Nexus The Jupiter Incident: Misja 17 - The Siege of Avalon Kampania 4
Aktualizacja:
Misja 17 - The Siege of Avalon
Cel pierwszorzędny: Obroń bazę.
Cel drugorzędny: Zniszcz wszystkie statki Gorgów.
Wyposażenie
Dalszy upgrade (prawdopodobnie po ostatniej misji wiele punktów pójdzie na zwykłe naprawy) .
Jedną z broni niszczących tarcze Angelwing wymienić na torpedy.
Tym razem admirał Norbank był łaskaw zabrać ze sobą całą flotę broniącą Avalon - nową fortecę budowaną na miejsce zniszczonej przez nas w poprzedniej kampanii bazy gorgów.
Oczywiście nasi przyjaciele ze zbuntowanych klanów nie mogli zrezygnować z takiej wspaniałej okazji do bitwy.
Nasza szczupła flota musi obronić Avalon przed trzykrotnie silniejszymi siłami gorgów.
![]() | 2 ciężkie pancerniki Power i Domination są największym zagrożeniem. 2 pancerniki Fallen i Bullet do drugorzędne cele. Do tego 6 krążowników. Robi wrażenie, prawda? |
Na całe szczęście my dysponujemy dwoma bardzo dużymi atutami.
![]() | Pierwszym jest Fortress Shield Avalonu - znacznie silniejszy niż ten, który znamy z misji z Collosusem. |
![]() | Drugim jest zdolność jaką Angel uzyskała dzięki analizie mechanoida - potrafi stworzyć fantoma o mocy mniejszej niż zwykły statek tej rasy i działający tylko przez kilka chwil. Niestety każdorazowe wygenerowanie mechanoida wymaga minimum 80% energii na Angelwing. Jest on jednak w zasadzie niezniszczalny i ma niezwykle silną broń. |
Na samym początku powinniśmy zgrupować wszystkie statki za wyjątkiem Angelwing.
Angelwing dostaje polecenie guard (strzeż)stacji .
![]() | Naszym celem nr. 1 są Power i Domination jako jedyne statki gorgów wyposażone w Siege Laser - a więc broń będącą w stanie penetrować Fortress Shield. |
Przy użyciu kombinacji mechanoida Angel i torped (sam mechanoid od razu nie zniszczy ciężkiego pancernika) bez trudności powinniśmy w ciągu kilku pierwszych minut usunąć obie jednostki.
![]() | ![]() |
Pamiętać musimy tylko o 2 rzeczach - oszczędzaniu jak się tylko da energii Angelwing (będzie potrzebna do wysłania mechanoida) - dlatego nie wysyłamy statku do walki.
![]() | Druga rzecz to pilnowanie (szczególnie na początku gdy gorgówie mają jeszcze dużą przewagę liczebną) żeby żaden z naszych statków (poza mechanoidem) nie opuszczał Fortress Shield. Najłatwiej to kontrolować obserwując standardowe tarcze naszych statków - gdy tylko się pojawią będzie to oznaczało że nasza jednostka opuściła obszar chroniony Fortress Shield. Wtedy możliwie jak najszybciej musimy jej wydać rozkaz powrotu w bezpieczny obszar. |
Po zniszczeniu ciężkich pancerników w zasadzie już wygraliśmy - gorgowie nie będą w stanie przebić się przez naszą ochronę.
![]() | ![]() |
Jeśli się nam spieszy - wystarczy zniszczyć Fallen i Bullet i gorgowie się wycofają. Bardziej ambitnym - proponuję zniszczyć najpierw krążowniki a pancerniki zostawić sobie na koniec.
Niezależnie od rozwiązania baza ocalała a gorgowie ponieśli dotkliwą porażkę.
Misja zakończona
0
- Nexus: The Jupiter Incident - poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
- Nexus The Jupiter Incident: Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 15 - Mechanoid Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 16 - Locust Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 17 - The Siege of Avalon Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 18 - Peace Negotiations Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Misja 19 - Locust Queen Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Kampania 4
- Nexus The Jupiter Incident: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany43311 Generał
Gra jest obłednie dobra - grałem ze śliniakiem :)
Szkoda tylko że nie mozna jej dostac w Polsce :( ale jak ktos bywa w Anglii to nie bedzie miał problemu :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.









