Włamanie się do umysłu Piety Sagan | Opis przejścia Observer

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Załącz tryb EM Vision i zbadaj okolice głowy kobiety podłączonej do aparatury - Włamanie się do umysłu Piety Sagan | Opis przejścia Observer - Observer - poradnik do gry

Załącz tryb EM Vision i zbadaj okolice głowy kobiety podłączonej do aparatury. Zlokalizujesz dzięki temu pokazany na powyższym obrazku implant, który pozwoli ci ją zidentyfikować. To nie wszystko, bo możesz wcisnąć wskazany przez grę przycisk żeby włamać się do umysłu Piety Sagan i przystąpić do rozgrywania sceny z jednego z jej koszmarów.

Rozpoczynasz w lokacji przypominącej mieszkanie 114, ale wkrótce zaczniesz podróżować po bliżej niezidentyfikowanym szpitalu - Włamanie się do umysłu Piety Sagan | Opis przejścia Observer - Observer - poradnik do gry

Rozpoczynasz w lokacji przypominącej mieszkanie 114, ale wkrótce zaczniesz podróżować po bliżej niezidentyfikowanym szpitalu. Następna scena przypomina wzniesienie, na które musisz zacząć się wspinać. Miej cały czas wciśnięty górny klawisz kierunkowy lub chowaj się za mijanymi obiektami żeby nie być za bardzo spychanym przez kolejne podmuchy. Po dotarciu do płotku przeciśnij się przez lewe przejście.

Po dotarciu na samą górę do wykonania jest kilka prostych czynności. Zacznij od wciśnięcia pokazanego na obrazku przycisku, a następnie złap za zwisający kabel.

1 - Włamanie się do umysłu Piety Sagan | Opis przejścia Observer - Observer - poradnik do gry
Musisz przejść z kablem w lewo (w przerwach pomiędzy podmuchami) i umieścić go w miejscu z obrazka 1 - Włamanie się do umysłu Piety Sagan | Opis przejścia Observer - Observer - poradnik do gry

Musisz przejść z kablem w lewo (w przerwach pomiędzy podmuchami) i umieścić go w miejscu z obrazka 1. Na sam koniec wejdź w interakcję z suwakiem z obrazka 2 i przesuń go maksymalnie w prawo. Odblokuje to górne przejście i będziesz mógł dotrzeć do Piety żeby z nią porozmawiać. Opcje dialogowe wybierane w trakcie tego spotkania nie odgrywają żadnej roli, bo decyzję odnośnie sposobu zakończenia tej sprawy będziesz musiał podjąć dopiero po opuszczeniu koszmaru i po powrocie do prawdziwego świata.

Sprawę #628 możesz zakończyć na dwa główne sposoby - Włamanie się do umysłu Piety Sagan | Opis przejścia Observer - Observer - poradnik do gry

Sprawę #628 możesz zakończyć na dwa główne sposoby. Pierwszy wariant to zresetowanie systemu w wyniku czego proces łączenia umysłów zostanie ostatecznie przerwany i Pieta umrze. Drugi wariant to przywrócenie połączenia pomiędzy umysłami Piety i Pauliny.

W obu przypadkach musisz wejść w interakcję z komputerem w pomieszczeniu, przejść do zakładki programów i wybrać program Cephalus_7 .34 (powyższy obrazek). Lewy przycisk oznacza wybranie wariantu 1, a prawy przycisk oznaczenie wybranie wariantu 2. Niezależnie jak się zachowasz sprawa ta dobiegnie końca.

Podobało się?

0

Observer

15 sierpnia 2017

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2017-08-19
19:28

Ganja_6 Junior

Nie mogę nic wyczytać o pokoju 202 o co w tym chodzi jest tam jakieś zadanie czy coś ??
Pozdrawiam

Komentarz: Ganja_6

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl