Groby przodków | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
Aktualizacja:
Groby przodków
![Zleceniodawca: Yagul [#1] - Groby przodków | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1234/-2039836500.jpg)
Zleceniodawca: Yagul [#1]
Wejdź do świątyni wznoszącej się pośrodku krainy [#1] i rozpraw się z trzema Ghulami, które tam mieszkają. Następnie wejdź do sali ze złotą maską stojącą na postumencie. Kiedy spróbujesz ją podnieść, pojawi się wielki potwór - Yagul. Duch będzie wściekły z powodu Twego zachowania - zbezcześciłeś bowiem jedno ze świętych miejsc plemienia Marakajów. Aby odpokutować za swoje winy, musisz odzyskać trzy pozostałe maski i odnieść je na odpowiednie miejsca. Jeśli przyjmiesz to zlecenie, zadanie aktywuje się. W przeciwnym wypadku czeka Cię walka z Yagulem oraz trzema Wojownikami - co w zasadzie oznacza pewną śmierć. Ponadto, nawet jeśli udałoby Ci się przeżyć, zabicie potwora położy kres temu zadaniu!

Udaj się do świątyni na wschód od wioski Indian [#2] i zabij grasujące w jej okolicy Termity (występują tam nie tylko Robotnicy, ale też Wojownicy). Kiedy wejdziesz do środka i skręcisz w lewo, przygotuj się na spotkanie z niebezpieczną pułapką - wahadłowym ostrzem, które przetnie Cię na pół, jeśli nie wciśniesz szybko spacji. Jeżeli przeżyłeś tę próbę, przejdź dalej i przy ciele martwego pirata odszukaj złotą maskę. Następnie połóż ją na postumencie, który stoi przy zwłokach. W ten sposób zamkniesz drzwi prowadzące do pomieszczenia po prawej (znajduje się tam nieco skarbów, więc powinieneś ukraść je wcześniej) i wypełnisz pierwszą część zadania. Przy okazji, zanim wyjdziesz z pomieszczenia z korsarzem, zabierz łapę jaguara, która leży obok niego - to jeden z legendarnych przedmiotów. Po tym możesz spokojnie wyjść z podziemia - pułapka została bowiem wyłączona.

Trzecią świątynię znajdziesz na północny wschód od wioski Marakajów - w tej samej lokacji, gdzie zabiłeś szabrowników z misji Spokój umarłych [#3]. Zlikwiduj Ghula, który czai się przy wejściu, a następnie zeskocz do dziury, którą znajdziesz w wewnętrznym korytarzu budynku (niestety towarzyszy będziesz musiał zostawić za sobą). Kiedy będziesz na dole, zabij kolejnego Ghula i przejdź dalej - na skrzyżowaniu drogi znajdziesz ciało pirata. W ekwipunku mężczyzny schowana jest kolejna ze złotych masek - zabierz ją i od razu przygotuj się do walki ze Strażnikiem. Jest to bardzo potężny przeciwnik, którego najłatwiej zlikwidować przy użyciu papugi oraz ciągłego odskakiwania w bok (jest dość powolny). Kiedy go pokonasz, przejdź dalej i od razu uchyl się przed wahadłowym ostrzem, które spadnie na Ciebie u ujścia korytarzu (musisz wcisnąć spację). Przejdź dalej, pociągnij za dźwignię w ścianie i zabij kolejnego Ghula. W kolejnym pomieszczeniu ustaw złotą maskę na postumencie i wyjdź przez nowo otworzone wrota (będziesz musiał przeskoczyć przez dziurę, dzięki której wszedłeś do podziemia).

Zakończenie zadania jest najbardziej problematyczne - maska znajduje się bowiem w zupełnie innej lokacji, niż miejsce jej przeznaczenia. Cenny artefakt znajdziesz w jaskini na południu mapy - dokładnie tej samej, w której znalazłeś ścianę ognia [#4] (patrz: Bariera płomieni). Kiedy przed nią staniesz, skręć w lewo i wejdź po schodach na górę. Zabij Mogilnego Pająka, który wyjdzie spod ziemi, a następnie weź maskę ze stołu po prawej. Wyposażony w ten przedmiot, udaj się do świątyni na północny wschód od wioski Marakajów [#5] - powinieneś kojarzyć ją z misji Nagie zwłoki. Wejdź do środka i odłóż artefakt na właściwe miejsce. W tym momencie objawi Ci się Yagul, który obwieści zmazanie Twoich win. W tym momencie zadanie zakończy się, ale aby otrzymać za nie najważniejszą nagrodę, musisz się jeszcze zgłosić do szamana Osamu [#6]. Kiedy powiesz mu o swoich dokonaniach, dostaniesz zepsutą grzechotkę - jeden z legendarnych przedmiotów.

Uwaga! Kolejność odwiedzania poszczególnych świątyń jest całkowicie dowolna - co więcej, powyższe zadanie możesz aktywować w każdej z nich. Wystarczy, że spróbujesz ukraść którąś ze złotych masek - Yagul z pewnością to zauważy.
Nagrody:
- 200 punktów Chwały za wykonanie zadania;
- Zepsuta grzechotka za wykonanie zadania;
- Łapa jaguara (w trakcie zadania);
- 100 punktów Chwały za zabicie każdego Ghula;
- 100 punktów Chwały za zabicie każdego Termita Wojownika;
- 50 punktów Chwały za zabicie każdego Termita Robotnika;
- 220 punktów Chwały za zabicie Strażnika.
0
- Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
- Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
- Zadania - Zatoka Marakajów
- Angus nie żyje | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Angus uratowany | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Bariera płomieni | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Beczki z wraku statku | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Bestia nie żyje | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Bestia w jeziorze | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Białe pióro | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Bożki grobowe | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Czarne pióro | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Czarny Łowca | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Czarny pies | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Cztery pióra | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Dezerter | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Drugie pytanie Datu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Dziedzictwo chaki Datu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Dziennik Garcii | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Gdzie jest Koraka? | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Grabieżcy przy grobie przodków | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2
- Groby przodków | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Hieny cmentarne | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Daikim w rytualne miejsce | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2
- Idź za Hakeke | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Hakeke do jaskini | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Hakeke przez dżunglę | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Potaką w rytualne miejsce | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2
- Idź za Zaalu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Zaalu przez dżunglę | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Krew przodków | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Laleczka voodoo Zaalu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Łapy dla Hakeke | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Łapy dla Zaalu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Mapa Zatoki Marakajów | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Miło i pikantnie | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Nagie zwłoki | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Niebieskie pióro | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Niechciane kazanie | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Ogniste papryczki | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Ostatni sprawdzian | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Pierwsze pytanie Datu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Pojedynek z halmakiem Hakeke | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Pojedynek z halmakiem Zaalu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Porozmawiaj z chaką Datu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Pozbądź się Daiki | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Pozbądź się Potaki | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Przejmij kontrolę nad Zaalu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Przejmij statek Garcii | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Przeszukaj dobytek Garcii | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Rozdzielona dusza | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Sekretne wejście | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Sezamie, otwórz się | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Skarb Garcii | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Skarb na terenach łowieckich | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Skarb na wybrzeżu piratów | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Skarb w jaskini pantery | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Skarb w ukrytej dolinie | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Spokój umarłych | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Statek Garcii | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Trzecie pytanie Datu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Trzy pytania | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Ukryta dolina | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- W drodze z Hakeke | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Wiadomość ze świata żywych | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Wrogi obóz piracki | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Wyprawa | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Z powrotem do wioski z Hakeke | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2
- Z powrotem do wioski z Zaalu | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Zdemaskowanie Garcii | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Znaleziono beczki | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Znaleziono sekretne wejście | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Zostań halmakiem Marakajów | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Żółte pióro | Zadania - Zatoka Marakajów | Risen 2 Mroczne Wody
- Zadania - Zatoka Marakajów
- Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
SORKI ALE O.CO CHODZI W TEJ GRZE!!WALCZE ZE SLEYNEM I NIE MOGE GO ZABIC??!! PEWNIE JAKIS.BAD PO.WPISANIU TIPSOW.PIES SRAL TA PIRANIE BYTES JAK.ZWYKLE.NAJEBALI BŁĘDÓW JAK.W.GHOTIC 3 ZMIERZCH BOGÓW.MASAKRA. Wizualnie gra fajna ale walka kombosy to.jakas lipa dla dzieciakow i debili. NIE MA TO.JAK.ZJEBAC CAŁA GRĘ BRAKIEM.KOLKU MALYCH ALE.WAZNYCH.ELEMENTOW.
tukaram3030 Pretorianin
WITAM PONOWNIE!! SORKI MA KTOS MOŻE SAVE OD MOMENTU WALKI ZE SLEYNEM?? BO MA POTEZNY BLAD I NIE MOGĘ GO NICZYM ZABIC PODCZAS WALKI,DOSŁOWNIE NIC NIE DZIALA ANI ON MNIE NIE MOZE ZABIC.PROSZE O PRZESŁANIE SAVÓW BEZ WPISYWANYCH TIPSÓW NA [email protected].!! BEDE WDZIĘCZNY I POZDRAWIAM.
zanonimizowany1108572 Junior
tukaram3030 pewnie zamiast zagadać do slayna to od razu poszedłeś do skrzynki ,w którym nie ma artefaktu sam miałem taki problem ale wymyśliłem podstępny plan :D Kiedy już zacząłem z nim walkę wtedy powędrowałem w poszukiwaniu jakiś bestii mi pomogły wielkie kraby i to one zabiło go za mnie .Oczywiście sporo to czasu zajęło za nim się to udało ale.... pozdrawiam :D
zanonimizowany1121108 Junior
OSZUSTWO!!.Wysłałem sms miało mi pobrać poradnik do Risena 2 Mroczne wodu a pobrało do innej części Risena chyba pierwszej.Morze liczyli że wyśle jeszcze jednego sms ale niech szukają innego frajera.
sexocholik Junior
gra całkiem fajna ale ukończyłem ją grając inkwizycją ,oczywiście jeśli ktoś chce szybko ją ukończyć niech użyje kodów,najtrudniejsze etapy to walka z krakenem trój bój z morganem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.