Rozdział 1 - Ker Paravel (2) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
Aktualizacja:
Pole bitwy
![]() | ![]() |
By dostać się na Pole Bitwy, pociągamy za jedną z dźwigni umiejscowionych tuż przy głównej bramie. Drugą dźwignią automatycznie zajmuje się inna postać. Podążając za umiejscowioną na minimapie strzałką podążamy do olbrzyma i za pomocą klawisza F wskakujemy mu na plecy.
![]() | ![]() |
Podążamy za zieloną strzałką i niszczymy pierwszą wskazaną machinę oblężniczą. Tuż obok, po prawej znajdujemy skrzynkę ze skarbem.
![]() | ![]() |
Poruszamy się w prawo. Oglądamy scenkę, w której jeden z olbrzymów wpada do dołu pod zawalonym mostem. Wskakujemy na plecy drugiego olbrzyma i za pomocą klawisza E wyciągamy kolegę po fachu. Podchodzimy do znajdującego się obok kamiennego bloku i pchamy go, by zrobić nowe przejście.
![]() | ![]() |
Na brzegu skały znajdujemy kolejną skrzynię ze skarbem a także obuch, którzy znacznie skróci walkę z wrogami i niszczenie drewnianych umocnień. Niszczymy kolejną machinę.
![]() | ![]() |
Poruszamy się w lewo. Gdy dochodzimy do ostatniej machiny, olbrzym zostaje zaatakowany przez kuszników, którzy obezwładniają go wystrzelonymi strzałami z zaczepionymi linami. Zabijamy wszystkich wrogów, wskakujemy na olbrzyma i niszczymy konstrukcję. Nieopodal znajdziemy także kolejną skrzynię ze skarbem. Wracamy na dziedziniec.
Sala tronowa
![]() | ![]() |
Na samym początku sali znajdujemy następną skrzynię ze skarbem. Idziemy w głąb sali i wychodzimy na górę po schodach zlokalizowanych w prawej nawie. Zabijamy napotkanych wrogów.
![]() | ![]() |
Po lewej stronie na balkonie ulokowano kolejną skrzynię ze skarbem. Idziemy w głąb piętra. Walczymy z napastnikami.
![]() | ![]() |
Eliminujemy łuczników znajdujących się po drugiej stronie. Strzelamy w więzy podtrzymujące ogromny żyrandol i zrzucamy go na głowy dwóch bijących się o skarb przeciwników.
![]() | ![]() |
Zabijamy wszystkich znajdujących się na sali przeciwników, pilnując skarbu. Po wyeliminowaniu wszystkich sami otwieramy skrzynię. Nieopodal znajdujemy dwie kolejne skrzynki z narnijskim skarbem.
Dziedziniec cz. 2
![]() | ![]() |
Powracamy na dziedziniec - tym razem jednak w zgoła odmiennej sytuacji. Obejmujemy kontrolę nad Minotaurem i szukamy olbrzyma. Zabijamy kuszników obezwładniających naszego sojusznika. Podchodzimy pod główną bramę i zamykamy ją, wciskając pulsacyjnie LPM.
![]() | ![]() |
Wracamy do przejścia zlokalizowanego naprzeciw głównej bramy. Likwidujemy dwóch przywódców, a następnie zabijamy trzydziestu wojaków. Rozdział zakończony.
0
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Rozdział 1 - Ker Paravel (1) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 1 - Ker Paravel (2) | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (1) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (2) | Opis przejścia
- Rozdział 2 - Ruiny Ker Paravel (3) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 3 - Infiltracja zamku Miraza (3) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (1) | Opis przejścia
- Rozdział 4 - Atak na zamek Miraza (2) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (1) | Opis przejścia
- Rozdział 5 - Kopiec Aslana (2) | Opis przejścia
- Rozdział 6 - Pole Bitwy pod Beruną | Opis przejścia
- Poziomy dodatkowe | Opis przejścia Opowieści z Narnii Książę Kaspian
- Opis przejścia
- Opowieści z Narnii: Książę Kaspian - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.