Myst 3 Exile: Amateria cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Musimy je wstawić w widoczne otwory w taki sposób, aby tocząca się kula nie roztrzaskała się, lecz została przeniesiona po pochylniach do domku poniżej - Amateria cz.II | Myst III Exile - Myst III: Exile - poradnik do gry

Musimy je wstawić w widoczne otwory w taki sposób, aby tocząca się kula nie roztrzaskała się, lecz została przeniesiona po pochylniach do domku poniżej. Trudne? Nie aż tak bardzo. Najpierw poćwiczyć i spróbuj znaleźć ustawienie kołków. Pociągnij małą dźwignię, a kula zacznie się toczyć.

Teraz weź kołki i wstaw w następujący sposób: w okrąg po lewej w otwór na godzinie 12 i 2, w okrąg po prawej w otwór na godzinie 10 - Amateria cz.II | Myst III Exile - Myst III: Exile - poradnik do gry

Teraz weź kołki i wstaw w następujący sposób: w okrąg po lewej w otwór na godzinie 12 i 2, w okrąg po prawej w otwór na godzinie 10. Proste...

Pociągnij teraz małą dźwignię i patrz, co się będzie działo - Amateria cz.II | Myst III Exile - Myst III: Exile - poradnik do gry

Pociągnij teraz małą dźwignię i patrz, co się będzie działo. Kiedy kula skończy się toczyć, w otwartym panelu zobaczysz ustawienie słupów. Chyba nie muszę przypominać, co powinieneś zrobić?

Sześciany na zamkniętym panelu też lepiej sobie odrysuj - Amateria cz.II | Myst III Exile - Myst III: Exile - poradnik do gry

Sześciany na zamkniętym panelu też lepiej sobie odrysuj. Wiesz, tak na wszelki wypadek.

Teraz możemy z pulpitem zjechać w dół i wyjść przez bramę - Amateria cz.II | Myst III Exile - Myst III: Exile - poradnik do gry

Teraz możemy z pulpitem zjechać w dół i wyjść przez bramę. Zaraz za nią skręć w prawo i najpierw po ścieżce, następnie wystających z wody słupach dotrzesz do pochylni. Wejdź na nią i skręć w prawo. Słyszysz ten dźwięk? Musisz teraz uważnie słuchać. Spójrz, przed tobą załamuje się obraz. Nie, to nie tobie coś się dzieje, tak działa coś jakby rezonans magnetyczny.

Twoje zadanie będzie polegało na odpowiednim ustawieniu dźwięków rezonansu, tak, by tocząca się po pochylniach kula nie doznała uszczerbku - Amateria cz.II | Myst III Exile - Myst III: Exile - poradnik do gry

Twoje zadanie będzie polegało na odpowiednim ustawieniu dźwięków rezonansu, tak, by tocząca się po pochylniach kula nie doznała uszczerbku. Jeśli zrobisz to źle, dźwięki zniszczą kulę. A tego byśmy raczej nie chcieli, prawda? Przejdź przez rezonans. Nie bój się, nic ci nie grozi. Po lewej jest centralny domek. Rozejrzyj się. Masz przed sobą pięć rezonansów pod daszkami. Obok każdego z nich jest odpowiedni zegar, na którym będziemy ustawiać odpowiednie wartości. Zaczniemy od tego, obok którego przechodziłeś, pierwszego z prawej, a skończymy na pierwszym z lewej. Podejdź do pierwszego zegara i przesuń czerwoną strzałkę tak, by wskazywała pionowo w dół, na godzinę szóstą. Oznacza to wartość 5.

Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze1
2003-01-22
13:11

zanonimizowany58112 Junior

👍

OPIS JEST EXTRA I BEZ NIEGO NIE WIEM CZY WOGÓLE DAŁOBY SIĘ PRZEJŚĆ TĘ CIEKAWĄ GRĘ

Komentarz: zanonimizowany58112

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl