Nexus The Jupiter Incident: Misja 2 - The Ronin Kampania 1
Aktualizacja:
Misja 2 - The Ronin
Cele Pierwszorzędne: Przechwycić transportowiec Ronin i przeprowadzić inspekcję na jego pokładzie
Zatrzymaj Ronina
Zniszcz flak cannon Ronina
Wyślij jednostkę komandosów na Ronina
Znajdujemy się nieopodal miejsca wyznaczonego jako punkt przecięcia się trajektorii naszego statku i transportowca Syndykatu Kissaki.
![]() | ![]() |
Obieramy kurs klikając prawym przyciskiem na NavPoint. Chwilę później nasze sensory wykryją obecność jakiegoś obiektu na kursie. To prawdopodobnie Ronin choć wciąż nie ma potwierdzenia. Lecimy w kierunki nie zidentyfikowanego obiektu.
Wraz z tym jak do sensorów Siletto napływają kolejne dane okazuje się, że Ronin nie jest sam. Jego towarzysz zniknie chwilę później, nim zdarzymy mu się przyjrzeć dokładnie wprawiając mimo to w osłupienie zespół naukowców na pokładzie naszego statku flagowego. Z pewnością ten drugi statek nie jest pochodzenia ziemskiego (na pierwszym z poniższych obrazków widać go za Roninem w kierunku Słońca)
![]() | ![]() |
Niemniej czas wrócić do misji. Ronin nie zamierza poddać się inspekcji. Czas na małe ostrzeżenie.
Klikamy "zniszcz kadłub" (f7) i rozpoczynamy ostrzał transportowca.
Ten po chwili się poddaje wyłączając silniki, ale wciąż nie chce przyjąć grupy komandosów, którzy przeprowadzą inspekcję. Kapitan Ronina grozi, że otworzy ogień do wiozącego ich wahadłowca z zainstalowanych na swoim pokładzie flak cannon.
![]() | ![]() |
Do tego momentu nasze czujniki powinny były już dokładnie przeskanować statek Syndykatu. Znamy położenie flak cannon. Korzystając z funkcji "Atakuj urządzenia" (f6) niszczymy flak cannon. Wyboru celu dokonujemy klikając na menu, które pojawiło się w prawym górnym rogu, obok informacji o Roninie. Szukamy wśród zakładek pozycji "weapon" i klikamy na niej. Ze znajdujących się w tym miejscu broni wybieramy flak cannon - ikona broni zaczyna migać - to znak że nasza broń zaczyna w nią celować. Warto w tym miejscu zauważyć, że jednocześnie atakować w ten sposób można więcej niż jeden system wrogiego statku.
Po zniszczeniu okazuje się, że Ronin ma jeszcze jedną kartę w zanadrzu - myśliwce. Ponieważ nasze bronie nie są w stanie ich namierzyć i trafić wysyłamy przeciw nim nasze własne myśliwce Gemini. Klikamy na myśliwcach (po lewej stronie, pod Siletto) i klikamy prawym przyciskiem na wrogich jednostkach.
![]() | ![]() |
Po chwili walki Ronin staje się wreszcie bezbronny. Wysyłamy komandosów - wybieramy znajdującą się obok myśliwców ikonę wahadłowca i klikamy prawym przyciskiem na Roninie.
Potem pozostaje nam tylko słuchać raportów naszych ludzi penetrujących transportowiec. Po zakończeniu inspekcji - komandosi wraz ze znalezionymi dobrami wracają do nas.
Koniec misji.
0
- Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Kampania 1
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 1 - Arrival to Jupiter Kampania 1
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 2 - The Ronin Kampania 1
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 3 - OSEC Encounter Kampania 1
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 4 - The Chance Kampania 1
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 5 - Kissaki Raid Kampania 1
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 6 - Shukenja Beta Kampania 1
- Nexus The Jupiter Incident: Kampania 1
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany43311 Generał
Gra jest obłednie dobra - grałem ze śliniakiem :)
Szkoda tylko że nie mozna jej dostac w Polsce :( ale jak ktos bywa w Anglii to nie bedzie miał problemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








