Zbadanie miejsca zbrodni w salonie tatuażu i włamanie się do umysłu Heleny Nowak | Opis przejścia
Aktualizacja:
Po odnalezieniu martwej Heleny dobrze byłoby rozpocząć od dokładnego zbadania miejsca zbrodni. W trakcie tego procesu pomagaj sobie oczywiście trybami EM Vision oraz Bio Vision żeby sprawdzać i skanować wszystkie potencjalne ślady. Do zeskanowania są urządzenie do nakładania tatuaży, implant ComPass i tatuaż na ciele Heleny, zwłoki Heleny, ślady krwi (w kilku miejscach), zadrapania na podłodze, zasilacz, holo-wstrzykiwacz, dyktafon oraz bezprzewodowy pedał. Oprócz tego odnajdziesz strzykawki z synchrozyną oraz ukrytą za fotelem klawiaturę do wprowadzenia kodu, przy czym poprawną kombinację poznasz dopiero za jakiś czas.

Na koniec zostaw sobie zeskanowanie implantu znajdującego się w głowie Heleny. Po wykonaniu tej czynności w poznany już wcześniej sposób będziesz mógł go zhakować żeby włamać się do wspomnień nieżyjącej kobiety.

Z racji tego, że włamujesz się do umysłu zmarłej osoby, tym razem czeka Cię większe wyzwanie. W kilku miejscach będziesz mianowicie musiał uchronić głównego bohatera przed nagłą śmiercią.
Pierwsze wspomnienie zakłada korzystanie z komputera i na potrzeby rozgrywania go musisz wybierać docelowo odpowiedzi Tak (Yes), dzięki czemu ankieta będzie kontynuowana. Dodatkowo w dalszej części testu wciśnij kilka wskazanych przez grę klawiszy. Kolejne sceny zakładają dużą dawkę (bardzo liniowej) eksploracji. Musisz między innymi przejść przez mały labirynt w biurze i dotrzeć do konsoli zawieszonej na ścianie, zabrać numerek podczas wizyty u lekarza czy po zlokalizowaniu komputera rozpocząć proces pobierania poufnych danych.

"Problemy" rozpoczną się dopiero po awansowaniu do sceny z powyższego obrazka, w której po chwili w oddali pojawi się zmutowany przeciwnik. Musisz unikać tego potwora, gdyż w razie wykrycia doprowadzisz do śmierci Daniela Lazarskiego i wyświetlenia napisu Game Over. Zablokujesz sobie w ten sposób możliwość zdobycia osiągnięcia Unbreakable.
Na potrzeby opisywanej sceny musisz skradać się, tak więc przyjmij pozycję kucającą i powoli przemieszczaj się wykorzystując mijane biurka do unikania wykrycia przez potwora (najlepiej jest przekraść się przez lewą część biura). Docelowo musisz dotrzeć do korytarza, w którym po raz pierwszy pojawił się mutant.

W kolejnej lokacji również musisz unikać potwora, gdyż wykrycie przez niego doprowadzi do natychmiastowego zakończenia zabawy. W tym "nowym" biurze musisz docierać do stanowisk komputerowych, nad którymi znajdują się świecące kable i przykładowe z nich pokazuje powyższy obrazek.
Po dotarciu do każdego interaktywnego stanowiska komputerowego upewnij się, że w pobliżu nie ma potwora i dopiero wtedy rozpocznij proces pobierania danych. Musisz pobrać dane w sumie z trzech różnych stanowisk i w drodze do każdego z nich nie śpiesz się, tylko staraj się przez cały czas pozostawać idealnie w ukryciu.


Zaliczenie tego wspomnienia doprowadzi do odpalenia kolejnych. One ponownie stawiają na konieczność docierania do nowych lokacji lub pojedynczych interaktywnych przedmiotów. Przeprawa będzie początkowo liniowa i sprawy nieco skomplikują się dopiero po dotarciu do lokacji z pokazanym na obrazku 1 lewitującym telewizorem. Złap zwisający kabel i zacznij przeciągać przymocowany do niego telewizor. Z kablem musisz dotrzeć do pokazanego na obrazku 2 gniazdka i umieścić go w nim, dzięki czemu odblokujesz dalsze przejście.
Kontynuuj przeciąganie telewizora i wynajdywanie kolejnych gniazdek, w których można umieścić kabel. Jedna z takich akcji odblokuje duży biały przycisk. Oprócz tego po drodze będziesz mógł pobrać dane z jednego z komputerów. Dotarcie do ostatniego gniazdka i umieszczenie w nim kabla sprawi, że przeniesiony zostaniesz do zupełnie nowego wspomnienia.

W kolejnym wspomnieniu będziesz podróżował przez pole i musisz docelowo kierować się w stronę widocznego w oddali pionowego słupa świetlnego. W osiągnięciu celu podróży będą przeszkadzały ci latające po okolicy maszyny i musisz unikać wykrycia przez nie, bo w przeciwnym razie przywrócony zostaniesz do miejsca startu i będziesz musiał powtórzyć całą scenę.
Podczas podróży w stronę słupa świetlnego wykorzystuj rośliny w formie zasłony. Nie zapewniają one niestety całkowitej ochrony. Gdy tylko odnotujesz zbliżający się statek powietrzny (usłyszysz też wtedy charakterystyczny dźwięk) kucnij i nie ruszaj się z miejsca. Musisz cierpliwie odczekać aż maszyne zakończy skanowanie okupowanego obszaru i oddali się. W miejscu docelowym odnajdziesz nowy komputer, z pomocą którego należy nawiązać połączenie. Do zaliczenia jest już tylko finałowe wspomnienie, w trakcie którego musisz m.in. przemierzyć kilka korytarzy wypełnionych telewizorami. Na sam koniec zdobędziesz kod 3615.
0
- Observer - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam)
- Odnalezienie mieszkania Adama | Opis przejścia w Observer
- Zbadanie miejsca zbrodni w mieszkaniu 007 | Opis przejścia w Observer
- Przesłuchanie sąsiadów i zidentyfikowanie dzwoniącej osoby | Opis przejścia
- Zbadanie mieszkania Heleny Nowak i umysł Amira Nowaka | Opis przejścia Observer
- Odnalezienie Heleny Nowak | Opis przejścia Observer
- Zbadanie miejsca zbrodni w salonie tatuażu i włamanie się do umysłu Heleny Nowak | Opis przejścia
- Tajne przejście w salonie tatuażu i zbadanie sekretnego pokoju | Opis przejścia
- Wydostanie się z piwnicy | Opis przejścia Observer
- Zbadanie mieszkania 210 | Opis przejścia
- Wytropienie mordercy | Opis przejścia
- Zbadanie zwłok mordercy i włamanie się do jego umysłu | Opis przejścia
- Przywrócenie zasilania do generatora | Opis przejścia
- Odnalezienie i zbadanie kryjówki mordercy | Opis przejścia Observer
- Odnalezienie Sanktuarium i skontaktowanie się z Adamem | Opis przejścia
- Wizyta w starym hotelu | Opis przejścia Observer
- Finałowa konfrontacja z Adamem i wybór zakończenia gry | Opis przejścia
- Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam)
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ganja_6 Junior
Nie mogę nic wyczytać o pokoju 202 o co w tym chodzi jest tam jakieś zadanie czy coś ??
Pozdrawiam
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.