Chronicles of Narnia: Prince Caspian: Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zatoczka

1 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Wychodzimy na podwyższenie i wybieramy Zuzannę - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Wychodzimy na podwyższenie i wybieramy Zuzannę. Po kolei strzelamy do każdego łucznika stojącego na brzegu. Najdalej wysuniętych przeciwników pokonamy wywołując lawinę kamieni leżących na klifie.

2 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Teraz do akcji wkracza Piotr - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Teraz do akcji wkracza Piotr. Schodzimy na dół i wychodzimy na lewe wybrzeże. Podnosimy leżące na plaży kamyczki i rzucamy nimi w siedzących na łodziach łuczników. Celujemy za pomocą spacji - w każdego musimy trafić dwukrotnie. Podobny manewr powtarzamy po prawej stronie.

3 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Przejmujemy kontrolę nad Zuzanną - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Przejmujemy kontrolę nad Zuzanną. Za pomocą łuku strzelamy w górę skały i powodujemy lawinę kamieni, przy okazji rozbijając skrzynię ze skarbem. Ponownie obejmujemy kontrolę nad Piotrem, stajemy na prawym nadbrzeżu i korzystając z haka przyciągamy łajbę do siebie. Zuchon zostaje uratowany.

4 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Idziemy w lewo i niszczymy grodzące drogę gałęzie - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Idziemy w lewo i niszczymy grodzące drogę gałęzie. Podnosimy kamień i wypełniamy nim lukę w ścieżce. Znajdujemy skrzynię ze skarbem. Wracamy na plaże, znów poruszamy się w lewo i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem, schowaną za skałą.

5 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
To jednak jeszcze nie koniec - kolejną skrzynię ze skarbem znajdziemy blisko lewego nadbrzeża zagrodzoną stertą gałęzi - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

To jednak jeszcze nie koniec - kolejną skrzynię ze skarbem znajdziemy blisko lewego nadbrzeża zagrodzoną stertą gałęzi. Wsiadamy na łajbę po prawej stronie i odpływamy.

Las

6 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Wybieramy Zuchona i wchodzimy na półkę skalną poprzez przejście po lewej stronie na początkowej planszy - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Wybieramy Zuchona i wchodzimy na półkę skalną poprzez przejście po lewej stronie na początkowej planszy. Chwytamy za patyk i spychamy głaz na ścieżkę. Przechodzimy po kamieniach i oglądamy scenkę, w której w pułapkę zostaje pochwycony niedźwiedź. Skręcamy w pierwszą ścieżkę po prawej. Niszczymy stojące przy skale beczki i poprzez odkryte przejście wychodzimy Zuchonem na półkę skalną. Spychamy dwa leżące nań kamienie.

7 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Wybieramy Piotra i podnosimy jeden z kamieni - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Wybieramy Piotra i podnosimy jeden z kamieni. Idziemy w pobliże zniszczonej przeprawy i wkładamy kamień w podświetloną lukę. Podobnie postępujemy z drugim głazem.

8 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Kolejny kamień znajdujemy na wysepce pomiędzy pierwszym a drugim potokiem - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Kolejny kamień znajdujemy na wysepce pomiędzy pierwszym a drugim potokiem. Ostatni głaz leży koło beczki po lewej stronie od wejścia na pierwszą przeprawę.

9 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Niszczymy zaporę z gałęzi i stajemy za leżącą na ziemi pętlą - zasadzką na niedźwiedzia - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Niszczymy zaporę z gałęzi i stajemy za leżącą na ziemi pętlą - zasadzką na niedźwiedzia. Czekamy, aż zwierzę przybiegnie i wpadnie do sieci.

10 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Wybieramy krasnoluda i wychodzimy na półkę skalną poprzez malutkie wejście w skale - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Wybieramy krasnoluda i wychodzimy na półkę skalną poprzez malutkie wejście w skale. Na górze znajdujemy skrzynię ze skarbem. Niszczymy ścianę z gałęzi i budzimy niedźwiedzia uderzając w niego mieczem.

11 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Stajemy przy drzewie niedaleko półki skalnej tak, by niedźwiedź w nie uderzył - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Stajemy przy drzewie niedaleko półki skalnej tak, by niedźwiedź w nie uderzył. Przewracające drzewo utworzy ścieżkę na klif. Wychodzimy jak najprędzej na górę. Idziemy w głąb lasu i usuwamy kamienie sprzed niedźwiedziej nory.

12 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Budzimy niedźwiedzia i tajemy przy zagradzającej drogę kłodzie - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Budzimy niedźwiedzia i tajemy przy zagradzającej drogę kłodzie. Czekamy, aż niedźwiedź się rozpędzi i w ostatniej chwili usuwamy mu się z drogi. Zwierzę uderza w drzewo i odblokowuje ścieżkę. Podobnie postępujemy z następną kłodą. Wyjmujemy hak i zawieszamy linę o półkę skalną. Wychodzimy na górę.

13 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Schodzimy w dół i dochodzimy od kolejnego fragmentu z legowiskiem niedźwiedzia - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Schodzimy w dół i dochodzimy od kolejnego fragmentu z legowiskiem niedźwiedzia. Wykorzystujemy hak i wspinamy się do góry. Budzimy zwierzę i schodzimy jak najszybciej na dół. Niedźwiedź łamie kłodę drewna i spada na dół. Stajemy niedaleko kolejnej kłody i czekamy, aż zwierzę przybiegnie i zniszczy przeszkodę. Stajemy za zlokalizowaną tuż za pniem pętlą i łapiemy niedźwiedzia w pułapkę.

14 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Niszczymy przeszkodę z gałęzi i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Niszczymy przeszkodę z gałęzi i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Robimy przejście do kolejnego śpiącego niedźwiedzia usuwając dwa kamienie. Nie ruszamy śpiącego niedźwiedzia! Przechodzimy do kolejnego pola - tam czeka na nas kolejne zwierzę.

15 - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Stajemy przy kłodzie i czekamy, aż niedźwiedź rozwali przeszkodę - zaraz potem automatycznie wpadnie do pułapki - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry

Stajemy przy kłodzie i czekamy, aż niedźwiedź rozwali przeszkodę - zaraz potem automatycznie wpadnie do pułapki. Czyścimy drogę dla kolejnego niedźwiedzia i budzimy go.

Biegniemy w kierunku złapanego w zasadzkę niedźwiedzia - nieopodal leży kolejna kłoda - Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia - Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
 

Biegniemy w kierunku złapanego w zasadzkę niedźwiedzia - nieopodal leży kolejna kłoda. Gdy niedźwiedź ją zniszczy, rozdział zostaje automatycznie zakończony.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl