Broń tytanów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
Aktualizacja:
Broń tytanów
![Zleceniodawca: Carlos [#1] - Broń tytanów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1234/1034440578.jpg)
Zleceniodawca: Carlos [#1]
Uwaga! Zadanie to jest jednym z największych i najbardziej skomplikowanych w całej grze. W jego skład wchodzi kilkadziesiąt mniejszych questów, których przebieg zależy od wyborów dokonanych w czasie rozgrywki. Dotyczy to nie tylko sposobu wykonywania poszczególnych misji, ale również stronnictw, do których zechcesz się przyłączyć (wybór ten jest ostateczny i nieodwołalny!). Z powyższych przyczyn rozdział dotyczący tego zadania podzielono na kilka mniejszych części, zawierających odniesienia do poszczególnych rozdziałów podręcznika.

Misję tę otrzymasz od Carlosa na samym początku gry, kiedy tylko odprowadzisz Patty do swojego pokoju i porozmawiasz ze zwierzchnikiem. Mężczyzna wyjaśni Ci, w jak trudnej sytuacji znajduje się ludzkość - tak się bowiem składa, że straszliwi tytani przebudzili się, by zmieść wszystkich przeciwników z powierzchni ziemi. Na szczęście istnieje artefakt, dzięki któremu można pokonać monstra: jest to legendarna broń tytanów. Plotka głosi, że przedmiot jest w posiadaniu któregoś z piratów nękających południowe morza. Twoim zadaniem jest więc zdobycie tajemniczej broni i pokonanie potworów przy pomocy tego oręża.
Na dobry początek musisz opuścić Calderę i wyprawić się w niebezpieczną podróż na Tacariguę. Tak się składa, że uratowana przez Ciebie Patty jest córką kapitana Stalowobrodego - jednego z najsławniejszych korsarzy wszystkich mórz i oceanów. Podejdź więc do dziewczyny [#2] i porozmawiaj z nią na temat ojca. Kiedy zaproponuje Ci współpracę w poszukiwaniach pirata, zgódź się i udaj się w kierunku okrętu, który znajduje się w porcie. Kiedy wejdziesz na pokład, zagadnij komendanta Sebastiano [#3] i wyrusz w swoją pierwszą przygodę.
Tacarigua
![Po tym, jak dotrzesz na wyspę (misja: Na Tacariguę), porozmawiaj z Patty [#1] - Broń tytanów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1234/1034440609.jpg)
Po tym, jak dotrzesz na wyspę (misja: Na Tacariguę), porozmawiaj z Patty [#1]. W tym momencie dziewczyna dołączy do Ciebie i będzie Ci towarzyszyć aż do momentu, w którym spotkasz się z jej ojcem (zadanie: Znajdź Stalowobrodego). Dotarcie do korsarza nie należy do najprostszych, a sama rozmowa z nim nic Ci nie da. Zanim mężczyzna zechce pomóc Ci w poszukiwaniach broni tytanów, będziesz musiał udowodnić mu swoją przydatność. Zanim więc udasz się do starego pirata, postaraj się wykonać jak najwięcej misji pobocznych i maksymalnie wzmocnić postać - do momentu rozmowy z tajemniczym kaperem będzie Ci bowiem towarzyszyć Patty, która jest nieocenioną pomocą w czasie walk z przeciwnikami. Później będziesz już musiał liczyć sam na siebie.
Jeśli czujesz się na siłach, możesz wyruszyć z Puerto Sacarico [#2] do kryjówki piratów [#3], gdzie zwykł siedzieć kapitan Stalowobrody [#4]. Kiedy dotrzesz do głównej bramy [#5], przekonaj siedzącego tam strażnika, by wpuścił Cię do środka (Złotousty albo Zastraszanie na 15 poziomie), lub też obejdź przeszkodę naokoło [#6]. Ostatecznie spotkasz się z korsarzem, a Patty opuści drużynę (misja Znajdź Stalowobrodego kończy się w tym momencie). Teraz Twoim głównym zadaniem będzie przekonanie starego wygi o swoich umiejętnościach - służy temu zlecenie Zostań piratem. Aby móc cieszyć się zaufaniem pirata, musisz spełnić przynajmniej pięć z poniższych zadań:
- Krabobicie z Blakiem - aby wypaść korzystnie w oczach tego pirata [#7], musisz zabić więcej olbrzymich krabów niż on. Wieść o ewentualnym sukcesie dotrze do Stalowobrodego wcześniej niż Ty sam, dlatego nie ma potrzeby chwalić się tym faktem kapitanowi. Więcej informacji na temat jatki z udziałem przerośniętych skorupiaków znajdziesz w opisie zadania.
- Wyrównanie rachunków z Hankiem - w karczmie Berbelucha, tuż przy kontuarze, stoi Hank [#8]. Ów jegomość nie będzie miał nic ciekawego do powiedzenia, chyba że zagadniesz prostytutkę Holly, również kręcącą się po gospodzie. Po zakończeniu rozmowy z dziewczyną, mężczyzna zaczepi Cię i zażąda zapłaty w wysokości 100 sztuk złota. Jeśli ulegniesz, konflikt zostanie zduszony w zarodku. Jeśli nie dasz mu złamanego grosza, automatycznie rozpoczniesz zadanie, którego celem jest danie nauczki oprychowi. Dla Stalowobrodego [#4] wynik starcia nie będzie mieć najmniejszego znaczenia - dla niego liczy się to, że do konfrontacji w ogóle doszło. Kapitan dowie się o zatargu swoimi kanałami, więc nie musisz mu o nim wspominać.
- Skarb O'Briana - o zakopanych na północnej plaży kosztownościach opowie Ci O'Brian [#9], pijaczek przebywający w karczmie Berbelucha. Żeby móc zdobyć prowadzącą do skarbu mapę, musisz wpierw pokonać w pijackich zawodach swojego rozmówcę. Stawką w turnieju może być małpka, należący do Larga kolczyk lub 500 sztuk złota. Gdy zdołasz zwyciężyć, czym prędzej udaj się na położoną za wodospadem plażę [#10], posiłkując się wskazaniami znacznika na mapie wyspy. Do odkopania kufra potrzebna jest łopata - jeśli nie zdobyłeś jednej przy okazji poszukiwania skarbu Pete'a [#11], zawsze możesz nabyć ją u kupca Flannigana [#12]. Z kolejnym sukcesem na koncie odwiedź ponownie Stalowobrodego [#4] i pochwal się kapitanowi odnalezieniem skrzyni.

- Mapa skarbów Pete'a - na ślad zakopanej przez pirata skrzyni naprowadzi Cię rezydująca w karczmie prostytutka Holly [#9], o ile zechcesz zapłacić jej 100 sztuk złota za informację. Pete ukrył swój skarb w centralnej części wyspy, w wąwozie, niedaleko grobowca [#11]. Kiedy dotrzesz na miejsce, koniecznie przeszukaj ciało nieszczęśnika, a pozyskana w ten sposób mapa pozwoli Ci zlokalizować położenie kufra. Kosztowności zakopane są kilkadziesiąt metrów dalej na północ, do ich wyciągnięcia na powierzchnię niezbędna będzie łopata - na szczęście nie musisz jej szukać, bo jedna wbita jest w ziemię, tuż obok. Nikt nie doniesie kapitanowi [#4] o Twoim wyczynie, dlatego będziesz zmuszony zrobić to sam.
- Splądrowano stary grób - Tacarigua obfituje w starożytne budowle, a te otwarte dla turystów zawierają różne cenne przedmioty. Stalowobrody [#4] doceni Twoją odwagę, jeśli uda Ci się wynieść przynajmniej jednego bożka z dowolnego grobowca, no i oczywiście, gdy mu się tym pochwalisz. Zadanie nie należy do najłatwiejszych, bo na drodze do celu stoją bardzo niebezpieczne stwory. Więcej informacji na temat poszukiwania skarbów znajdziesz w opisie zadania.
- Uwolnić Larga - pirat przetrzymywany jest w wieży w Puerto Sacarico [#13]. Oswobodzenie Larga wymaga odrobiny zachodu - wpierw musisz zdobyć od Stone'a [#14] wytrych (można go kupić lub otrzymać za darmo, w zależności od tego, czy wybierzesz mniej lub bardziej skomplikowany sposób), a potem wręczyć go skazańcowi. Więzień zadba o resztę. Twoje działania nie przypadną do gustu Carterowi, więc od razu zostaniesz zaatakowany. Pokonanie żołnierza w tym starciu nie wpłynie w żaden sposób na pogorszenie Waszych relacji. Więcej informacji na temat tego, w jaki sposób ofiarować Largo upragnioną wolność, znajdziesz w opisie zadania. O alternatywnej metodzie pozyskania wytrychu przeczytasz natomiast w rozwiązaniu misji Ciężka skrzynia. Kapitan Stalowobrody [#4] nie dowie się o Twoim geście samodzielnie, więc będziesz zmuszony się nim pochwalić.

- Zdrajca i bestia - w karczmie Berbelucha [#9] przesiaduje Meeks, wredny pirat, który nocami potajemnie widuje się z Utopcem [#15]. Jeżeli na polecenie karczmarza zechcesz śledzić zdrajcę, będziesz świadkiem jednego z takich spotkań. Aby przypodobać się kapitanowi [#4], musisz zabić obie obserwowane postaci. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w opisie zadania.
- Załatwiłeś dostawę rumu - kapitan Stalowobrody [#4] ma problem, bo Berbeluch [#9] nie chce dostarczyć mu rumu. Żeby dobić targu z karczmarzem, trzeba wpierw przywrócić dostawy wody do gorzelni (patrz: Tragarze wody), a także odnaleźć przechwycony przez termity cukier (patrz: Ładunek cukru). Po wykonaniu tych zadań można udać się z powrotem do Berbelucha i poprosić go o załatwieniu alkoholu dla przeklętego kapitana. Kiedy panowie dobiją targu przed gospodą, będziesz mógł pochwalić się Stalowobrodemu wykonaniem zadania.
Kiedy zadanie zostanie zaliczone, nie pozostaje Ci nic innego jak złożyć przysięgę w obecności wszystkich członków załogi statku. Aby tego dokonać, wyraź swą gotowość do wstąpienia w szeregi piratów Stalowobrodemu [#4]. W tym momencie będziesz mógł opuścić wyspę na pokładzie okrętu - wystarczy powiedzieć o tym kapitanowi.
Wybrzeże Ostrzy
![Kiedy dotrzesz na Wybrzeże Ostrzy, czeka Cię przeprawa przez dżunglę w stronę wieży [#1], która góruje nad okolicą - Broń tytanów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody - Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1234/1034440656.jpg)
Kiedy dotrzesz na Wybrzeże Ostrzy, czeka Cię przeprawa przez dżunglę w stronę wieży [#1], która góruje nad okolicą. Kiedy zabijesz już stacjonujących tam przeciwników (zadania: Porozmawiaj z piratami z wieży i Pokonaj strażników na wieży), rozmów się z kapitanem Stalowobrodym i Patty. Kiedy uznasz już, że jesteś gotowy do kontynuowania podróży (wskazane jest wcześniejsze zregenerowanie zdrowia w łóżku), możesz wyruszyć dalej ze swoimi towarzyszami. Niezależnie od tego, którą ścieżkę wybierzesz (wiąże się z tym kilka minizadań), ostatecznie i tak dotrzesz do miasta na wybrzeżu - Puerto Isabella [#2]. Tutaj dowiesz się o losach kapitana Wrony [#3], który posiada poszukiwany przez Ciebie harpun tytanów. Aby dotrzeć do tego szczwanego awanturnika, będziesz się jednak musiał sprzymierzyć z Indianami zamieszkującymi Wioskę Shaganumbi [#4] lub też z Inkwizycją z miasta [#2]. Raz dokonanego wyboru nie da się już w żaden sposób cofnąć i będzie on wpływał na przebieg następnych zadań aż do końca gry - dobrze się więc zastanów!

Chani, córka wodza - to ścieżka Indian. Aby zdobyć sobie zaufanie dzikusów, będziesz musiał wypełnić dla nich wiele pomniejszych questów. Większość z nich polega na udowodnieniu odwagi i lojalności Bezimiennego - jako biały człowiek nie może się on cieszyć zbyt dużym poważaniem wśród natywnych mieszkańców dżungli. Dlatego też zdobycie ich szacunku jest dość problematyczne i zależne od innego zadania - Uwolnij Tahanę. W jego trakcie dowiesz się, że Ranapiri [#4], jeden z wioskowych wojowników, a równocześnie myśliwy, niepokoi się o losy swojego podopiecznego, Tahany [#5], który został pojmany przez Inkwizycję. Jeśli zgodzisz się pomóc Indianinowi, będziesz musiał udać się do wieży, gdzie jest przetrzymywany więzień. Klucz do celi znajdziesz naprzeciwko drzwi od celi, na prawo od niewielkich schodków, na ziemi. Kiedy uwolnisz zakładnika przy pomocy znalezionego klucza, będziesz musiał stoczyć walkę ze strażnikiem. Następnie wystarczy odprowadzić Tahanę do wioski tubylców (przy okazji znajdziesz bożka Shaganumbi potrzebnego w zadaniu Błogosławieństwo przodków). Równocześnie zyskasz zaufanie Chani, przez co będziesz mógł przygotować się z nią na starcie z Wroną.
Aby mieć szanse w walce z podstępnym korsarzem, musisz dobrze wszystko przemyśleć i zawczasu przygotować odpowiednie środki. Służą temu poniższe zadania:
- Błogosławieństwo przodków - składa się z trzech mniejszych questów. Po pierwsze, musisz posiadać bożka zdobytego wraz z Tahaną podczas waszej brawurowej ucieczki (misja: Ukryty bożek). Następnie powinieneś pokonać strażnika świątyni, Samira (Czy jesteś tego wart?) oraz spotkać się z Chani w centrum budynku [#6] (Dostęp do świątyni). Teraz wystarczy rozmówić się z duchem przodków, dzięki czemu zyskasz przyzwolenie na naukę magii voodoo.
- Włos wodza - misja wymagająca obeznania z arkanami czarodziejskiej sztuki i odrobiny dyskrecji. Przede wszystkim, musisz zdobyć nieco włosów od korsarza Jima, który znajduje się w wiosce [#4] (zadanie: Auć!), a następnie stworzyć dla niego marionetkę (Laleczka Jima). Wyposażony w ten przedmiot, opętaj korsarza i w jego ciele dostań się do świątyni, w której przebywa Wrona i wódz Bakir [#3]. Aby wejść do środka i wyrwać Indianinowi włosy, musisz jednak opłacić się stojącemu przy wejściu Floydowi. Aby to zrobić, okradnij wszystkie okoliczne postaci, a za zgromadzone pieniądze kup od Diggera butelkę rumu i spij nią Skinnera (Odwróć uwagę Skinnera). Następnie ukradnij wszystkim korsarzom posiadane przez nich artefakty i przy ich pomocy przekup Floyda (Podział łupu). Kiedy i to będziesz już miał za sobą, wejdź do świątyni i urwij Bakirowi jeden włos. Jedyne, co pozostało do zrobienia, to opuścić lokację i wrócić do swojego ciała.
- Laleczka Bakira - posiadając już włosy wodza, wystarczy stworzyć z nich laleczkę voodoo na ołtarzu w centrum wioski [#4]. Kiedy to zrobisz, będziesz już gotów na walkę z Wroną.
- Atak na świątynię - prosty quest, polegający na tym, aby dojść z Chani do świątyni, gdzie czają się Wrona, Bakir oraz ich zausznicy [#3]. Przygotuj się na ciężką walkę!
- Walka z Wroną - ostateczne starcie z podstępnym korsarzem. Skup się na samym Wronie - jego korsarze nie stanowią większego zagrożenia, a ponadto zwycięstwo nad przywódcą oznacza natychmiastowe zakończenie walki. W momencie triumfu zakończy się również misja Broń tytanów, ponieważ zdobędziesz wreszcie upragniony artefakt.

Wsparcie ze strony Inkwizycji - to, jak sama nazwa wskazuje, quest związany z Inkwizycją. Aby go wykonać, musisz powiedzieć komendantowi Sebastiano [#7], że zdecydowałeś się na jego pomoc. Mężczyzna każe Ci w tym momencie porozmawiać z Alvarezem na temat wojska, jakie otrzymasz w ramach wsparcia. Stojący przed garnizonem oficer w krótkiej wymianie zdań przedstawi Ci czterech rekrutów, których powinieneś wziąć pod swoje skrzydła, aby rozprawić się z Wroną (misja: 4 muszkiety przeciwko Wronie). Dwóch pierwszych nie stanowi żadnego problemu - Venturo znajdziesz w mieście, gdzie żłopie piwo u miejscowej karczmarki, natomiast Martineza - kawałek za bramami miejskimi [#8], gdzie poluje na jaguary (możesz mu w tym pomóc, ale wcale nie musisz - i tak się przyłączy). Pozostali dwaj mężczyźni wymagają już wypełnienia pewnych drobnych przysług.
- Podrzynacze gardeł - to zadanie, jakie otrzymasz od Sancha, który stoi przed wieżą inkwizycji [#9]. Bojaźliwy żołdak boi się wejść do jaskini, w której siedzi czterech niebezpiecznych korsarzy. Jeśli pomożesz mu w ich likwidacji, chłopak przyłączy się do Ciebie w walce z Wroną. Pamiętaj jednak, że chłopak jest dość tchórzliwy - z piratami będziesz musiał walczyć sam.
- Muszkiet - misja od Bartolo, którego znajdziesz w barakach [#7]. Jak to wśród żołnierzy bywa, chłopcy popili się ostatniej nocy i Bartolo zgubił gdzieś swój muszkiet. Musisz więc porozmawiać ze współbiesiadnikami mężczyzny i odzyskać cenną zgubę. Zamień kilka słów z gwardzistą Martinezem, rusznikarzem Websterem i strażnikiem bramy Eusebio (w dowolnej kolejności), a następnie zwróć się do winowajcy, czyli rzeźnika Tito [#10]. Niezależnie od tego, czy postanowisz przekonać go do oddania muszkietu (Złotousty na 45 poziomie), czy też zechcesz się z nim bić, broń wróci w Twoje ręce, przez co Webster będzie mógł ją zreperować. Teraz wystarczy odnieść zgubę Bartolowi.
Kiedy zgromadzisz już pełen skład swojego oddziału, zamelduj o tym komendantowi Sebastiano. W tym momencie zadania: Wsparcie ze strony Inkwizycji i 4 muszkiety przeciwko Wronie zakończą się, a rozpocznie się misja Naprzód marsz!, której celem jest rozmowa z Venturo, a następnie dotarcie do Wrony. Gdy będziesz już na miejscu, czeka Cię starcie z korsarzem (Walka z Wroną), po której misja Broń tytanów zostanie pomyślnie zaliczona.
Nagrody:
- 1000 punktów Chwały za wykonanie zadania.
0
- Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
- Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
- Zadania - Wybrzeże Ostrzy
- 4 kawałki nefrytu | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Artefakt Stalowobrodego (1) | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Artefakt Stalowobrodego (2) | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Atak na świątynię | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Auć! | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Bazyl nie żyje! | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Bądź towarzyszem Hikoko | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Błogosławieństwo przodków | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Bramy miasta o rzut kamieniem | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Broń tytanów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Czerwone wino | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Cztery ofiary dla Kanadiktu | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Czwarty członek załogi | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Czy jesteś tego wart? | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Dalej na południe | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Dalej w głąb lądu | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Dalej w stronę wybrzeża | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Długi Eusebia | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Do Indian | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Do Puerto Isabella | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Dobre pierwsze wrażenie! | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Dostawa dla Wrony | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Dostęp do świątyni | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Drewniane skrzynie | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Drewniane skrzynie dla Miguela | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2
- Duch Stalowobrodego | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Gdzie jest statek Wrony? | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Groźna bestia | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Handel wymienny | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź z Patty | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Ranapirim do dżungli | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Ranapirim do wieży | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Ranapirim w głąb lądu | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Venturem do miasta | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Idź za Venturem do Puerto Isabella | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2
- Idź za Venturem do świątyni | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Indianie | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Jaskinia Jaguara | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Jaskinia w pobliżu przełęczy | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Jeszcze kawałek | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Kilka beczek wody... | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Laleczka Bakira | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Laleczka Jima | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Laleczka Sebastiano | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Małpie figle | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Mapa skarbów Jima | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Marionetka | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Masz coś do jedzenia? | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Muszkiet | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Naprzód marsz! | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Nefryt | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Nefrytowa jaskinia | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Nowy statek | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Odwróć uwagę Skinnera | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Ogniste ptaki blokują most | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Okropne przeczucie | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Ostrza dla Coopera | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Plan Chani | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Plemię Shaganumbi | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Podejrzliwy Tonka | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Podrzynacze gardeł | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Podział łupu | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Pojedynek z Masaru | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Pokonaj strażników na wieży | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Pokonaj Tita | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Polowanie na Ogniste ptaki | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Pomoc w walce z Wroną | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Porozmawiaj z komendantem | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Porozmawiaj z Patty | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Porozmawiaj z piratami na wieży | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2
- Poszukiwane bożka | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Pośród dzikusów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Przebiegły kapitan | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Przesłuchaj Hawkinsa | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Przez dżunglę | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Przez jaskinię szczurów | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Przez most | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Przez przełęcz | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Przez rzekę | Zadania - Wybrzeże Ostrzy
- Rośliny, grzyby i zioła | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Rośliny, grzyby i zioła Natsumi | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2
- Sabotaż | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Skarb Jima | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Skarb na indiańskim cmentarzu | Zadania - Wybrzeże Ostrzy
- Skarb na plaży Puerto Isabella | Zadania - Wybrzeże Ostrzy
- Skarb w Dolinie Jaguara | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Skrzynia Bazyla | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Sprawozdanie strażnika | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Statek Wrony | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Trofea | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Trzeci członek załogi | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Tytan ziemi | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Ucieknij z wieży | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Ukryta straż | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Ukryty bożek | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Uwolnij Hawkinsa! | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Uwolnij Tahanę | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- W głąb doliny | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Walka z Wroną | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Włos wodza | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Wojownicy przed świątynią! | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Wracamy do domu | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Wracamy do początku | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Z powrotem do wioski z Hikoko | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Zdobądź statek | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Złote maski | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Zły duch rzeki | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Znaleziono bożka Shaganumbi | Zadania - Wybrzeże Ostrzy | Risen 2 Mroczne Wody
- Zadania - Wybrzeże Ostrzy
- Risen 2: Mroczne wody - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tukaram3030 Pretorianin
SORKI ALE O.CO CHODZI W TEJ GRZE!!WALCZE ZE SLEYNEM I NIE MOGE GO ZABIC??!! PEWNIE JAKIS.BAD PO.WPISANIU TIPSOW.PIES SRAL TA PIRANIE BYTES JAK.ZWYKLE.NAJEBALI BŁĘDÓW JAK.W.GHOTIC 3 ZMIERZCH BOGÓW.MASAKRA. Wizualnie gra fajna ale walka kombosy to.jakas lipa dla dzieciakow i debili. NIE MA TO.JAK.ZJEBAC CAŁA GRĘ BRAKIEM.KOLKU MALYCH ALE.WAZNYCH.ELEMENTOW.
tukaram3030 Pretorianin
WITAM PONOWNIE!! SORKI MA KTOS MOŻE SAVE OD MOMENTU WALKI ZE SLEYNEM?? BO MA POTEZNY BLAD I NIE MOGĘ GO NICZYM ZABIC PODCZAS WALKI,DOSŁOWNIE NIC NIE DZIALA ANI ON MNIE NIE MOZE ZABIC.PROSZE O PRZESŁANIE SAVÓW BEZ WPISYWANYCH TIPSÓW NA [email protected].!! BEDE WDZIĘCZNY I POZDRAWIAM.
zanonimizowany1108572 Junior
tukaram3030 pewnie zamiast zagadać do slayna to od razu poszedłeś do skrzynki ,w którym nie ma artefaktu sam miałem taki problem ale wymyśliłem podstępny plan :D Kiedy już zacząłem z nim walkę wtedy powędrowałem w poszukiwaniu jakiś bestii mi pomogły wielkie kraby i to one zabiło go za mnie .Oczywiście sporo to czasu zajęło za nim się to udało ale.... pozdrawiam :D
zanonimizowany1121108 Junior
OSZUSTWO!!.Wysłałem sms miało mi pobrać poradnik do Risena 2 Mroczne wodu a pobrało do innej części Risena chyba pierwszej.Morze liczyli że wyśle jeszcze jednego sms ale niech szukają innego frajera.
sexocholik Junior
gra całkiem fajna ale ukończyłem ją grając inkwizycją ,oczywiście jeśli ktoś chce szybko ją ukończyć niech użyje kodów,najtrudniejsze etapy to walka z krakenem trój bój z morganem
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.