Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (1) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel
Plaża
![]() | ![]() |
W tym rozdziale do dyspozycji mamy czwórkę rodzeństwa: Piotra, Zuzannę, Edmunda i Łucję. Eksplorowanie mapy zacznijmy od znalezienia dwóch skrzyń ze skarbami znajdujących się na plaży. Pierwszą znajdziemy w małej jaskini w centrum klifu, drugą delikatnie po prawej za gałęziami.
![]() | ![]() |
Wybieramy Edmunda i sprzątamy kamienie sprzed wejścia do jaskini zlokalizowanej po lewej stronie plaży. Wchodzimy do wnętrza. Trzymając w ręku pochodnię, przechodzimy przez trzy najbliższe przeszkody wówczas, gdy wiatr ustaje. Gdy powiew zdmuchnie nam ogień, zaatakują nas nietoperze, co będzie się równać rozpoczęciem gry od ostatniego punktu kontrolnego.
Grota
![]() | ![]() |
Zapalmy ognisko przechodząc obok patyków. Znajdujemy kolejną skrzynkę ze skarbem.
![]() | ![]() |
Blokujemy przepływ powietrza niszcząc stojącą kolumnę. Rozbijamy leżące po lewej stronie ścieżki beczki i podnosimy brakujący element dźwigni.
![]() | ![]() |
Wkładamy element do dziury i pociągamy za dźwignię. Zamykamy drzwi. Podnosimy pochodnię. Znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem.
![]() | ![]() |
Niszczymy następną kolumnę i odcinamy drogę powietrzu. Przechodzimy dalej i wychodzimy na górę po schodach. Podnosimy brakujący element dźwigni i montujemy go we wskazanym miejscu.
![]() | ![]() |
Pociągamy za dźwignię, otwieramy drzwi i znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem. Przechodzimy dalej i podpalamy pnącza znajdujące się nad drzwiami. Podmuch wiatru jest ciągły, dlatego też musimy przeprawić przez niego ze zgaszoną pochodnią. Zapalamy ją tuż po przejściu. Otwieramy stojącą na końcu sali skrzynkę, wyjmujemy hak i wracamy na plażę.
![]() | ![]() |
Idziemy w stronę miejsca, na które wcześniej Edmund próbował się wspiąć. Używając haka zawieszamy linę na klifie i wspinamy się w górę.
Ruiny
![]() | ![]() |
Wchodzimy w drugie schody po lewej - w lewym górnym rogu placu przed kapliczką za drzewem skryta jest skrzynka ze skarbem. Druga skrzynia ze skarbem ukryta jest za ścianą z kamieni na głównej polanie, niedaleko kapliczki - by ją zniszczyć, chwytamy kamienie za pomocą haka i pociągamy.
![]() | ![]() |
Wracamy na plac przed kapliczką. Przepychamy głaz znajdujący się przed drzwiami. Wchodzimy do środka.
0
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Ker Paravel (1) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 1 - Ker Paravel (2) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (1) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (2) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Pole Bitwy pod Beruną | Opis przejścia
- Poziomy dodatkowe | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Opis przejścia
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.