Nexus The Jupiter Incident: Misja 16 - Locust Kampania 4
Aktualizacja:
Misja 16 - Locust
Cel pierwszorzędny: Zgromadź informacje o mechanoidzie, zgromadź informacje o nowej rasie.
Mechanoidzi nie mają szczęścia - albo ściślej, my je mamy. Udało się zlokalizować kolejny nieaktywny statek mechanoidów na terenie znanego nam już z poprzedniej misji klanu gorgów.
Ponieważ poprzednio nie udało się nam zabrać mechanoida ze sobą korzystając z ponownie nadarzającej się okazji znów udajemy się głęboko na terytorium wroga.
Statek obcych jest faktycznie nieaktywny - a to za sprawą zaawansowanej i nieznanej broni jaką się posługują myśliwce nieznanej nam do tej pory rasy, które na naszych oczach demolują mechanoida.
![]() | ![]() |
Niestety po chwili ruszają w nasza stronę. Pierwszą niewielką grupę powinniśmy zlikwidować bardzo łatwo. Niestety będziemy musieli przetrwać jeszcze dwie kolejne fale.
![]() | Taktyka nieprzyjaciela jest bardzo prosta. Jego statki dzielą się na dwa typy. Jeden przyczepia się do tarcz naszego statku wysysając z nich momentalnie energię - co powoduje, że statek traci tarcze. |
W tym momencie druga grupa przeprowadza atak za pomocą broni niszczącej podsystemy i kadłub jednostki.
Musimy pamiętać o 3 rzeczach:
1. wysyłamy w przestrzeń wszystkie myśliwce jakie mamy. | |
2. trzymamy nasze statki możliwie blisko siebie - w razie konieczności rozkazując pozostałym bronić najbardziej zagrożonego. Ich broń przeciwlotnicza tworzy bardzo silną obronę. | |
3. w momencie gdy jeden z naszych statków straci tarcze - dajemy 200% na tarcze. Gdy tylko odzyska tarcze wróg musi się zacząć całą zabawę od nowa. Ważne - nie zwiększamy energii tarcz wcześniej nim spadną one do zera. Przeciwnik i tak zdoła zneutralizować nasze tarcze, a my tylko stracimy sporo energii. Zaproponowana przeze mnie kolejność spowoduje, że tarcze będą błyskawicznie się ponownie aktywowały co z kolei będzie nas osłaniało przed atakiem niszczących urządzenia i kadłub bombowców nieprzyjaciela. |
![]() | ![]() |
W przypadku gdybyśmy stracili podsystem tarcz - konieczne będzie ustawienia maksymalnego priorytetu naprawy (3) - bo wrogie bombowce mogą błyskawicznie zniszczyć nawet Angelwing.
Po odparciu 3 fali pozostaje jeszcze tylko obejrzeć filmik opisujący co Angel zrobiła z mechanoidem.
Misja zakończona.
0
- Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 15 - Mechanoid Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 16 - Locust Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 17 - The Siege of Avalon Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 18 - Peace Negotiations Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 19 - Locust Queen Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany43311 Generał
Gra jest obłednie dobra - grałem ze śliniakiem :)
Szkoda tylko że nie mozna jej dostac w Polsce :( ale jak ktos bywa w Anglii to nie bedzie miał problemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





