Myst 3 Exile: Amateria cz.1
Aktualizacja:
| Wylądowaliśmy w pięknym, bajkowym zdawałoby się, miejscu. Rozejrzyj się dookoła. Widzisz te lampiony, pagody, pochylnie, pomosty... |
| Idź na wprost po pomoście. Po paru krokach zobaczysz po lewej Księgę J'nanin. Zapamiętaj to miejsce... |
| Wejdź do skalnej groty i zacznij schodzić schodami w dół. |
| Na rozstajach skręć w prawo. Zobaczysz windę. |
| Wjedź windą do góry i spójrz do tyłu. Znajdziesz tam jeszcze kilka kartek z Dziennika Saavedro. |
| Popatrz teraz w stronę morza. Zauważyłeś ciąg pochylni i pomarańczową kulę? Przyjrzyj się jej bardzo dokładnie. |
| Teraz z powrotem do windy i jedziemy w dół. Kiedy z niej wysiądziesz idź w prawo i skieruj się w stronę drewnianych pomostów biegnących tuż przy skalnej ścianie. |
| Idź przed siebie, aż dojdziesz do pomostu, z którego będzie dokładnie widoczne ogromne koło. Do czego może służyć? |
| Obok ciebie stoi coś w rodzaju panelu kontrolnego. Przesuń dźwignię z lewej i podjedź do góry. Teraz przyjrzyj się panelowi, poprzesuwaj i pociągnij dźwignie, zobacz jak toczy się kula. Rozumiesz zasadę działania? |
| Przyjrzyj się teraz ponownie pomarańczowej kuli. |
| Zjedź w dół i przejdź brzegiem w lewo. Zobaczysz pod konstrukcją ukryty domek. Otwórz drzwiczki i wejdź do środka. Zobaczysz tam rozrzucone ćwiartki kuli. Niektóre są z metalu, inne z drewna, a jeszcze inne z kryształu. Teraz musisz je ułożyć w odpowiedniej kolejności. Długo musiałbym ci tłumaczyć, która ćwiartka ile waży. Układaj je na podstawie obok w takiej kolejności: z tyłu dwie ćwiartki drewniane, a z przodu, lewej strony, metalową. |
| Teraz ponownie wróć do panelu kontrolnego i podjedź do góry. Małe dźwigienki po lewej ustaw w takich pozycjach: górna z prawej, a środkowa i dolna po lewej. Następnie pociągnij dźwignię z prawej i patrz, co narobiłeś. Kiedy otworzy się panel, postaraj się zapamiętać ustawienie widocznych w środku słupów. |
| Zrób to szybko, bo inaczej zaraz się zamknie. A widzisz? Koniecznie zapamiętaj też ułożenie sześcianów na zamkniętym panelu. A może lepiej gdzieś sobie odrysujesz? |
| Zjedź w dół i idź w prawo, po pomostach, w stronę miejsca, skąd zaczęła się twoja przygoda w Wieku Amateria. |
| Zejdź po drabince w dół i po ruszaj przed siebie ruchomych pomostach. |
| Po chwili dotrzesz do kamiennych schodów. |
| Wejdź po nich i wzdłuż bazaltowych kolumn idź na wprost, aż po prawej stronie zauważysz zamkniętą bramę. Uważaj, bo łatwo ją przeoczyć. Jest? |
| Dobrze. Na co czekasz? Pchnij ją. Widzisz przed sobą znajomy pulpit? |
| Zaraz tam pójdziemy, nie śpiesz się. Spójrz w prawo, powinno tam leżeć kilka kartek z Dziennika, zgubionych przez Saavedro. Są? Dobrze, zabierz je. |
| Podejdź teraz do panelu. Po lewej masz oczywiście dużą dźwignię. Pociągnij ją i podjedź do góry. Teraz czeka nas mała zabawa. Widzisz u dołu panelu trzy czerwone kołki? |
- Myst III: Exile - poradnik do gry
- Myst 3: Exile - poradnik do gry
- Myst 3 Exile: J'Nanin cz. 1
- Myst 3 Exile: J'Nanin cz. 2
- Myst 3 Exile: Odnalezienie Księgi Wieku Voltaic
- Myst 3 Exile: Voltaic cz.1
- Myst 3 Exile: Voltaic cz.2
- Myst 3 Exile: Odnalezienie Księgi Wieku Edanna
- Myst 3 Exile: Edanna cz.1
- Myst 3 Exile: Edanna cz.2
- Myst 3 Exile: Odnalezienie Księgi Wieku Amateria
- Myst 3 Exile: Amateria cz.1
- Myst 3 Exile: Amateria cz.2
- Myst 3 Exile: Amateria cz.3
- Myst 3 Exile: Narayan
- Myst 3: Exile - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany58112 Junior
OPIS JEST EXTRA I BEZ NIEGO NIE WIEM CZY WOGÓLE DAŁOBY SIĘ PRZEJŚĆ TĘ CIEKAWĄ GRĘ
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















