etapy to walka z krakenem trój bój z morganem

Komentarz: sexocholik
2015-09-19
16:23

zanonimizowany1121108 Junior

OSZUSTWO!!.Wysłałem sms miało mi pobrać poradnik do Risena 2 Mroczne wodu a pobrało do innej części Risena chyba pierwszej.Morze liczyli że wyśle jeszcze jednego sms ale niech szukają innego frajera.

Komentarz: zanonimizowany1121108
2015-08-02
00:08

zanonimizowany1108572 Junior

tukaram3030 pewnie zamiast zagadać do slayna to od razu poszedłeś do skrzynki ,w którym nie ma artefaktu sam miałem taki problem ale wymyśliłem podstępny plan :D Kiedy już zacząłem z nim walkę wtedy powędrowałem w poszukiwaniu jakiś bestii mi pomogły wielkie kraby i to one zabiło go za mnie .Oczywiście sporo to czasu zajęło za nim się to udało ale.... pozdrawiam :D

Komentarz: zanonimizowany1108572
2015-06-17
22:04

tukaram3030 Pretorianin

WITAM PONOWNIE!! SORKI MA KTOS MOŻE SAVE OD MOMENTU WALKI ZE SLEYNEM?? BO MA POTEZNY BLAD I NIE MOGĘ GO NICZYM ZABIC PODCZAS WALKI,DOSŁOWNIE NIC NIE DZIALA ANI ON MNIE NIE MOZE ZABIC.PROSZE O PRZESŁANIE SAVÓW BEZ WPISYWANYCH TIPSÓW NA [email protected].!! BEDE WDZIĘCZNY I POZDRAWIAM.

Komentarz: tukaram3030
2015-06-14
12:54

tukaram3030 Pretorianin

SORKI ALE O.CO CHODZI W TEJ GRZE!!WALCZE ZE SLEYNEM I NIE MOGE GO ZABIC??!! PEWNIE JAKIS.BAD PO.WPISANIU TIPSOW.PIES SRAL TA PIRANIE BYTES JAK.ZWYKLE.NAJEBALI BŁĘDÓW JAK.W.GHOTIC 3 ZMIERZCH BOGÓW.MASAKRA. Wizualnie gra fajna ale walka kombosy to.jakas lipa dla dzieciakow i debili. NIE MA TO.JAK.ZJEBAC CAŁA GRĘ BRAKIEM.KOLKU MALYCH ALE.WAZNYCH.ELEMENTOW.

Komentarz: tukaram3030
2015-04-02
21:48

zanonimizowany478317 Junior

@gamer1318
Nic nie zrobisz. Pogadasz trochę z załogą i wypływasz w morze, co oznacza koniec gry – niestety.

Komentarz: zanonimizowany478317
2015-01-14
20:51

zanonimizowany1062196 Junior

Mam wszystkie artefakty dla Nahele a ona dalej gada swoje " że jest to straszne miejsce itp..itd..,nie wiem dlaczego nie przyjmuje mi ich i nie mogę zaliczyć tego zadania.

Komentarz: zanonimizowany1062196
2015-01-07
17:14

zanonimizowany1060794 Junior

MAM pytanie ukończyłem misję z marą ale po niej nie moge dalej normalnie grac.JESTEM CIĄGLE NA świątyni wody co mam zrobic

Komentarz: zanonimizowany1060794
2014-08-04
23:05

zanonimizowany1019332 Junior

Witajcie ziomeczki. Otóż mam problem, zbugowała mi się misja idź za Venturem do puerto isabella . wszystko elegancko, mam zaznaczone miasto i wogóle, w momencie gdy sie do niego przenoszę i staje na czerwonym "x" na mapie, nic sie nie dzieje, misja wciąż nie jest zaliczona . Stanęłem na tej misji i w sumie tylko to mam do wykonania, nie mogę się też udać do miasta umarłych mimo tego iż mam tam misję , podejrzewam że to jest z tym związane . Prosiłbym o jak najszybszą pomoc na gg 22746820 , lub tutaj :)

Komentarz: zanonimizowany1019332
2014-06-25
19:39

zanonimizowany1009520 Junior

Siema nie wiem czy post już był ale zaryzykuje też przeszedłem kilka ładnych razy Risen 2, patrze teraz tak na zadania na tej stronie i zauważyłem brak niektórych z nich przykładem niech będzie Godzina Czarownic zadanie to mamy na Antigui gdy posiadamy przy sobie ducha Stalowobrodego możemy nim postraszyć Eddiego rybaka na wschodnim wybrzeżu, może ktoś poza mną także to zauważył :)

Komentarz: zanonimizowany1009520
2014-05-03
20:47

zanonimizowany995672 Junior

Mam Pytanie!! Gdzie jest pierścień złodzieja i pierścień łotra ? proszę o dokładne położenie bo szukam tego i nie ma :(

Komentarz: zanonimizowany995672
2013-09-27
14:06

zanonimizowany862258 Legionista

W ostatnim domu po prawej na nabrzeżu w Calderze jest kupiec, który zleci ci misję dostania się do siedziby Wysokiej Rady i powie jak to zrobić.

Ewentualnie jak często robisz szybki zapis, to możesz wczytać grę, bo te zapisy nie są usuwane.

Komentarz: zanonimizowany862258
2013-09-27
13:05

N.I.G.G.A Junior

A co jeżeli już byłem u wysokiej rady i zrobiłem tę misję jak nim byłem a nie ukończyłem tego zadania? Bo tylko poszedłem nim do rady a nie do biblioteki... Nie można nim być drugi raz więc co mam zrobić?

Komentarz: N.I.G.G.A
2012-08-23
16:00

velmichu Junior

gdzie moge zdobyc mape wyspy umarlych?

Komentarz: velmichu
2012-05-12
00:30

kerafaks Legionista

👍

Małpkę wykorzystuje się nie tylko w Antigui ale w wielu ruinach gdzie przechodząc przez szparę we wrotach może je po drugiej stronie otworzyć dźwignią;)

Komentarz: kerafaks
2012-05-11
11:08

MiszczCzarny Pretorianin

MiszczCzarny

Towar Quina odnawia się co jakiś czas. Kup od niego małpkę jeszcze raz :).

Komentarz: MiszczCzarny
2012-05-11
09:43

zanonimizowany840559 Junior

Czy moze ktos wie gdzie moge kupic malpke? malpka quina zginela po tym jak upadla z duzej wysokosci. Finingan z obozu piratow moze ja tylko wytresowac takze on jej nie ma. Prosze o pomoc bo nie lubie zostawiac misji a ta z pistoletem wilsona bez malpki jest dla mnie nie do wykoniania. Dziekuje

Komentarz: zanonimizowany840559
2012-05-10
22:44

gamesiarz Chorąży

gamesiarz

@Sir Elton
Nie ma co winić piranhi za dlc, tylko deepsilver. Niestety ekipa Piranha Bytes ma pecha, bo z jednego bagna jakim był jowood weszła w drugie jakim jest deepsilver

Co do załogi przy użyciu kodów da się mieć zarówno Shani, jak i Venturo (stoją wtedy koło siebie, ale nie ma żadnych bugów :))

Komentarz: gamesiarz
2012-05-10
16:55

zanonimizowany577687 Generał

A czy będzie wyspa umarłych? Bo teraz nie ma

Komentarz: zanonimizowany577687

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl