Master of Orion 3: Rasy insektoidalne (Klackon, Tachidi)
Aktualizacja:

Klackons
Insekty mają duże zdolności reprodukcyjne, tzn. bardzo szybko następuje wzrost ich populacji, co jest podstawowym czynnikiem wpływającym na przyszłą strategię rozgrywki. Gatunek ten też ma od początku rozgrywki dostęp do kolektywistycznych form ustrojowych, które dają niesłychanie duże możliwości Insektom. Jeśli chodzi o dyplomacje to największymi przeciwnikami są gatunki Geodics i Harvesters.
Na początku warto trochę pozmieniać początkowe statystyki Insektów i wzmocnić ich zdolności [i tak już na wysokim poziomie) produkcji żywności i wykorzystywania środowiska. Warto jest też zwiększyć możliwości naukowe Klackonskich i Tachidiańskich naukowców. Kroki te znacznie zwiększą możliwości ras insektoidalnych, co w połączeniu z kolektywistycznym ustrojem i oszałamiającymi zdolnościami przetwórczymi pozwoli stworzyć naprawdę bardzo mocną i konkurencyjną odmianę gatunkową. Doradzam osobiście Klackonów, niż Tachidianów.

Tachidi
Przede wszystkim zdać sobie należy sprawę, że zarówno Wasi naukowcy, jak i szpiedzy nie będą błyszczeć formą i zdolnościami. Dyplomaci Insektów są już troszkę lepsi, ale tu też pojawią się problemy, które będą Was stręczyć przez całą rozgrywkę. Generalnie w dziedzinie naukowej powinniście skupić się na technologiach z zakresu biologii i nauk fizycznych. Przyspieszy to rozwój Waszego imperium. Generalnie jednak brak środków na naukę będzie Wam spędzał sen z powiek przez całą rozgrywkę. Pewnym sposobem na zaradzenie temu problemowi jest nastawienie się na budowę dużej ilości badawczych DEA, ale znów wtedy zmniejszycie swoje zdolności produkcyjne, które stanowić powinny podstawę do budowy silnej armii.
- Master of Orion III - poradnik do gry
- Master of Orion 3: Master of Orion 3 - poradnik do gry
- Master of Orion 3: Dyplomacja
- Master of Orion 3: Dyplomacja cd.
- Master of Orion 3: Wywiad
- Master of Orion 3: Ekonomia, plany rozwoju
- Master of Orion 3: Ekonomia, plany rozwoju cd.
- Master of Orion 3: Wojna
- Master of Orion 3: Ustrój
- Master of Orion 3: Ustroje absolutystyczne
- Master of Orion 3: Ustroje reprezentatywne
- Master of Orion 3: Ustroje kolektywistyczne
- Master of Orion 3: Rasy humanoidalne (Ludzie, Evoni, Psilonie)
- Master of Orion 3: Rasy cybernetyczne (Meklarzy, Cynoidzi)
- Master of Orion 3: Saurianie (Sakkra, Raas, Grendarl)
- Master of Orion 3: Icthytosianie (Trilarianie, Nommo)
- Master of Orion 3: Ethereanie (Ismaeis, Eoladi)
- Master of Orion 3: Geodic (Silicoid)
- Master of Orion 3: Rasy insektoidalne (Klackon, Tachidi)
- Master of Orion 3: Harvester (Ithkulowie)
- Master of Orion 3: Master of Orion 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
