Nexus The Jupiter Incident: Misja 18 - Peace Negotiations Kampania 4
Aktualizacja:
Misja 18 - Peace Negotiations
Cel pierwszorzędny: Rozpocznij negocjacje pokojowe.
Cel drugorzędny: Warcry musi przetrwać, zniszcz wszystkie wrogie statki.
Wyposażenie: Na Agelwing zmieniamy ponownie torpedy broń niszczącą tarcze.
Tym razem uczestniczymy w misji dyplomatycznej.
Oczywiście bez obaw - nasza załoga nie będzie się nudzić.
Gdy będziemy się zbliżali do końca negocjacji w mgławicy, w której spotkaliśmy się ze statkiem Warcry - flagową jednostką Imperatora gorgów - pojawią się goście. To nasz znajomy klan Raggra, który jak zdążyliśmy zauważyć nie jest zwolennikiem pokojowych negocjacji.
![]() | ![]() |
Nie pozostaje nam nic innego jak zastosować argumenty przez nich preferowane. Ruszamy za Warcry a po chwili pojawiają się jeszcze 4 statki Duchów (które zgodnie ze swoją tradycją ubezpieczały całą operację) nad którymi przejmujemy kontrolę.
Statki Duchów grupujemy, ustawiamy im broń i tarcze na 200% i każemy im strzec (guard) Warcry . Sami kierujemy Angelwing.
![]() | ![]() |
Pierwszy, najbliższy z pancerników powinniśmy zniszczyć bez trudu. Angelwing - drain shield, destroy hull .
Potem jednak zbliża się większa grupa nieprzyjaciół.
Wysyłamy Angel/mechanoida aby zaatakowała pancernik. Po chwili koncentrujemy całą siłę ognia naszych jednostek na tym statku. Jednocześnie wyłączamy wszystko poza tarczą i silnikami na Angelwing (w szczególności chodzi o ECM i sensory). To znacznie przyspieszy tempo przyrostu energii - a więc i szybkość z jaką będziemy mogli wysyłać Angel. Pierwszym celem jest drugi pancernik, potem w zależności od preferencji.
Po zniszczeniu drugiego pancernika wydajemy Duchom ponownie polecenie ochrony Warcry, który jest już prawdopodobnie w nienajlepszym stanie.
![]() | ![]() |
Teraz musimy podjąć decyzję czy chcemy zastosować bardziej bezpieczny wariant który znacznie zwiększy szansę Warcry na przetrwanie - i skupić ogień na ciężkich krążownikach Tormentor i Limbo, czy też spróbować zniszczyć całą flotę klanu Raggra.
W tym drugim przypadku niszczymy najpierw jeden z ciężkich krążowników (którykolwiek) a potem jeden za drugim - mniejsze statki Gorgów. Drugi ciężki krążownik niszczymy jako ostatni.
Po zniszczeniu obu ciężkich krążowników nieprzyjaciel ucieka (o ile ma jeszcze czym).
Ocaliliśmy Warcry i za naszą sprawą wojna z gorgami się zakończyła.
Misja zakończona
0
- Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 15 - Mechanoid Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 16 - Locust Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 17 - The Siege of Avalon Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 18 - Peace Negotiations Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 19 - Locust Queen Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany43311 Generał
Gra jest obłednie dobra - grałem ze śliniakiem :)
Szkoda tylko że nie mozna jej dostac w Polsce :( ale jak ktos bywa w Anglii to nie bedzie miał problemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






