Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (2) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Zaatakuj zamek Miraza
![]() | ![]() |
W początkowej lokacji po prawej od bramy znajdujemy skrzynię ze skarbem. Wychodzimy Minotaurem Tyrusem i niszczymy dwa oddziały stojących strażników.
![]() | ![]() |
Walcząc centaurem nie dopuszczamy do tego, by wrogowie zniszczyli dwa odważniki przytrzymujące bramę. Przeciwników możemy zarówno tratować, jak i zabijać mieczem. Wybieramy Tyrusa i wskakujemy na plecy olbrzyma.
![]() | ![]() |
Idziemy w kierunku prawych drzwi - olbrzym zostaje jednak unieruchomiony przez kuszników. Zabijamy wszystkich. Idąc na górę schodzimy po schodach w lewo - znajdziemy tam skrzynię ze skarbem.
![]() | ![]() |
Wychodzimy na górę i zamykamy przejście, zrzucając na drogę jedną z kolumn. Schodzimy na dół i przy wrotach znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem.
![]() | ![]() |
Idziemy pod kolejne drzwi i zamykamy przejście w identyczny sposób. Poruszamy się w lewo - tam, gdzie wzywa nas Piotr. Olbrzym znów zostaje powstrzymywany przez oddziały wroga - niszczymy wszystkich poskramiających naszego sojusznika kuszników. Podchodzimy pod wyznaczone miejsce i wyskakujemy na górę.
![]() | ![]() |
Wspinamy się po linie na górę. Uważamy na biegnącego w naszą stronę osiłka.
![]() | ![]() |
Wybieramy Piotra i rzucamy hakiem. Wychodzimy na górę i likwidujemy napastników. Wybieramy Tyrusa i niszczymy blokadę. Zjeżdżamy na dół. Uważamy na kolejnego nacierającego osiłka.
![]() |
Rozwalamy leżące na końcu balkonu beczki. Zabieramy część kołowrotka, montujemy go na podświetlonym miejscu i przekręcamy. Schodzimy po uruchomionych schodach.
Wydostań Korneliusza ze stajni
![]() | ![]() |
Strzelamy w wyznaczony nad bramą punkt. Znajdujemy związanego Korneliusza. Do stajni wkracza jednak mocno opancerzony rycerz. Walczymy z nim tak jak wcześniej z przywódcami Telmarów.
![]() | ![]() |
Pociągamy za dźwignię przy prawej bramie i wchodzimy do kolejnego pomieszczenia. Pociągamy za wszystkie dźwignie - znajdujemy tu także skrzynię ze skarbem. Wyprowadzamy konia i wracamy do poprzedniej lokacji.
![]() | ![]() |
Pociągamy za dźwignię po prawej. Zestrzeliwujemy wskazany obiekt - spadająca deska utworzy ścieżkę do boksu.
![]() | ![]() |
Znaleziony ciężarek wkładamy do jednego z dwóch miejsc na to przeznaczonych. Zestrzeliwujemy kolejny obiekt. Przechodzimy po desce i pociągamy za dźwignię. Znajdujemy skrzynkę ze skarbem.
![]() | ![]() |
Niszczymy stogi siana i podnosimy odważnik, który zanosimy na wyznaczone miejsce. Wsiadamy na konia i wychodzimy z sali. Likwidujemy napotkanych strażników.
![]() | ![]() |
Wychodzimy po linie zlokalizowanej w drugiej wnęce po prawej. Strzelamy w kolumnę i przechodzimy po niej.
![]() | ![]() |
Pociągamy za dźwignię. Przechodzimy na prawo i robimy to z kolejną. Schodzimy na dół po linie zlokalizowanej tuż obok.
![]() | ![]() |
Podnosimy fragment kołowrotka leżący tuż obok liny. Montujemy go we wskazanym miejscu, przekręcamy i przechodzimy przez otwarte wrota. Rozdział zakończony.
0
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Ker Paravel (1) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 1 - Ker Paravel (2) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (1) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (2) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Pole Bitwy pod Beruną | Opis przejścia
- Poziomy dodatkowe | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Opis przejścia
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.