Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Do lochów
![]() | ![]() |
Wybieramy Piotra i chwytamy hakiem zamknięte drzwi. Pociągamy za linę i otwieramy. Wchodzimy do pomieszczenia. Schodzimy po schodach po prawej i znajdujemy skrzynię ze skarbem.
![]() | ![]() |
Strzelamy w linę podtrzymującą żyrandol. Do pomieszczenia wbiega olbrzym. Stajemy za klatką w taki sposób, by przeciwnik wbiegł do klatki, która automatycznie się zamknie.
![]() | ![]() |
W kolejnym pomieszczeniu stajemy za klatkami tak, by rozpędzeni olbrzymi wpadli prosto do pułapki. Podobnie postępujemy z drugim przeciwnikiem.
![]() | ![]() |
Pociągamy za dźwignię zlokalizowaną po lewej stronie sali. Idziemy w prawo i za pomocą łuku strzelamy w wyznaczony punkt nad kratą. Odblokowujemy kratę i pociągamy za dźwignię.
![]() | ![]() |
Podnosimy fragment pokrętła z rozwalonego żyrandolu. Montujemy go we wskazanym miejscu i przekręcamy. Wchodzimy do otwartej komnaty i widzimy kolejną skrzynię ze skarbem. Zabieramy także fragment dźwigni.
![]() | ![]() |
Montujemy patyk i pociągamy za dźwignię. Otwieramy główne wrota. Idziemy w prawo wspólnie pociągamy za łańcuch. W środku komnaty znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem.
![]() | ![]() |
By uwolnić Korneliusza, musimy zniszczyć cztery podstawy pułapki. By tego dokonać, stajemy postacią tak, by rozpędzeni olbrzymi trafiali głową w drewniane belki. Każda musi zostać trafiona dwukrotnie. Po zakończonej akcji ratowniczej wracamy na korytarz.
![]() | ![]() |
Idąc na północ niszczymy wiszący na ścianie po prawej obraz. Za nim znajduje się mała skrytka, w której znajdziemy skrzynię ze skarbem. Skręcamy w lewo. Wychodzimy po schodach do góry i zabijamy napotkanych strażników. Strzelamy z łuku w żyrandol.
![]() | ![]() |
Skręcamy w prawo i idziemy w dół po schodach. Dochodzimy do salki. Za wszelką cenę powstrzymujemy wrogów od wszczęcia alarmu. Po prawej stronie salki znajdujemy skrzynię ze skarbem.
![]() | ![]() |
Pociągamy za łańcuchy i otwieramy kolejne drzwi. Eliminujemy wrogów dobiegających do dzwonów na piętrze. Eliminujemy resztę przeciwników. Kręcimy pokrętłem zgodnie z ruchem wskazówek zegara. W prawym rogu sali znajdujemy skrzynię ze skarbem.
![]() | ![]() |
Do pomieszczenia wbiega olbrzym. Stajemy przed główną bramą i w ostatniej chwili uciekamy przed nabiegającym taranem tak, żeby ten uderzył głową w drewniane wrota. Operację powtarzamy trzykrotnie. Wychodzimy po schodach na górę. Na górze zrzucamy z muru trzy głazy z podwieszonymi łańcuchami. Likwidujemy resztę jednostek i wracamy na korytarz.
![]() |
Idziemy głównym korytarzem na północ. Wybieramy Zuchona i wchodzimy do małej nory znajdującej się na prawej ścianie w głównym holu. Oglądamy scenkę, po której kończy się trzeci rozdział
0
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Ker Paravel (1) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 1 - Ker Paravel (2) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (1) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (2) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Pole Bitwy pod Beruną | Opis przejścia
- Poziomy dodatkowe | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Opis przejścia
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.