Silverstone | Tory | Need for Speed Shift
Aktualizacja:
Silverstone GP

![]() | Długość toru: 5,11 km 1. Szybki zakręt w prawo, klasą aut 1 i 2 pokonywany na pełnym gazie. 2. W szykanę wchodzimy tuż obok tarki po lewej stronie. Już wewnątrz ostro hamujemy i przechodzimy w 3 . 3 . Klasą 1 i 2 przejeżdżamy na pełnym gazie. 4 . Dość wcześnie zaczynamy delikatnie hamować i w zakręt wchodzimy już na pełnym gazie. 5 . Ostre hamowanie zaczynamy tuż za znacznikiem. W zakręt wchodzimy bardzo powoli i na luzie. Kiedy tylko wyprostujemy auto dodajemy maksymalnie gazu. 6 . Przejeżdżamy na pełnym gazie. 7 . Znacznie łatwiejszy zakręt o 5, ale również wymaga odpowiednio wczesnego dohamowania. Najlepiej wraz z minięciem odnogi toru biegnącej w lewo. 8. Hamujemy nieco w chwili przejazdu pod mostkiem i tuż za nim dodajemy gazu, aby w zakręt wejść z odpowiednim przyśpieszeniem. 9. Dojeżdżamy do wzniesienia i wchodzimy w zakręt po wewnętrznej delikatnie hamując. 10. Wchodzimy szerokim łukiem wytracając prędkość. 11. Zakręt pokonujemy po wewnętrznej, tuż przy tarce. W Końcowym fragmencie dociągamy do zewnętrznej i nabieramy rozpędu. 12. Przejeżdżamy po wewnętrznej nabierając przyśpieszenia przed prostą start / meta. |
Silverstone International

![]() | Długość toru: 3,59 km 1. Szybki zakręt w prawo, klasą aut 1 i 2 pokonywany na pełnym gazie. 2. W szykanę wchodzimy tuż obok tarki po lewej stronie i dopiero tuż przed szczytem dohamowujemu skręcając w prawo w 3 . 3. Ostry nawrót z odpuszczonym gazem. 4. Szykanę przecinamy na wprost, przejeżdżając przez środek. 5. Po wyhamowaniu przy końcu szykany wciskamy gaz do dechy i spokojnie przejeżdżamy przez łuk na prostą. 6. Bardzo nieprzyjemny zakręt, przed którym hamowanie musimy zacząć w chwili kiedy prosta zamieni się w delikatny łuk w lewo. Po ostrym hamowaniu bez gazu przejeżdżamy do apeksu i dopiero dodajemy gazu. 7. Hamujemy nieco w chwili przejazdu pod mostkiem i tuż za nim dodajemy gazu, aby w zakręt wejść z odpowiednim przyśpieszeniem. 8. Dojeżdżamy do wzniesienia i wchodzimy w zakręt po wewnętrznej delikatnie hamując. 9. Wchodzimy szerokim łukiem wytracając prędkość. 10. Zakręt pokonujemy po wewnętrznej, tuż przy tarce. W Końcowym fragmencie dociągamy do zewnętrznej i nabieramy rozpędu. 11. Przejeżdżamy po wewnętrznej nabierając przyśpieszenia przed prostą start / meta. |
Silverstone National

![]() | Długość toru: 2,62 km 1. Szybki zakręt w prawo, klasą aut 1 i 2 pokonywany na pełnym gazie. 2. W szykanę wchodzimy tuż obok tarki po lewej stronie i dopiero tuż przed szczytem dohamowujemu skręcając w prawo w 3 . 4. Wchodzimy szerokim łukiem wytracając prędkość. 5. Zakręt pokonujemy po wewnętrznej, tuż przy tarce. W Końcowym fragmencie dociągamy do zewnętrznej i nabieramy rozpędu. 6 . Przejeżdżamy po wewnętrznej nabierając przyśpieszenia przed prostą start / meta. |
0
- Need for Speed Shift - poradnik do gry
- Need for Speed Shift - poradnik do gry
- Tory
- Alpental | Tory | Need for Speed Shift
- Ambush Canyon | Tory | Need for Speed Shift
- Autopolis | Tory | Need for Speed Shift
- Brands Hatch | Tory | Need for Speed Shift
- Dakota | Tory | Need for Speed Shift
- Donington | Tory | Need for Speed Shift
- Ebisu Circuit | Tory | Need for Speed Shift
- Glendale | Tory | Need for Speed Shift
- Hazyview | Tory | Need for Speed Shift
- Laguna Seca | Tory | Need for Speed Shift
- London | Tory | Need for Speed Shift
- Miyatomi | Tory | Need for Speed Shift
- Nordschleife | Tory | Need for Speed Shift
- Aremberg | Tory | Need for Speed Shift
- Karussell | Tory | Need for Speed Shift
- Nurburg | Tory | Need for Speed Shift
- Road America | Tory | Need for Speed Shift
- Rustle Creek | Tory | Need for Speed Shift
- Silverstone | Tory | Need for Speed Shift
- Spa GP | Tory | Need for Speed Shift
- Tokyo | Tory | Need for Speed Shift
- Willow Springs | Tory | Need for Speed Shift
- Tory
- Need for Speed Shift - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany521720 Generał
ludziska nie panikowac za pare minut bedzie na torku hehe :)
zanonimizowany521720 Generał
nom jest 18 konkretnych autek, niby jest wiecej ale inny silnik czy tam drobny szczegol wiec nie jest zle
ProTyp Senator
Heh, już po premierze poradnika xDDD.
Szczerze nie wiem po co pisać poradniki do takich gier :P
paviola Chorąży
eee gowno z shifta myslalem ze to bedzie jakas rewolucja a to lipa taki brat blizniak prostreeta tylko ze siostrzyczka bo ladniejsza
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



