Nexus The Jupiter Incident: Interface gry cz.1
Aktualizacja:
Gra ma dość przejrzysty i wygodny interface. W tym miejscu omówię jedynie podstawowe kwestie - bardziej szczegółowe zagadnienia poruszam w opisie misji gdy konieczne stanie się opisanie danej funkcji.
Interface podczas misji dzieli się na kilka paneli. Są to:
![]() | Po lewej stronie znajduje się panel naszych jednostek (panel 1) Za jego pomocą wybieramy statek (lub statki) któremu chcemy wydać polecenie. Zwracam uwagę, że do każdego ze statków są przyporządkowane myśliwce (to te mniejsze ikony) Statek opisują dwa dodatkowe wskaźniki - wyższy to stan kadłuba, niższy to stan tarcz. Cyfry przy każdej jednostek to jej nr - jeśli jakaś jednostka nieprzyjaciela będzie nas atakować - obok niej będzie się znajdować nr naszego statku. Stąd łatwo rozpoznać kto kogo atakuje. Oczywiście podobne informacje pojawiają się przy naszych jednostkach - z tym że obiekty z prawego menu są nazywane literami. Stąd jeśli obok ikony naszego statku lub grupy myśliwców pojawi się brązowa litera będzie to oznaczało że jest to cel ataku (lub ruchu) naszego statku. |
![]() | Po prawej stronie znajduje się panel obiektów wykrywanych przez nasze skanery (panel 2) - co nie jest tożsame z obiektami będącymi w okolicy! Pierwsze są wrogie jednostki (brązowe) , a potem- sojusznicze (zielone). Inne kolory to punkty nawigacyjne i inne obiekty neutralne. |
W przypadku celów które zostały zbadane przez nasze czujniki dostępny jest dodatkowy panel zawierający szczegółowe informacje o celu (panel 3) . Co ważne - w tym miejscu widzimy jedynie podsystemy wykryte przez nasze sensory a nie wszystkie które są na danym statku.

W zakładkach dotyczących każdej z kategorii wyposażenia statku mamy informację o podsystemach w jakie jest wyposażona ta jednostka. Dzięki temu wiemy jaką bronią dysponuje przeciwnik i możemy za pomocą naszych laserów i myśliwców atakować określone podzespoły.
Każdy z podzespołów ma wskaźnik stanu - zieloną linię pod nazwą. Po uszkodzeniu (w wyniku czego podzespół nie działa) linia jest czerwona. Zniszczony podzespół jest wygaszony.
Ważna uwaga praktyczna - podzespoły uszkodzone nieprzyjaciel może naprawić. Dla pewności więc radzę w miarę możliwości dany podzespół całkowicie niszczyć.
0
- Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Interface gry cz.1
- Nexus The Jupiter Incident: Interface gry cz.2
- Nexus The Jupiter Incident: Interface gry cz.3
- Nexus The Jupiter Incident: Interface gry cz.4
- Nexus The Jupiter Incident: Wyposażenie - zasady ogólne
- Nexus The Jupiter Incident: Taktyka walki - porady ogólne
- Nexus The Jupiter Incident: Doświadczenie
- Nexus The Jupiter Incident: Kwestie techniczne
- Nexus The Jupiter Incident: Kampania 1
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany43311 Generał
Gra jest obłednie dobra - grałem ze śliniakiem :)
Szkoda tylko że nie mozna jej dostac w Polsce :( ale jak ktos bywa w Anglii to nie bedzie miał problemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


