Myst 3 Exile: Voltaic cz.1
Aktualizacja:
| Wyspa, nie wyspa. Podejdź tam. |
| Okrągłe metalowe drzwi, zamknięte na głucho. Nie martw się, coś razem wymyślimy, by się tam dostać. |
| Wróć kładką i skieruj się do wykutego w skale tunelu. |
| Po drodze zabierz leżące na kładce kartki. |
| Uważaj, po chwili zobaczysz wejście do kolejnego tunelu po prawej stronie. Skręć tam. Kiedy dotrzesz do rozstajów, skieruj się w tę stronę, która oświetlona jest niebieskim światłem. |
| Po chwili dotrzesz do zawieszonego na ścianie po prawej stronie schematu czegoś, co przypomina elektrownię wodną i zasila... wyspę? |
| Domyślasz się już swojego zadania na początek? Tak, musimy uruchomić poszczególne jej elementy. Odwróć się i wejdź drabiną do góry. |
| Tam, gdy odnajdziesz czerwone koło zaworu, wiesz, co z nim zrobić. |
| Zejdź na dół i idź korytarzem na wprost. |
| W okienku tunelu zobaczysz koło turbiny wodnej, ale na razie go nie ruszaj. Znajdź wejście do studni. |
| Tam wciśnij czerwony guzik, |
| a następnie zakręć korbką z lewej strony. |
| Wróć na górę i podejdź do rozbitego okna, by ręcznie uruchomić koło napędowe. |
| Cofnij się teraz do okrągłej metalowej śluzy z zielonym światełkiem. |
| Otwórz ją i zejdź tunelem na dół, aż dotrzesz do dziwnego urządzenia. |
| Wciśnij szary przycisk. Posłuchajmy, co Saavedro ma nam do powiedzenia. Nieszczęsny drań... |
| Odwróć się i idź korytarzem przed siebie. Trochę to potrwa, ale dotrzesz do pomieszczenia z generatorem. |
| Zejdź po drabinie i podejdź do drzwi na wprost. Przyjrzyj się - trzeba ustanowić na nowo pozrywane połączenia za pomocą przycisków z prawej i lewej strony. Wiem, Saavedro nie wysilił się. Naciśnij w takiej kolejności przyciski z prawej strony: 1 - 2x, 3 - 5x, 2 - 1x. Generator ruszył. |
| Obejdź dookoła generator. Powinny gdzieś tam leżeć kartki z Dziennika Saavedro, zabierz je. |
| Wejdź drabiną do góry i cofnij się korytarzem, aż dojdziesz do schematu elektrowni. Zmienił się odrobinę, prawda? |
| Idź dalej, aż do miejsca, gdzie wchodziłeś do tunelu. Skręć w prawo i ruszaj zawieszoną w przestrzeni kładką. Strach cię ogarnął? Spokojnie, nic ci nie grozi. |
| Idź prosto, nigdzie nie skręcaj, ale zapamiętaj miejsce, w którym kładka rozgałęzia się. |
| Gdy dotrzesz do końca ścieżki, zobaczysz... jak myślisz, może to latać? |
| Pewnie, że może, ale by działało potrzebuje gorącego powietrza. Zejdź drabiną na dół i idź, aż dojdziesz do windy hydraulicznej. |
| Skręć w lewo, po prawej zobaczysz drabinę, którą wespniesz się do góry. Tam znajdziesz kolejne strony z Dziennika Saavedro. Zabierz je. |
| Po lewej zobaczysz ogromne, okrągłe drzwi, które musisz otworzyć. |
| Przejdź przez nie i po ogromnej, zawieszonej w powietrzu, rurze przedostań się na drugą stronę wąwozu. |
| Po prawej stronie zauważysz zapewne jakieś dziwne, okrągłe... coś. To drzwi do tunelu. Otwórz je. |
| Ruszaj tunelem na wprost. |
| Przecież nie boisz się ciemności, prawda? Po chwili zobaczysz wydobywające się z podłogi światło. Otwórz kratkę i zejdź w dół. Z jednej strony zobaczysz metalowe drzwi, które powinieneś otworzyć. |
| Poznajesz to miejsce? Właśnie, już tam byłeś. Rozejrzyj się teraz dookoła, popatrz przez szybę, przyjrzyj się wiatrakowi na ścianie w drugim pomieszczeniu. Możesz zejść na dół, ale nie otwieraj drzwi, gdyż za nimi jest lawa. Wróć do góry. Zaraz - pomieszczenie zalane lawą, wiatrak... Już wiesz skąd weźmiemy gorące powietrze? |
| Pod szybą, na podstawie zobaczysz czerwoną gałkę. Pociągnij ją do góry, a następnie zejdź drabinką w dół. Widzisz? Już nie ma lawy. |
| Otwórz je i wejdź do środka. Kolejna podstawa z gałką. Pobawimy się nią trochę, dobra? |
| Przesuń gałkę w lewo. Z prawej przesunie się nad twoją głową ogromna... turbina? Odsłoni przepiękny fresk na ścianie. |
| Przesuń gałkę w dół. Pomieszczenie zostanie zalane lawą, ale nie bój się, jesteś bezpieczny. |
| Przesuń gałkę w prawo. Turbina wróci na swoje miejsce. Przesuń gałkę w dół. Platforma, na której stoisz, podniesie się do góry, a ty na wprost zauważysz przed sobą przycisk uruchamiający wiatrak. Naciśnij go. |
- Myst III: Exile - poradnik do gry
- Myst 3: Exile - poradnik do gry
- Myst 3 Exile: J'Nanin cz. 1
- Myst 3 Exile: J'Nanin cz. 2
- Myst 3 Exile: Odnalezienie Księgi Wieku Voltaic
- Myst 3 Exile: Voltaic cz.1
- Myst 3 Exile: Voltaic cz.2
- Myst 3 Exile: Odnalezienie Księgi Wieku Edanna
- Myst 3 Exile: Edanna cz.1
- Myst 3 Exile: Edanna cz.2
- Myst 3 Exile: Odnalezienie Księgi Wieku Amateria
- Myst 3 Exile: Amateria cz.1
- Myst 3 Exile: Amateria cz.2
- Myst 3 Exile: Amateria cz.3
- Myst 3 Exile: Narayan
- Myst 3: Exile - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany58112 Junior
OPIS JEST EXTRA I BEZ NIEGO NIE WIEM CZY WOGÓLE DAŁOBY SIĘ PRZEJŚĆ TĘ CIEKAWĄ GRĘ
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




































