Zbadanie zwłok mordercy i włamanie się do jego umysłu | Opis przejścia
Aktualizacja:
Twoim pierwszym nowym zadaniem jest zbadanie ciała mordercy, który w pechowy sposób zginął podczas próby zaatakowania głównego bohatera. Tak jak we wszystkich podobnych scenach musisz poprawnie zeskanować szereg interaktywnych obszarów i obiektów (polegaj na trybach EM Vision i Bio Vision, bo odnajdziesz dzięki nim rózne ślady).

Do zeskanowania są konkretnie niezabezpieczone kable, protezy i implanty wewnątrz ciała mordercy, poparzenia elektryczne na ciele zabójcy oraz bardzo dobrze ukryta rana kłuta, którą prezentuje powyższy obrazek.

Na koniec zostaw sobie sprawdzenie implantu w mózgu, który pozwoli ci zhakować umysł mordercy (Victora Maderskiego). Po chwili załadowane zostanie pierwsze wspomnienie.
Podróz przez umysł modercy rozpocznij od dotarcia na dziedziniec. Podchodź tu do dzieci z telewizorami zamiast głów, dzięki czemu doprowadzisz do przewrócenia się największej postaci. Wejdź następnie do budynku i zacznij podążać nową liniową ścieżką. Przemarsz początkowo nie powinien ci sprawić żadnych problemów i dodatkowym ułatwieniem jest pojawiający się regularnie biały jeleń wskazujący drogę. Jedynie w pokazanym na obrazku miejscu doprowadź do przesunięcia dużej półki w lewo, dzięki czemu odsłonięty zostanie otwór w murze, przez który można się przecisnąć.

Kolejne wspomnienia ponownie wymuszają liniowy przemarsz, także wtedy gdy na chwilę znajdziesz się w lesie. Podczas ponownej wizyty w lesie w dalszej części koszmaru zignoruj dziwne stworzenia, które zaczną się pojawiać w okolicy, bo nie występuje tu ryzyko przedwczesnego zakończenia zmagań.
Przypilnuj się dopiero po dotarciu w pokazane na obrazku miejsce, bo przebywa tu znany ci już potwór i wykrycie może doprowadzić do wyświetlenia napisu Game Over. Przekradnij się do wnętrza budynku, pamiętając przy tym o chowaniu się za zasłonami oraz o przykucnięciu jeszcze przed rozpoczęciem skradania się. Ostatnie wspomnienia są już po raz kolejny bardzo liniowe i nie musisz w trakcie ich zaliczania wykonywać żadnych specjalnych czynności.
0
- Observer - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam)
- Odnalezienie mieszkania Adama | Opis przejścia w Observer
- Zbadanie miejsca zbrodni w mieszkaniu 007 | Opis przejścia w Observer
- Przesłuchanie sąsiadów i zidentyfikowanie dzwoniącej osoby | Opis przejścia
- Zbadanie mieszkania Heleny Nowak i umysł Amira Nowaka | Opis przejścia Observer
- Odnalezienie Heleny Nowak | Opis przejścia Observer
- Zbadanie miejsca zbrodni w salonie tatuażu i włamanie się do umysłu Heleny Nowak | Opis przejścia
- Tajne przejście w salonie tatuażu i zbadanie sekretnego pokoju | Opis przejścia
- Wydostanie się z piwnicy | Opis przejścia Observer
- Zbadanie mieszkania 210 | Opis przejścia
- Wytropienie mordercy | Opis przejścia
- Zbadanie zwłok mordercy i włamanie się do jego umysłu | Opis przejścia
- Przywrócenie zasilania do generatora | Opis przejścia
- Odnalezienie i zbadanie kryjówki mordercy | Opis przejścia Observer
- Odnalezienie Sanktuarium i skontaktowanie się z Adamem | Opis przejścia
- Wizyta w starym hotelu | Opis przejścia Observer
- Finałowa konfrontacja z Adamem i wybór zakończenia gry | Opis przejścia
- Sprawa #405: Odnalezienie Adama (Finding Adam)
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ganja_6 Junior
Nie mogę nic wyczytać o pokoju 202 o co w tym chodzi jest tam jakieś zadanie czy coś ??
Pozdrawiam
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.