Rozdział 5 - Kopiec Aslana (2) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Przeszukaj kopiec Aslana cz.2
![]() | ![]() |
Wybieramy Zuzannę i strzelamy w dwie liny podtrzymujące most. Przekręcamy kołowrotek. Wybieramy krasnoluda, przechodzimy przez sekretne przejście po lewej stronie. Wychodzimy na półkę skalną i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Schodzimy z półki, idziemy w prawo, przechodzimy przez sekretne przejście i znajdujemy kolejną skrzynkę ze skarbem.
![]() | ![]() |
Podnosimy koło zębate i montujemy w mechanizmie. Schodzimy na dół. Stajemy na przełącznikach i otwieramy drzwi.
![]() |
Na każdym z czterech kręgów znajduje się jeden kamień, na którym możemy znaleźć złoty fragment. Naszym zadaniem jest ustawienie w jednym rzędzie wszystkich tych elementów. Kołowrotkiem obracamy położenie kręgu, natomiast dźwignią zmieniamy aktywny krąg. Schodzimy w dół.
Pomóż Łucji znaleźć Aslana
![]() | ![]() |
Podnosimy leżący w jeziorku fragment dźwigni i montujemy go po lewej od drzwi. Pociągamy za dźwignię i wychodzimy z jaskini.
![]() | ![]() |
Podążamy w prawo i w krzakach znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Stajemy przy kłodzie i zwabiamy strażników na koniach trafiając w jednego z nich strzałą. Gdy przybiegają, zestrzeliwujemy przeciwników i wsiadamy na konia. Przez kłodę przeskakujemy wciskając klawisz E.
![]() | ![]() |
W kolejnych czterech lokacjach, siedząc już na koniu, likwidujemy kolejne grupki jeźdźców za pomocą łuku. Likwidujemy łuczników chowających się za drewnianymi barierami.
![]() | ![]() |
Przechodzimy przez most. Likwidujemy jednego z przywódców Telmarów i łucznika na wieży. Podnosimy fragment dźwigni leżący przy bramie, instalujemy na wskazanym miejscu i otwieramy bramę.
![]() | ![]() |
Likwidujemy nacierającą grupę strażników. Wychodzimy na lewą wieżyczkę i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Wsiadamy na konia i kręcimy kołowrotkiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Przechodzimy przez otwartą bramę.
Przeszukaj kopiec Aslana cz. 3
![]() | ![]() |
Przekręcamy kołowrotek. Przed wejściem na wieżę skręcamy w lewo i idziemy - za wieżą znajdujemy skrzynię ze skarbem. Wracamy do wieży. Wychodzimy po linie na pierwszą kondygnację. Pociągamy za dźwignię, stajemy na przełączniku i nakierowujemy wiązkę światła w odpowiednim kierunku. Wychodzimy po linie na górę.
![]() | ![]() |
Przekręcamy kołowrotek. Wspinamy się po linie na trzecie piętro. Pociągamy za dźwignię i schodzimy na dół.
![]() | ![]() |
Stajemy na przełączniku. Wracamy an górę. Wybieramy Zuzannę i zestrzeliwujemy liny podtrzymujące pomost. Wychodzimy na górę.
![]() | ![]() |
Tam czeka na nas kolejna mozaika do ułożenia. Kołowrotkiem obracamy obrazki na każdym kolejnym kręgu, a dźwignią przeskakujemy pomiędzy kolejnymi kręgami. Najpierw kręcimy kołowrotkiem, potem chwytamy za dźwignię. Operację powtarzamy czterokrotnie. Stajemy na przełączniku i przechodzimy przez otwarte drzwi.
Pokonaj Miraza
![]() | ![]() |
Na samym początku możemy zająć się skrzynią ze skarbem - znajdziemy ją po prawej stronie pola walki. Do walki z Mirazem zostają wydelegowani Ryczypisk i Piotr. Na początku obejmujemy kontrolę nad Piotrem. Czekamy, aż Miraz będzie wyprowadzał swój atak specjalny. Blokujemy uderzenie Miraza dokładnie w tym momencie, w którym przeciwnik uderzy mieczem po raz ostatni w sekwencji.
![]() | ![]() |
Wtedy to szybko wybieramy Ryczypiska i wskakujemy królowi na plecy, uszkadzając jego zbroję. Ten schemat powtarzamy trzykrotnie. Teraz jesteśmy świadkami furii wściekłego Miraza. Zaczyna on biegać po całej planszy. Stajemy w jednym punkcie i gdy zaczyna on biec w naszym kierunku, szybko się odsuwamy i zadajemy cios w plecy. Powtarzamy ten schemat do momentu, w którym pokonamy wroga.
0
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Ker Paravel (1) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 1 - Ker Paravel (2) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (1) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (2) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Pole Bitwy pod Beruną | Opis przejścia
- Poziomy dodatkowe | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Opis przejścia
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.