Klasa 3 (cz.3) | Samochody | Need for Speed Shift
Aktualizacja:

Lamborghini Gallardo LP560-4 Osiągi samochodu: 10,80 Produkcja: Europejska Masa: 1500 kg Moc: 552 KM Moment obrotowy: 540,00 N.m Napęd: AWD Cena: 220 000$ Ulepszenia: | Poziom trudności prowadzenia: łatwy Opis: Dobrze trzyma się drogi i bezproblemowo pokonuje wszystkie zakręty. Można ostro grzać po hamulcach i nie powinien tracić w tym przypadku przyczepności. Piekielnie szybki na starcie, wobec czego trzeba uważać, aby nie rozbić się o auta startujące przed nami. Prędkość maksymalna: 329 km/h Przyśpieszenie 0-100: 3,19 sek. Przyśpieszenie 0-160: 7,33 sek. Hamulec 100-0: 3,14 sek. |

Chevrolet Corvette Z06 Osiągi samochodu: 11,10 Produkcja: Amerykańska Masa: 1420 kg Moc: 470 KM Moment obrotowy: 684,69 N.m Napęd: RWD Cena: 210 000$ Ulepszenia: Modyfikacja | Poziom trudności prowadzenia: średni Opis: Szybkie auto ze świetnym przyśpieszeniem na starcie. Do tego rewelacyjne hamulce, jednakże trzeba używać ich dosyć delikatnie. W zakrętach niewielka tendencja do nadsterowności, ale można sobie z nią poradzić odpowiednio kontrując kierownicą. Prędkość maksymalna: 319 km/h Przyśpieszenie 0-100: 4,28 sek. Przyśpieszenie 0-160: 7,99 sek. Hamulec 100-0: 2,91 sek. |

Ford GT Osiągi samochodu: 11,30 Produkcja: Amerykańska Masa: 1570 kg Moc: 550 KM Moment obrotowy: 677,91 N.m Napęd: RWD Cena: 220 000$ Ulepszenia: | Poziom trudności prowadzenia: łatwy Opis: Stabilny w zakrętach, co najwyżej odrobinę podsterowny. Miękki hamulec pozwala na ostre operowanie bez żadnych niepotrzebnych poślizgów. Dobry na bardzo długich prostych, kiedy ma szansę rozwinąć odpowiednią prędkość. Na ciasnych trasach ciężko o wykorzystanie drzemiącego w nim potencjału. Prędkość maksymalna: 330 km/h Przyśpieszenie 0-100: 3,68 sek. Przyśpieszenie 0-160: 7,72 sek. Hamulec 100-0: 3,12 sek. |

Nissan GT-R SpecV (R35) Osiągi samochodu: 11,90 Produkcja: Japońska Masa: 1675 kg Moc: 544 KM Moment obrotowy: 742,50 N.m Napęd: AWD Cena: 225 000$ Ulepszenia: - | Poziom trudności prowadzenia: łatwy Opis: Charakterystyka zachowania na torze jest niemal identyczna jak w wersji standardowej. Auto jest trochę szybsze, ale w szybkich łukach wydaje się być troszeczkę podsterowne. Prędkość maksymalna: 313 km/h Przyśpieszenie 0-100: 3,23 sek. Przyśpieszenie 0-160: 6,84 sek. Hamulec 100-0: 3,08 sek. |
0
- Need for Speed Shift - poradnik do gry
- Need for Speed Shift - poradnik do gry
- Samochody
- Klasa 1 (cz.1) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 1 (cz.2) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 1 (cz.3) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 1 (cz.4) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 1 (cz.5) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 1 (cz.6) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 2 (cz.1) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 2 (cz.2) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 2 (cz.3) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 2 (cz.4) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 3 (cz.1) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 3 (cz.2) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 3 (cz.3) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 3 (cz.4) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 4 (cz.1) | Samochody | Need for Speed Shift
- Klasa 4 (cz.2) | Samochody | Need for Speed Shift
- Samochody
- Need for Speed Shift - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany521720 Generał
ludziska nie panikowac za pare minut bedzie na torku hehe :)
zanonimizowany521720 Generał
nom jest 18 konkretnych autek, niby jest wiecej ale inny silnik czy tam drobny szczegol wiec nie jest zle
ProTyp Senator
Heh, już po premierze poradnika xDDD.
Szczerze nie wiem po co pisać poradniki do takich gier :P
paviola Chorąży
eee gowno z shifta myslalem ze to bedzie jakas rewolucja a to lipa taki brat blizniak prostreeta tylko ze siostrzyczka bo ladniejsza
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
