Master of Orion 3: Wywiad
Aktualizacja:
Akcje szpiegowskie są jedną z ciekawszych nowości w Master of Orion 3. Nowatorskie podejście do tematu urzekło wielu graczy, ale też wielu z nich wytyka błędy i niedostatki jakie zostały poczynione w tej dziedzinie. Jako, że sposób przeprowadzania akcji specjalnych jest dość różny od tych, z jakimi mamy miejsce do czynienia w innych grach, postaram się przedstawić Wam kilka porad i obserwacji jakie zanotowałem podczas mojej przygody z Master of Orion 3.
Na początku chciałbym omówić najbardziej kontrowersyjną kwestię jaką jest kontrwywiad. Istnieją liczne spory wśród graczy, czy szpiedzy, którzy nie są wysyłani na misje, a zostają wewnątrz państwa, chronią, czy też zmniejszają szansę powodzenia wrogich misji szpiegowskich. Teoretycznie, według wyjaśnień autorów, faktycznie spełniają taką rolę, jednak osobiście mam poważne wątpliwości, czy tak się dzieje. Otóż zdarzyło mi się wiele razy, że nie mając jeszcze w ogóle żadnych szpiegów, moje służby kontrwywiadowcze złapały obcych agentów infiltrujących moje terytorium. Generalnie mimo wszystko jednak staram się zostawić co najmniej jednego szpiega z każdej dziedziny wewnątrz swojego imperium, jednak mam poważne wątpliwości, czy tak naprawdę pomagają oni w ochronie jego bezpieczeństwa. Na pewno najważniejszym czynnikiem zmniejszającym aktywności wrogich agencji wywiadowczych jest zwiększanie stopnia represyjności systemu państwowego, ustalenie "opresometra" na maksymalny pułap (poziom 10) praktycznie eliminuje zagrożenie z ich strony. Oczywiście w większości przypadków nie będzie to możliwe z wielu różnych powodów [przede wszystkim buntów społeczeństwa], ale z pewnością jest to najważniejsza broń w walce przed infiltracją Waszego terytorium.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Master of Orion III - poradnik do gry
- Master of Orion 3: Master of Orion 3 - poradnik do gry
- Master of Orion 3: Dyplomacja
- Master of Orion 3: Dyplomacja cd.
- Master of Orion 3: Wywiad
- Master of Orion 3: Ekonomia, plany rozwoju
- Master of Orion 3: Ekonomia, plany rozwoju cd.
- Master of Orion 3: Wojna
- Master of Orion 3: Ustrój
- Master of Orion 3: Ustroje absolutystyczne
- Master of Orion 3: Ustroje reprezentatywne
- Master of Orion 3: Ustroje kolektywistyczne
- Master of Orion 3: Rasy humanoidalne (Ludzie, Evoni, Psilonie)
- Master of Orion 3: Rasy cybernetyczne (Meklarzy, Cynoidzi)
- Master of Orion 3: Saurianie (Sakkra, Raas, Grendarl)
- Master of Orion 3: Icthytosianie (Trilarianie, Nommo)
- Master of Orion 3: Ethereanie (Ismaeis, Eoladi)
- Master of Orion 3: Geodic (Silicoid)
- Master of Orion 3: Rasy insektoidalne (Klackon, Tachidi)
- Master of Orion 3: Harvester (Ithkulowie)
- Master of Orion 3: Master of Orion 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
