Nexus The Jupiter Incident: Misja 15 - Mechanoid Kampania 4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Cel pierwszorzędny: Przeskanuj mechanoida, nie dopuść by wpadł w ręce gorgów - Misja 15 - Mechanoid | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Misja 15 - Mechanoid

Cel pierwszorzędny: Przeskanuj mechanoida, nie dopuść by wpadł w ręce gorgów.

Cel drugorzędny: Zniszcz wszystkie statki gorgów.

Wyposażenie:

Od tej misji będę pisał już tylko o ogólnych poradach dotyczących uzbrojenia.

Generalnie - w miarę możliwości wymieniamy uzbrojenie i podzespoły na lepsze - tzn. mające więcej punktów (w opisie urządzenia). Co i kiedy - to zarówno kwestia preferencji jak i możliwości (punkty jakie będziemy mieli do dyspozycji zależą od uszkodzeń poniesionych w poprzedniej misji - zawsze dokonuj wszystkich napraw przed kolejnym zadaniem).

Admirał Norbank nie tylko przeżył, ale i wciąż jest naszym szefem. Widać w naczelnym dowództwie uwielbiają bohaterskich admirałów tracących pancerniki w każdej większej bitwie.

My otrzymujemy awans i wraz z nim nową zabawkę do naszej floty - krążownik klasy Avalanche.

Nasza flota liczy w tej chwili więc już 4 jednostki.

Znajdujemy się głęboko na terenie wroga. Dzięki uzyskanej od Duchów informacji wiemy, że wśród astreoidów znajduje się nieaktywny mechanoid. Jest to szansa jakiej nie można przegapić - musimy go przebadać.

Grupujemy jednostki i ruszamy w kierunku mechanoida.

1 - Misja 15 - Mechanoid | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Skanujemy - Misja 15 - Mechanoid | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Skanujemy. Po chwili nasza AI transmituje się na pokład obcego statku i zaczyna jego bezpośrednie badanie. Niestety nie wszystko idzie zgodnie z planem. Angel zaczyna się dziwnie zachowywać, cytować haiku i generalnie ignorować nasze polecenia.

2 - Misja 15 - Mechanoid | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Na domiar złego pojawiają się gorgowie - i to w znacznie przeważających siłach - Misja 15 - Mechanoid | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Na domiar złego pojawiają się gorgowie - i to w znacznie przeważających siłach. Na szczęście w ostatniej chwili Angel zaczyna mówić do rzeczy i stwierdza, że zdołała uzyskać częściową kontrolę nad systemami mechanoida. Podejmujemy walkę.

Dwie uwagi - najbardziej zagrożone w misji będą nasze dwa lekkie niszczyciele - lasery gorgów będą koncentrować na nich swój ogień. Znacznie zwiększymy ich szansę na przetrwanie uruchamiając ECM - co będzie wymagało ustawienia energii w zakładce support na maksimum i ręcznego uruchomienia na obu tych jednostkach tego podsystemu.

Na pozostałych - ustawiamy tarcze na 200% i broń na 200%.

3 - Misja 15 - Mechanoid | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
W normalnym warunkach mielibyśmy nikłe szanse , ale Angel za pomocą mechanoida robi różne dziwne rzeczy z naszymi przeciwnikami - Misja 15 - Mechanoid | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

W normalnym warunkach mielibyśmy nikłe szanse , ale Angel za pomocą mechanoida robi różne dziwne rzeczy z naszymi przeciwnikami.

Losowo wybrane statki mają opuszczane tarcze, wyłączane silniki, uruchamiane IP drive (co powoduje ich natychmiastową ewakuację) lub na chwilę przejmujemy nad nimi kontrolę.

Kluczowe do skończenia tej misji są dwie rzeczy - ochrona naszych statków przed zniszczeniem (co nie jest łatwe ponieważ walka, szczególnie na początku, jest bardzo nierówna) - najbardziej zagrożone są jak już wspomniałem Brutus i Sparta.

Drugą rzeczą jest wykorzystywanie dywersji Angel.

4 - Misja 15 - Mechanoid | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
Gdy statek straci tarcze - koncentrujemy cały ogień na jego kadłubie (destroy hull ), gdy natomiast przejmiemy nad nim kontrole - uruchamiamy IP drive (kontrolę mamy tylko przez chwilę) - Misja 15 - Mechanoid | Kampania 4 | Nexus The Jupiter Incident - Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry

Gdy statek straci tarcze - koncentrujemy cały ogień na jego kadłubie (destroy hull ), gdy natomiast przejmiemy nad nim kontrole - uruchamiamy IP drive (kontrolę mamy tylko przez chwilę).

Poza tym standardowa metoda - najpierw niszczymy tarcze a potem kadłub.

Po pewnym czasie mechanoid wyrywa się spod kontroli Angel i niszczy pozostałe statki Gorgów.

Misja zakończona.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2005-07-05
10:58

zanonimizowany43311 Generał

Gra jest obłednie dobra - grałem ze śliniakiem :)

Szkoda tylko że nie mozna jej dostac w Polsce :( ale jak ktos bywa w Anglii to nie bedzie miał problemu :)

Komentarz: zanonimizowany43311

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl