Myst 3 Exile: Edanna cz.2
Aktualizacja:
|
| Pod nią odnajdziesz roślinę, która, jak zapewne podpowiada ci doświadczenie, stanowi pułapkę dla elektrycznej płaszczki. Naciśnij ją. Miałem rację. |
|
| Obróć się i spójrz na wprost. Ścieżka się rozgałęzia. Skręć w prawo, w kierunku błękitnych orchidei. |
|
| Podejdź do ostatniej z nich, tej na samym końcu ścieżki. |
|
| Zajrzyj do niej i skieruj ją w takim kierunku, by światło słoneczne padało na inną orchideę, lekko po prawej na dole. Musisz ją odszukać. |
|
| Teraz podejdź do środkowej orchidei. Widzisz jak ten kwiat pięknie błyszczy? |
|
| Spójrz do jego wnętrza i tak nim kieruj, aż ujrzysz przed sobą rozwijany most. Pamiętasz? Rozwijał się, kiedy pociągnąłeś pręcik złotobrązowego kwiatka. Teraz, kiedy światło padnie na niego, stanie się to samo. Zostaw go tak. |
|
| Wróć teraz do rozwidlenia i zejdź lewą odnogą w dół. |
|
| Po prawej zobaczysz kolejną roślinę, do której powinieneś przesłać płaszczkę. Udało się? Dobrze. |
|
| Idź prosto i po chwili zobaczysz znaną ci już machinę, którą posługuje się Saavedro do przesyłania nam wiadomości. Posłuchajmy, co ma do powiedzenia. |
|
| Coraz bardzie mi żal tego nieszczęśnika... Nie mamy czasu do stracenia, ruszaj w lewo, ścieżką w dół, aż dotrzesz do mostu roślinnego. No, tego rozwijanego, wiesz... Teraz po złotych grzybach do góry. |
|
| Dotrzesz do dużego kwiatka o złotoczerwonych płatkach. |
|
| Obejdź go i zajrzyj do środka. Zobaczysz płaszczkę. Niecierpliwi się... Powyżej ujrzysz jeszcze jedną orchideę. Podejdź do niej i spójrz do jej wnętrza. |
|
| Ustaw ją tak, byś ujrzał złoty kwiat poniżej. Teraz wróć do trzech orchidei po drugiej stronie mostu i spójrz przez tę, która jest na końcu. Wiesz, ta, od której zaczynałeś zabawę z tymi kwiatkami. Skieruj ją teraz w stronę pierwszej orchidei, tej, która dotychczas była bezużyteczna. Kiedy to uczynisz, światło popłynie w stronę płaszczki. |
|
| Ta, podrażniona, wytworzy prąd, a kwiat uwolni ptaka. Udało się... |
|
| Ponownie przesuń orchideę, by światło padało na środkową z nich i most się rozwinął. Idź tam i po grzybach do góry. Mniej więcej w połowie, skręć w lewo i wejdź do wnętrza pnia. |
|
| Schodź powoli w dół. Odwróć się i zabierz karki z Dziennika Saavedro. Księga coraz bardziej się wypełnia... |
|
| Na dole, lekko po prawej, zobaczysz niebieskie pnącze. Pamiętasz, do czego służy? Działaj. |
|
| Jesteśmy na samym dnie Edanny. Robi się coraz gęściej... |
|
| Idź ścieżką na wprost, mijając schody po prawej. Po chwili ujrzysz oświetlony niebieskim światłem gigantyczny kwiat. Nie znam się na kwiatkach, ale wygląda na olbrzymi kwiat lotosu. |
|
| Miń go i idź cały czas do góry, aż dojdziesz do znanej ci już błękitnej orchidei. Pamiętasz, do czego służyła? |
|
| Za jej pomocą przenieś promień światła w taki sposób, by oświetliła czubek lotosu, który znajduje się poniżej. Podniosą się wówczas dwa pręciki. |
|
| Zejdź teraz w dół i po kilku krokach, skręć w prawo. Zobaczysz otwarty kwiat lotosu, nad którym brzęczy rój owadów. |
|
| Zaraz za wejściem znowu skręć w prawo. Dojdziesz do rośliny, która dotknięta podniesie się i zasłoni światło. |
|
| Lotos zamknie się. Cofnij się i obok kwiatka idź, aż zobaczysz niebieski, powalony pień. Pod nim zauważysz zapewne okrągłą roślinę, która po naciśnięciu wyrzuca z siebie chmurę zarodników. Naciśnij ją. |
|
| Obok lotosu jest podobna roślina, tylko dużo większa. Ją również powinieneś lekko przycisnąć. Zauważyłeś, co stało się z owadami? |
|
| Teraz obróć się do tyłu i wejdź do środka oświetlonego błękitnym światłem pnia. |
|
| Idź przed siebie, aż zobaczysz porzucone kartki. Bałaganiarz z tego Saavedro, przecież to kartki z jego Dziennika. |
|
| Idź dalej przed siebie, a potem zacznij się wspinać do góry. W pewnym momencie, u samego wierzchołka rośliny zauważysz pręciki, które będziesz mógł nacisnąć. |
|
| W powietrze wyleci chmura pyłku. A potem pojawi się ptak... |
|
| Czeka cię fantastyczna podróż. |
|
| Wylądowałeś w gnieździe ptaka. Nie bój się, nic ci nie grozi, wszak uwolniłeś jego potomstwo. |
|
| Ale, żeby nie drażnić niepotrzebnie stworzenia, obróć się w lewo i wyjdź z gniazda. |
|
| Oto odnaleźliśmy kolejny symbol. Saavedro nie będzie zadowolony... |
|
| Tuż obok, na wprost leży Księga J'nanin. Za jej pomocą wrócimy na tę skalistą wyspę. |
- Myst III: Exile - poradnik do gry
- Myst 3: Exile - poradnik do gry
- Myst 3 Exile: J'Nanin cz. 1
- Myst 3 Exile: J'Nanin cz. 2
- Myst 3 Exile: Odnalezienie Księgi Wieku Voltaic
- Myst 3 Exile: Voltaic cz.1
- Myst 3 Exile: Voltaic cz.2
- Myst 3 Exile: Odnalezienie Księgi Wieku Edanna
- Myst 3 Exile: Edanna cz.1
- Myst 3 Exile: Edanna cz.2
- Myst 3 Exile: Odnalezienie Księgi Wieku Amateria
- Myst 3 Exile: Amateria cz.1
- Myst 3 Exile: Amateria cz.2
- Myst 3 Exile: Amateria cz.3
- Myst 3 Exile: Narayan
- Myst 3: Exile - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany58112 Junior
OPIS JEST EXTRA I BEZ NIEGO NIE WIEM CZY WOGÓLE DAŁOBY SIĘ PRZEJŚĆ TĘ CIEKAWĄ GRĘ
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


































