Zbadanie zwłok mordercy i włamanie się do jego umysłu | Opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Twoim pierwszym nowym zadaniem jest zbadanie ciała mordercy, który w pechowy sposób zginął podczas próby zaatakowania głównego bohatera. Tak jak we wszystkich podobnych scenach musisz poprawnie zeskanować szereg interaktywnych obszarów i obiektów (polegaj na trybach EM Vision i Bio Vision, bo odnajdziesz dzięki nim rózne ślady).

Do zeskanowania są konkretnie niezabezpieczone kable, protezy i implanty wewnątrz ciała mordercy, poparzenia elektryczne na ciele zabójcy oraz bardzo dobrze ukryta rana kłuta, którą prezentuje powyższy obrazek - Zbadanie zwłok mordercy i włamanie się do jego umysłu | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

Do zeskanowania są konkretnie niezabezpieczone kable, protezy i implanty wewnątrz ciała mordercy, poparzenia elektryczne na ciele zabójcy oraz bardzo dobrze ukryta rana kłuta, którą prezentuje powyższy obrazek.

Na koniec zostaw sobie sprawdzenie implantu w mózgu, który pozwoli ci zhakować umysł mordercy (Victora Maderskiego) - Zbadanie zwłok mordercy i włamanie się do jego umysłu | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

Na koniec zostaw sobie sprawdzenie implantu w mózgu, który pozwoli ci zhakować umysł mordercy (Victora Maderskiego). Po chwili załadowane zostanie pierwsze wspomnienie.

Podróz przez umysł modercy rozpocznij od dotarcia na dziedziniec. Podchodź tu do dzieci z telewizorami zamiast głów, dzięki czemu doprowadzisz do przewrócenia się największej postaci. Wejdź następnie do budynku i zacznij podążać nową liniową ścieżką. Przemarsz początkowo nie powinien ci sprawić żadnych problemów i dodatkowym ułatwieniem jest pojawiający się regularnie biały jeleń wskazujący drogę. Jedynie w pokazanym na obrazku miejscu doprowadź do przesunięcia dużej półki w lewo, dzięki czemu odsłonięty zostanie otwór w murze, przez który można się przecisnąć.

Kolejne wspomnienia ponownie wymuszają liniowy przemarsz, także wtedy gdy na chwilę znajdziesz się w lesie - Zbadanie zwłok mordercy i włamanie się do jego umysłu | Opis przejścia - Observer - poradnik do gry

Kolejne wspomnienia ponownie wymuszają liniowy przemarsz, także wtedy gdy na chwilę znajdziesz się w lesie. Podczas ponownej wizyty w lesie w dalszej części koszmaru zignoruj dziwne stworzenia, które zaczną się pojawiać w okolicy, bo nie występuje tu ryzyko przedwczesnego zakończenia zmagań.

Przypilnuj się dopiero po dotarciu w pokazane na obrazku miejsce, bo przebywa tu znany ci już potwór i wykrycie może doprowadzić do wyświetlenia napisu Game Over. Przekradnij się do wnętrza budynku, pamiętając przy tym o chowaniu się za zasłonami oraz o przykucnięciu jeszcze przed rozpoczęciem skradania się. Ostatnie wspomnienia są już po raz kolejny bardzo liniowe i nie musisz w trakcie ich zaliczania wykonywać żadnych specjalnych czynności.

Podobało się?

0

Observer

15 sierpnia 2017

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2017-08-19
19:28

Ganja_6 Junior

Nie mogę nic wyczytać o pokoju 202 o co w tym chodzi jest tam jakieś zadanie czy coś ??
Pozdrawiam

Komentarz: Ganja_6

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl