Risen 2 Dark Waters: Przebiegły kapitan
Aktualizacja:
Przebiegły kapitan
![Zleceniodawca: Kapitan Stalowobrody [#1] - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1234/1299636687.jpg)
Zleceniodawca: Kapitan Stalowobrody [#1]
Zadanie to staje się aktywne, gdy zaliczona zostaje misja Tytan ziemi na Wybrzeżu Ostrzy. Pojawia się wówczas cutscenka, w której kapitan Stalowobrody zostaje zamordowany przez Marę, a jego statek tonie w odmętach oceanu. Nieszczęsny pirat na chwilę przed swoją śmiercią wyznaje jednak Bezimiennemu swoją tajemnicę oraz prosi go o znalezienie kapitana Slayne'a na wyspie Antigua. Aby tam dotrzeć, musisz zdobyć okręt - służy temu misja Nowy statek.

Uwaga! Jako, że jest to jedno z najbardziej skomplikowanych zadań w całej grze, opis jego przejścia został podzielony na kilka mniejszych podpunktów, widocznych poniżej. Powinno to ułatwić lekturę poradnika i pozwolić na komfortowe przejście gry.
Nagrody:
- 1000 punktów Chwały za wykonanie zadania.
Wybrzeże Ostrzy
![Zleceniodawca: Patty [#1] - Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1234/1299636718.jpg)
Zleceniodawca: Patty [#1]
Aby zdobyć nową łajbę (misja: Nowy statek), trzeba wypełnić kilka pomniejszych zadań:
- Zdobyć zapasy wody - zrobić to można na dwa różne sposoby, w zależności od tego, czy stanęło się po stronie Inkwizycji (Złote maski) czy Indian (Marionetka). W pierwszym przypadku należy pomóc karczmarce [#2] z miasta w zdobyciu skarbów komendanta Sebastiano (trzy złote maski znajdują się w jego garnizonie [#3]), a w drugim - opętać jego samego przy pomocy rytuału Chani [#4] i posługując się nim poprosić Miguela [#5] o dostarczenie wymaganego towaru.
- Zgromadzić odpowiednią załogę - zwerbować można kucharza Hawkinsa [#6], żołnierza Venturo [#2] lub szamankę Chani [#4] (w zależności od tego, którą frakcję się wybrało). Wiążą się z tym zadania Trzeci członek załogi oraz Czwarty członek załogi.
- Zniszczyć portowe armaty - jeśli się tego nie zrobi, żegluga będzie bardzo krótka i bolesna. Dlatego też należy dopuścić się Sabotażu. Popsucie dział nie jest trudne - trzeba poprosić Patty o zardzewiałe gwoździe, a następnie dokonać dzieła zniszczenia. Kolumbryny znajdują się na wybrzeżu [#7] oraz na wieży garnizonu Inkwizycji [#8]. Walka ze strażnikami jest nieunikniona, więc musisz zabrać ze sobą towarzyszy!
- Przechwycić okręt w otwartej bitwie - służy temu misja Zdobądź statek. W czasie szturmu będą wspierać Cię członkowie Twojej przyszłej załogi, więc walka nie będzie trudna.

Kiedy wszystkie powyższe warunki zostaną spełnione, porozmawiaj z Patty na pokładzie waszego nowego okrętu. W ten sposób zaliczysz misję i będziesz mógł popłynąć, na wyspę Antigua, gdzie spotkasz się z kapitanem Slayne'em (misja: Znajdź kapitana Slayne'a).
Nagroda:
- 500 punktów Chwały za wykonanie zadania.
Antigua

Zgodnie z ostatnią wolą kapitana Stalowobrodego, musisz dotrzeć na Antiguę i przekonać Slayne'a, by oddał Ci drugi z artefaktów tytanów. Aby to zrobić, musisz zaliczyć kilka pomniejszych misji:
- Znajdź kapitana Slayne'a - odszukanie korsarza jest bardzo łatwe - wystarczy popłynąć na Antiguę, a następnie wejść do siedziby admirała Alvareza [#1], która znajduje się zaraz za miastem portowym. Kiedy wstąpisz w te "gościnne" progi, staniesz się świadkiem kłótni między przywódcą piratów a kapitanem Slaynem. Kiedy porozmawiasz z korsarzem, wyprowadzi Cię on na zewnątrz, a następnie pokaże drogę na swój okręt. Dość szybko dowiesz się, w jak trudnej sytuacji znalazł się poszukiwany łotrzyk - brakuje mu większości towarów, które są niezbędne do wyruszenia w dalszą drogę. Zdobyciu tych przedmiotów służy misja Wyposażenie statku.
- Wyposażenie statku - Bardzo złożone i wymagające zadanie, które zajmie Ci sporo czasu. Aby zdobyć wszystkie elementy, które są niezbędnego do wyruszenia w drogę, musisz wykonać kilka pomniejszych misji, wymienionych poniżej.
- Armata - zlecenie od kowala Wilsona [#2], które możesz wykonać na dwa sposoby. Jeśli czujesz się mocny w sztuce strzeleckiej, możesz pokonać rusznikarza Henriego [#3] w pojedynku snajperskim, a następnie odkupić broń kowala za 1000 złotych monet (zadanie: Zastawiony pistolet). Jeśli nie odpowiada Ci taka forma rozwiązania sprawy, możesz pomóc Wilsonowi w miłosnych konkurach, skłaniając Grace [#4] do uległości (za 1000 lub 500 złotych monet, w zależności od Twoich umiejętności perswazji). Ten drugi sposób jest tematem misji Czysty luksus. Zaliczenie jednego z miniquestów wcale nie wyklucza drugiego - można wykonać oba, zyskując więcej punktów Chwały.
- Beczki prochu - zadanie, które można wykonać bardzo szybko, o ile odpowiednio rozwinęło się postać Bezimiennego - wystarczy bowiem zagrozić Rickowi [#5] (wymaga Zastraszania na 55 poziomie), co zakończy sprawę. Jeśli nie posiadasz stosownej umiejętności, możesz pokazać magazynierowi jedną z trzech map znajdujących się na wyspie - jedna znajduje się w skrzyni admirała Alvareza [#6], drugą możesz kupić od Quinna [#7] za 200 złotych monet, a trzecią otrzymać od Duncana [#8], o ile uratujesz go w zadaniu Zaginiony rybak.
- Beczki wody - przebieg tej misji zależy od strony, po której postanowiłeś stanąć na Wybrzeżu Ostrzy. Jeśli sprzyjałeś Inkwizycji, będziesz musiał dotrzeć do obozu nosicieli wody i tam przekonać Butcha [#9], że w pobliskiej jaskini znajduje się skarb (zadanie: Butch musi odejść). Kiedy dotrzecie na miejsce, musisz obić osiłka, a następnie poinformować jego podwładnych, by wracali do pracy. Jeśli natomiast wolałeś sprzymierzyć się z Indianami, powinieneś urwać temu samemu mężczyźnie kępkę jego włosów, a następnie zrobić z niej laleczkę voodoo na ołtarzu szamanki Emmy [#10]. Po opętaniu nadzorcy wystarczy rozkazać jego pracownikom, by załadowali wodę na okręt kapitana Slayne'a.
- Sternik - żeglarza Morgana [#11] znajdziesz w tawernie w mieście portowym. Kiedy z nim porozmawiasz, wyzwie Cię on do walki w pirackim trójboju. Konkurencja polega na: pojedynku na broń białą, turnieju w piciu grogu oraz zawodach w strzelaniu. Jeżeli odniesiesz sukces przynajmniej w dwóch etapach trójboju, będziesz mógł liczyć na pomoc Morgana.
- Świeże ryby - najmniej złożone ze wszystkich zadań - wystarczy, że porozmawiasz z rybakiem Eddiem [#12] w chatce rybackiej i postanowisz pomóc mu z morskim potworem (misja: Skrzat). Kiedy uporasz się z maszkarą, kolejny problem zostanie rozwiązany.

Kiedy zgromadzisz już wszystkie elementy niezbędne do opuszczenia Antigui, udaj się do kapitana Slayne'a [#13] i powiedz mu o tym. Po drodze spotkasz wpieklonego admirała Alvareza, ale nie przejmuj się nim - nie przeszkodzi on w Twoich planach. Kiedy tylko zameldujesz się piratowi, zadanie zostanie wykonane. Teraz wystarczy już tylko powiedzieć Patty o umiejscowieniu Wyspy Złodziei i wyruszyć w drogę (misja: Podróż na wyspę złodziei).
Wyspa Złodziei

Dalszą część misji Przebiegły kapitan przebiega w dość zaskakujący sposób. Aby popchnąć fabułę do przodu, musisz wykonać poniższe misje:
- Jaskinia skarbów - zadanie to otrzymasz zaraz po dotarciu na Wyspę Złodziei, kiedy porozmawiasz z kapitanem Slayne'em [#1]. W kilku słowach wyjaśni Ci on, że cały teren jest zamieszkiwany przez Gnomy - stworzenia co prawda niezbyt groźne, ale bardzo irytujące. Wyposażony w tę wiedzę, możesz już ruszyć z kapitanem w drogę (zadanie: Wzdłuż plaży), pokonując przy tym kilka Piaskowych diabłów oraz Wielkiego kraba. Kiedy staniesz u wrót dżungli, prowadzący Cię mężczyzna zatrzyma się, by wyznaczyć dalszy kierunek marszu (misja: W górę drogi). W tym momencie wystarczy uporać się z kilkoma kolejnymi Piaskowymi diabłami, a następnie pójść w kierunku jaskini, przed którą czeka kilka Termitów (quest: Jaskinia nie jest daleko). Kiedy wejdziesz do groty [#2], misja zostanie zaliczona, a rozpocznie się nowa - Skarb Slayne'a.
- Skarb Slayne'a - zadanie rozpocznie się z chwilą zakończenia misji Jaskinia skarbów, czyli w momencie wejścia do groty. Przejdź kilka kroków, aż dojdziesz do skrzyni. Podejdź do niej i spróbuj ją otworzyć. W tym momencie wyświetli się cutscenka, w której Slayne postanowi Cię zdradzić, zawalając wejście do pieczary. Najwyraźniej wpadłeś w pułapkę. Kiedy animacja dobiegnie końca, zadanie zakończy się, a rozpocznie się misja - Wyjście z jaskini.
- Wyjście z jaskini - po tym, jak Slayne zdradził Cię w zadaniu Skarb Slayne'a, musisz wydostać się z zawalonej jaskini. W tym celu skręć w korytarz na lewo od skrzyni, którą chwilę temu otworzyłeś i podążaj nim, aż trafisz do większej groty. Tutaj czeka Cię walka z dwoma Nietoperzami jaskiniowymi. Po ich pokonaniu natrafisz na rozgałęzienie korytarza. Skręć w prawo, a dotrzesz do niewielkiego pokoju. Na stoliku dostrzeżesz kilka przedmiotów, obok których znajduje się skrzynia (wymaga Otwierania zamków na 40 poziomie) oraz łóżko (warto się w nim przespać - zregeneruje to punkty życia Bezimiennego). Kiedy wyśpisz się w łóżku i ograbisz jaskinię, możesz zawrócić do rozwidlenia i tym razem skręcić w lewo. Czeka Cię tam walka z Termitem robotnikiem. Za nim znajduje się kolejne skrzyżowanie dróg. Po lewej stronie znajdziesz dwa Termity robotników oraz jednego Termita wojownika - strzegą kilku przedmiotów, które leżą pod ścianą. Korytarz po prawej prowadzi natomiast do sporej jaskini, w której czai się gigantyczny Lewiatan [#3]. Bestię tą najlepiej pokonać stojąc na skarpie i strzelając z muszkietu, jednak opłaca się również odwrócić jej uwagę (np. przy użyciu papugi) i wtedy zadać kilka morderczych ciosów. Kiedy wyjdziesz na zewnątrz groty, spotkasz się z kilkoma Utopcami - zabij wszystkie, a wywalczysz sobie drogę na wolność. Po drodze znajdziesz list w butelce, związany z misją Skarb w jaskini. Zadanie zakończy się, kiedy dojdziesz plażą do miejsca, z którego będziesz już widział ścieżkę wiodącą do Twojego okrętu [#4]. Jeśli przejdziesz nią kilka kroków, okaże się, że statku już dawno nie ma - odpłynął w nieznanym kierunku. W tym momencie rozpocznie się misja Porzucony.

- Porzucony - jak szybko zauważysz, Twój statek został porwany - nie ma go nigdzie w zasięgu wzroku. Musisz więc opuścić wyspę i odnaleźć swoją łajbę. To jednak nie będzie proste - jedynymi inteligentnymi istotami zamieszkującymi wyspę są gnomy, o których krążą bardzo niepochlebne opinie. Udaj się na zachód, aż dotrzesz do portu, w którym spotkasz pierwszego z gnomów - Jaffara [#5]. Mały spryciarz okaże się być całkiem przyjaznym i stosunkowo pomocnym stworzeniem - jego największą zaletą jest jednak to, że pragnie opuścić Wyspę Złodziei. Jako, że posiadacie takie same cele, powinniście połączyć siły. Udaj się więc za maluchem do jego domu [#6] i pomóż mu w budowie łodzi, dzięki której uciekniecie z tropikalnego raju (misja: Zbuduj tratwę). Aby dopiąć celu, musisz znaleźć: 10 drewnianych szczątków [#7], 5 winorośli [#8] i 6 koszul, które zdobyć można od gnomów z wioski (misje: Złodziej został okradziony, Zagubiony gnom oraz Problemy z komunikacją).
- Złodziej został okradziony - wystarczy porozmawiać z Zekim [#9], wejść do jaskini termitów [#10] i zabrać stamtąd koronę (oczywiście oddając ją później właścicielowi).
- Zagubiony gnom - po wymianie zdań z Ulvim [#11] będziesz zmuszony do uratowania jego przyjaciela przed Groźnymi wielkimi krabami [#12]. Nagrodą za ten heroiczny czyn jest perła czarna jak noc, poszukiwana przez Nuriego [#13] (Problemy z komunikacją).
- Problemy z komunikacją - proste zadanie, w którym musisz porozmawiać z Nurim [#13] (nie mówi on w ludzkim języku), a następnie dostarczyć mu perłę czarną jak noc z misji Zagubiony gnom.

Kiedy zdobędziesz już wszystkie przedmioty wymagane do zbudowania tratwy, powiedz o tym Jaffarowi [#6]. Kiedy tylko gnom dowie się o tym, że spełniłeś swój obowiązek, aktywuje się misja Spotkaj się z Jaffarem na zachodniej plaży, polegająca na prostym dotarciu do malucha oraz na opuszczeniu wyspy. Kiedy odbijecie już od brzegu i znajdziecie się na Tacarigui, rozpoczęte zostanie zadanie Gdzie jest mój statek?
Tacarigua

Na Tacarigui czeka Cię tylko jedna, stosunkowo prosta misja. Oto ona:
- Gdzie jest mój statek? - dotarłszy na Tacariguę dzięki pomocy gnoma Jaffara [#1], możesz zacząć rozglądać się za swoim okrętem. Jeśli porozmawiasz z maluchem, przyłączy się on do Twojej drużyny, służąc swym orężem. Przyda się to w walce z dwoma Wielkimi krabami i z Aligatorem, z którymi zetrzesz się na północ od plaży, na której wylądowaliście. Idąc dalej, dotrzesz do miejsca strzeżonego przez cztery Ghule [#2]. Jeśli czujesz się na siłach, możesz stoczyć z nimi walkę, dzięki której otworzysz sobie drogę do skrzyni skrywającej ostrze królewskiego miecza (Otwieranie zamków na co najmniej 90 poziomie). Idź na północ, aż dotrzesz do kolejnej plaży [#3]. Skieruj swoje kroki na północ i pokonaj cztery Dziki, które zagrodzą Ci drogę. Następnie kontynuuj podróż w tym samym kierunku, walcząc ze wszystkimi Szponiastymi małpami, które zagrodzą Ci drogę. Następnie udaj się w kierunku Kryjówki piratów, gdzie czeka Twój statek. Kiedy porozmawiasz z Patty [#4], która znajduje się na pokładzie, zadanie dobiegnie końca. Teraz przyjdzie pora na zemstę - popłyń na Antiguę i rozpraw się z kapitanem Slayne'em, którego znajdziesz w zamku admirała Alvareza.

Uwaga! Jeśli nie masz ochotę przedzierać się przez dżunglę i walczyć ze zwierzętami, możesz pominąć ten etap zadania. Wystarczy, że użyjesz mapy i przeniesiesz się od razu do kluczowej lokacji, która Ci odpowiada. Pamiętaj jednak, że w ten sposób nie będzie Ci dane zdobyć punktów Chwały, które mógłbyś zyskać za eksterminację przeciwników.
Antigua

- Spotkaj się ze Slayne'em na Placu Krwawej Przysięgi - Kiedy dotrzesz na Antiguę i wejdziesz do gabinetu admirała Alvareza [#1], staniesz się świadkiem tyrady, którą Slayne będzie wygłaszał na Twój temat. Zdradzi on starcowi, że jesteś szpiegiem Inkwizycji, na co mężczyzna zareaguje szokiem. Na szczęście w tym momencie zostaniesz zauważony i wyzwiesz zdrajcę na pojedynek. Przenieś się na Plac Krwawej Przysięgi [#2] i tam pokonaj Slayne'a (misja: Ostateczna rozgrywka ze Slayne'em).
- Ostateczna rozgrywka ze Slayne'em - skoro udało Ci się w końcu dorwać zdrajcę, możesz go w końcu pokonać. Spotkaj się z nim na Placu Krwawej Przysięgi i posłuchaj, co ma Ci do powiedzenia. Kiedy monolog szaleńca dobiegnie końca, będziecie mogli skrzyżować ostrza. Starcie z przebiegłym korsarzem nie różni się zbytnio od walk z pozostałymi ludzkimi przeciwnikami. Slayne zna praktycznie wszystkie możliwe ciosy i ruchy, więc pokonanie go może sprawić Ci nieco trudności. Przydają się tu Podłe sztuczki, dzięki którym odwrócisz uwagę wroga i zadasz mu kilka sztychów. Pamiętaj, że pojedynek to honorowa walka, w związku z czym nie będziesz mógł liczyć na pomoc towarzyszy - jesteś tylko Ty i Slayne.

Kiedy pokonasz wroga, zadanie dobiegnie końca - i to razem z całą misją Przebiegły kapitan. Po walce zdobędziesz również nóż ofiarny, czyli jeden z artefaktów tytanów, niezbędnych do pokonania Mary. Jeśli powiesz o swym sukcesie Alvarezowi, zgodzi się on nauczyć Cię swoich umiejętności bojowych (jest Fechmistrzem).
0
- Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
- Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
- Risen 2 Dark Waters: Zadania - Wybrzeże Ostrzy
- Risen 2 Dark Waters: 4 kawałki nefrytu
- Risen 2 Dark Waters: Artefakt Stalowobrodego (1)
- Risen 2 Dark Waters: Artefakt Stalowobrodego (2)
- Risen 2 Dark Waters: Atak na świątynię
- Risen 2 Dark Waters: Auć!
- Risen 2 Dark Waters: Bazyl nie żyje!
- Risen 2 Dark Waters: Bądź towarzyszem Hikoko
- Risen 2 Dark Waters: Błogosławieństwo przodków
- Risen 2 Dark Waters: Bramy miasta o rzut kamieniem
- Risen 2 Dark Waters: Broń tytanów
- Risen 2 Dark Waters: Czerwone wino
- Risen 2 Dark Waters: Cztery ofiary dla Kanadiktu
- Risen 2 Dark Waters: Czwarty członek załogi
- Risen 2 Dark Waters: Czy jesteś tego wart?
- Risen 2 Dark Waters: Dalej na południe
- Risen 2 Dark Waters: Dalej w głąb lądu
- Risen 2 Dark Waters: Dalej w stronę wybrzeża
- Risen 2 Dark Waters: Długi Eusebia
- Risen 2 Dark Waters: Do Indian
- Risen 2 Dark Waters: Do Puerto Isabella
- Risen 2 Dark Waters: Dobre pierwsze wrażenie!
- Risen 2 Dark Waters: Dostawa dla Wrony
- Risen 2 Dark Waters: Dostęp do świątyni
- Risen 2 Dark Waters: Drewniane skrzynie
- Risen 2 Dark Waters: Drewniane skrzynie dla Miguela
- Risen 2 Dark Waters: Duch Stalowobrodego
- Risen 2 Dark Waters: Gdzie jest statek Wrony?
- Risen 2 Dark Waters: Groźna bestia
- Risen 2 Dark Waters: Handel wymienny
- Risen 2 Dark Waters: Idź z Patty
- Risen 2 Dark Waters: Idź za Ranapirim do dżungli
- Risen 2 Dark Waters: Idź za Ranapirim do wieży
- Risen 2 Dark Waters: Idź za Ranapirim w głąb lądu
- Risen 2 Dark Waters: Idź za Venturem do miasta
- Risen 2 Dark Waters: Idź za Venturem do Puerto Isabella
- Risen 2 Dark Waters: Idź za Venturem do świątyni
- Risen 2 Dark Waters: Indianie
- Risen 2 Dark Waters: Jaskinia Jaguara
- Risen 2 Dark Waters: Jaskinia w pobliżu przełęczy
- Risen 2 Dark Waters: Jeszcze kawałek
- Risen 2 Dark Waters: Kilka beczek wody...
- Risen 2 Dark Waters: Laleczka Bakira
- Risen 2 Dark Waters: Laleczka Jima
- Risen 2 Dark Waters: Laleczka Sebastiano
- Risen 2 Dark Waters: Małpie figle
- Risen 2 Dark Waters: Mapa skarbów Jima
- Risen 2 Dark Waters: Marionetka
- Risen 2 Dark Waters: Masz coś do jedzenia?
- Risen 2 Dark Waters: Muszkiet
- Risen 2 Dark Waters: Naprzód marsz!
- Risen 2 Dark Waters: Nefryt
- Risen 2 Dark Waters: Nefrytowa jaskinia
- Risen 2 Dark Waters: Nowy statek
- Risen 2 Dark Waters: Odwróć uwagę Skinnera
- Risen 2 Dark Waters: Ogniste ptaki blokują most
- Risen 2 Dark Waters: Okropne przeczucie
- Risen 2 Dark Waters: Ostrza dla Coopera
- Risen 2 Dark Waters: Plan Chani
- Risen 2 Dark Waters: Plemię Shaganumbi
- Risen 2 Dark Waters: Podejrzliwy Tonka
- Risen 2 Dark Waters: Podrzynacze gardeł
- Risen 2 Dark Waters: Podział łupu
- Risen 2 Dark Waters: Pojedynek z Masaru
- Risen 2 Dark Waters: Pokonaj strażników na wieży
- Risen 2 Dark Waters: Pokonaj Tita
- Risen 2 Dark Waters: Polowanie na Ogniste ptaki
- Risen 2 Dark Waters: Pomoc w walce z Wroną
- Risen 2 Dark Waters: Porozmawiaj z komendantem
- Risen 2 Dark Waters: Porozmawiaj z Patty
- Risen 2 Dark Waters: Porozmawiaj z piratami na wieży
- Risen 2 Dark Waters: Poszukiwane bożka
- Risen 2 Dark Waters: Pośród dzikusów
- Risen 2 Dark Waters: Przebiegły kapitan
- Risen 2 Dark Waters: Przesłuchaj Hawkinsa
- Risen 2 Dark Waters: Przez dżunglę
- Risen 2 Dark Waters: Przez jaskinię szczurów
- Risen 2 Dark Waters: Przez most
- Risen 2 Dark Waters: Przez przełęcz
- Risen 2 Dark Waters: Przez rzekę
- Risen 2 Dark Waters: Rośliny, grzyby i zioła
- Risen 2 Dark Waters: Rośliny, grzyby i zioła Natsumi
- Risen 2 Dark Waters: Sabotaż
- Risen 2 Dark Waters: Skarb Jima
- Risen 2 Dark Waters: Skarb na indiańskim cmentarzu
- Risen 2 Dark Waters: Skarb na plaży Puerto Isabella
- Risen 2 Dark Waters: Skarb w Dolinie Jaguara
- Risen 2 Dark Waters: Skrzynia Bazyla
- Risen 2 Dark Waters: Sprawozdanie strażnika
- Risen 2 Dark Waters: Statek Wrony
- Risen 2 Dark Waters: Trofea
- Risen 2 Dark Waters: Trzeci członek załogi
- Risen 2 Dark Waters: Tytan ziemi
- Risen 2 Dark Waters: Ucieknij z wieży
- Risen 2 Dark Waters: Ukryta straż
- Risen 2 Dark Waters: Ukryty bożek
- Risen 2 Dark Waters: Uwolnij Hawkinsa!
- Risen 2 Dark Waters: Uwolnij Tahanę
- Risen 2 Dark Waters: W głąb doliny
- Risen 2 Dark Waters: Walka z Wroną
- Risen 2 Dark Waters: Włos wodza
- Risen 2 Dark Waters: Wojownicy przed świątynią!
- Risen 2 Dark Waters: Wracamy do domu
- Risen 2 Dark Waters: Wracamy do początku
- Risen 2 Dark Waters: Z powrotem do wioski z Hikoko
- Risen 2 Dark Waters: Zdobądź statek
- Risen 2 Dark Waters: Złote maski
- Risen 2 Dark Waters: Zły duch rzeki
- Risen 2 Dark Waters: Znaleziono bożka Shaganumbi
- Risen 2 Dark Waters: Zadania - Wybrzeże Ostrzy
- Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1019332 Junior
Witajcie ziomeczki. Otóż mam problem, zbugowała mi się misja idź za Venturem do puerto isabella . wszystko elegancko, mam zaznaczone miasto i wogóle, w momencie gdy sie do niego przenoszę i staje na czerwonym "x" na mapie, nic sie nie dzieje, misja wciąż nie jest zaliczona . Stanęłem na tej misji i w sumie tylko to mam do wykonania, nie mogę się też udać do miasta umarłych mimo tego iż mam tam misję , podejrzewam że to jest z tym związane . Prosiłbym o jak najszybszą pomoc na gg 22746820 , lub tutaj :)
zanonimizowany1060794 Junior
MAM pytanie ukończyłem misję z marą ale po niej nie moge dalej normalnie grac.JESTEM CIĄGLE NA świątyni wody co mam zrobic
zanonimizowany1062196 Junior
Mam wszystkie artefakty dla Nahele a ona dalej gada swoje " że jest to straszne miejsce itp..itd..,nie wiem dlaczego nie przyjmuje mi ich i nie mogę zaliczyć tego zadania.
zanonimizowany478317 Junior
@gamer1318
Nic nie zrobisz. Pogadasz trochę z załogą i wypływasz w morze, co oznacza koniec gry – niestety.
tukaram3030 Pretorianin
SORKI ALE O.CO CHODZI W TEJ GRZE!!WALCZE ZE SLEYNEM I NIE MOGE GO ZABIC??!! PEWNIE JAKIS.BAD PO.WPISANIU TIPSOW.PIES SRAL TA PIRANIE BYTES JAK.ZWYKLE.NAJEBALI BŁĘDÓW JAK.W.GHOTIC 3 ZMIERZCH BOGÓW.MASAKRA. Wizualnie gra fajna ale walka kombosy to.jakas lipa dla dzieciakow i debili. NIE MA TO.JAK.ZJEBAC CAŁA GRĘ BRAKIEM.KOLKU MALYCH ALE.WAZNYCH.ELEMENTOW.
tukaram3030 Pretorianin
WITAM PONOWNIE!! SORKI MA KTOS MOŻE SAVE OD MOMENTU WALKI ZE SLEYNEM?? BO MA POTEZNY BLAD I NIE MOGĘ GO NICZYM ZABIC PODCZAS WALKI,DOSŁOWNIE NIC NIE DZIALA ANI ON MNIE NIE MOZE ZABIC.PROSZE O PRZESŁANIE SAVÓW BEZ WPISYWANYCH TIPSÓW NA tukaram30@wp.pl.!! BEDE WDZIĘCZNY I POZDRAWIAM.
zanonimizowany1108572 Junior
tukaram3030 pewnie zamiast zagadać do slayna to od razu poszedłeś do skrzynki ,w którym nie ma artefaktu sam miałem taki problem ale wymyśliłem podstępny plan :D Kiedy już zacząłem z nim walkę wtedy powędrowałem w poszukiwaniu jakiś bestii mi pomogły wielkie kraby i to one zabiło go za mnie .Oczywiście sporo to czasu zajęło za nim się to udało ale.... pozdrawiam :D
zanonimizowany1121108 Junior
OSZUSTWO!!.Wysłałem sms miało mi pobrać poradnik do Risena 2 Mroczne wodu a pobrało do innej części Risena chyba pierwszej.Morze liczyli że wyśle jeszcze jednego sms ale niech szukają innego frajera.
sexocholik Junior
gra całkiem fajna ale ukończyłem ją grając inkwizycją ,oczywiście jeśli ktoś chce szybko ją ukończyć niech użyje kodów,najtrudniejsze etapy to walka z krakenem trój bój z morganem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
