Mass Effect 3: N7 - Porwania Cerberusa - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do gry Mass Effect 3 ma do zaoferowania opis przejścia pobocznego questu N7 - Porwania Cerberusa. Niniejsza solucja podpowiada m.in. kiedy można zająć się sprawą porwań na planecie Benning, jak uratować cywilów, jak pozbyć się oddziałów Cerberusa i jaki loot można pozyskać.
Zleceniodawca questu: Specjalistka Traynor [Normandia SR-2: Centrum Informacji Bojowych]
Sposób odblokowania questu: Szansa na rozpoczęcie tego zadania pojawi się po zaliczeniu głównego questu Priorytet: Sur'Kesh.
![O szansie przystąpienia do tego zadania może poinformować Cię specjalistka Traynor po tym jak podejdziesz do niej na pokładzie [Normandia SR-2: Centrum Informacji Bojowych] - Mass Effect 3: N7 - Porwania Cerberusa - solucja, opis przejścia - Mass Effect 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1222/419177765.jpg)
O szansie przystąpienia do tego zadania może poinformować Cię specjalistka Traynor po tym jak podejdziesz do niej na pokładzie [Normandia SR-2: Centrum Informacji Bojowych]. Od członkini Normandii dowiesz się, że dobrze byłoby zbadać sprawę rzekomych ataków na ludność cywilną zamieszkującą planetę Benning w wykonaniu sił Cerberusa.
W celu rozpoczęcia tej misji otwórz mapę galaktyki i zaplanuj podróż do Strumienia Arkturusa. Po dotarciu do celu (system Arkturus) przeleć do sąsiedniego systemu Euler. Tu podleć do planety Benning i zdecyduj się na wylądowanie na jej powierzchni.
![Wysłuchaj komunikatu od admirała Hacketta, po czym przystąp do eksploracji lokacji [Benning: Porwania Cerberusa] - Mass Effect 3: N7 - Porwania Cerberusa - solucja, opis przejścia - Mass Effect 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1222/419177781.jpg)
Wysłuchaj komunikatu od admirała Hacketta, po czym przystąp do eksploracji lokacji [Benning: Porwania Cerberusa]. Twój pierwszy cel to uratowanie cywili z górnych ulic miasta, tak więc udaj się w prawo (nie musisz się śpieszyć). Proponuję przechodzić przez kolejne budynki, gdyż pozostając na otwartej przestrzeni można stać się łatwym celem.
Po dotarciu do miejsca walk rozstaw drużynę za zasłonami i przystąp do ataków. Zapamiętaj sobie miejsce, w którym pojawią się pierwsi przeciwnicy, bo w tej samej okolicy będą też pojawiały się posiłki. Nie zapomnij też o szybkim zniszczeniu wieżyczki i błyskawicznym eliminowaniu wrogich inżynierów, tak by nie mogli rozstawiać kolejnych wieżyczek. Musisz walczyć do momentu pokonania sił Cerberusa w tej okolicy [225 PD].

Uzupełnij zapasy amunicji (nieopodal znajduje się co najmniej jeden składzik broni) i ruszaj w stronę drugiej oznaczonej przez grę grupy cywili. W miejscu, w którym ukrywają się cywile spotkasz tylko kilku wrogów, tak więc nie musisz się specjalnie stresować. Po wygranej bitwie podejdź do jednego z cywili i poinformuj go o możliwości ucieczki do promu [75 PD].

Gra zainicjuje teraz główną część tej bitwy, tak więc koniecznie powybieraj dobre zasłony dla drużyny. Postaraj się żeby jej członkowie monitorowali główny plac, choć musisz też być gotowy do likwidowania wrogów, którzy będą nadciągali od strony zabezpieczonych wcześniej górnych ulic. Ważne jest to żeby nie dać się im zaskoczyć, bo w przeciwnym wypadku można łatwo zginąć. Podobnie jak wcześniej, namierzaj w pierwszej kolejności inżynierów, nie pozwalając im na rozstawianie wieżyczek. Walcz do momentu wyeliminowania wszystkich sił wroga [375 PD].

Dopiero teraz wykorzystaj wolną chwilę do dokładnie zbadania całej mapy. Najważniejsze znalezisko to nieśmiertelnik odnaleziony na ziemi w miejscu stoczenia pierwszej bitwy (górne ulice), bo jest on powiązany z pobocznym questem Benning: Dowody.
Oprócz tego możesz odnaleźć fragment pancerza [Hełm kondensatorowy], dwa palmtopy, części zamienne [2500 kredytów] [2500 kredytów] [2500 kredytów] [2500 kredytów], dwie stacje medyczne [50 PD] oraz konsolę komputerową. Po załatwieniu wszystkich spraw powróć na prom, a już po powrocie na Normandię wysłuchaj kończącą ten quest rozmowę z admirałem Hackettem.
Nagrody za ukończenie questu:
- [10000 kredytów]
- Mass Effect 3 - poradnik do gry
- Mass Effect 3: Opis przejścia gry
- Mass Effect 3: Zadania N7
- Mass Effect 3: N7 - Laboratorium Cerberusa - solucja, opis przejścia
- Mass Effect 3: N7 - Atak Cerberusa - solucja, opis przejścia
- Mass Effect 3: N7 - Porwania Cerberusa - solucja, opis przejścia
- Mass Effect 3: N7 - Baza myśliwców Cerberusa - solucja, opis przejścia
- Mass Effect 3: N7 - Reaktory paliwowe - solucja, opis przejścia
- Mass Effect 3: N7 - Centrala komunikacyjna - solucja, opis przejścia
- Mass Effect 3: Zadania N7
- Mass Effect 3: Opis przejścia gry
Komentarze czytelników
Co do ostatniej misji, zakończenie to jest jeszcze 4 opcja, nie wybranie żadnej z tych opcji, wtedy cykl trwa.
Natomiast jeśli chodzi o sam poradnik był bardzo pomocny, jedynie czego mi brakowało to określenia ile trzeba mieć reputacji żeby odblokować dodatkowe opcje wyboru. Miałem sytuacje gdzie w poradniku było że powinny pojawić się dodatkowe opcje dialogowe a ich nie miałem.
Czy ktoś wie jak zdobyć grupę OZS Salarian bo wykonuję zadanie z krogankami i nic.
Mam problem. Nie mogę uzyskać 100 pkt za surowce mineralnych w Mass Effect 3. Uzebrałem po 100 jednostek z każdego surowca.
Można mieć 10, 25, 100 w zależności od ilości pod koniec ME2. 100k każdego surowca daje tylko 25 pkt. Mam jeszcze jakieś stare sejwy i nieodinstalowaną 2 i 3, może później będę w stanie powiedzieć więcej.
Ciekawe czy trzeba mieć ogólnie liczbę surowców czy każdą oddzielnie
Gra ktoś jeszcze multi na PS3? Chętnie pograłbym wspólnie ;-)
Quest "Sabotaż Medi-gelu" można zacząć po wykonaniu "Priorytet: Cytadela", a nie po tym z Gethami. Przed chwilą go zrobiłam, a dopiero co skończyłam wyżej wymieniony główny.
Serio, twórcy serwisu Gry-Online? Trzeba kupić u Was abonament premium aby zobaczyć dalszą część artykułu lub poradnika do gry? Żałosne, zwłaszcza, że właśnie sobie wygoglowałem kompletny poradnik do szukanej misji w grze na innym serwisie.
Ocena Waszego serwisu leci w dół. Rozumiem chęć zarobienia na utrzymanie strony, ale od tego macie sklep i oferty specjalne. Brak pakietu premium nie powinien blokować prozaicznych treści jak poradniki do gier, których jest w internecie mnóstwo.
a czy ktos ci broni googlowac nie chcesz placic ty twoja sprawa takie maja zasady a jako sie komus nie podoba to trudno
Uwaga SPOILER chce tylko zauważyć że nie trzeba przechodzić misji związanej z wyłączeniem serwera gethów. Wystarczy ze przejdziemy misję z baza żniwiarzy i tam po walce ze żniwiarzem pozwolimy aby W przesłał kod ALE są konsekwencje mianowicie cała flota quarian zostaje zniszczona a Tali popełnia samobójstwo
Dlaczego nie mam opcji ( niebieskiej i czerwonej ) tylko "zabij Legiona " lub "wyślij kod " w misji na Rannoch ? gram postacią idealisty mam sporo reputacji i : 1.uratowałem Korisa 2. zniszczyłem baze heretyków w poprzedniej części 3. Tali nie została wygnana z floty 4. ukończona misja z serwerem gethow
JÓZEK2, w ME2 mogłeś nie mieć wszystkich ulepszeń broni, jaką posługuje się Legion lub Tali. Mi brakowało jednego ulepszenia siły rażenia karabinu szturmowego, którego używa Legion. Nie brakowało mi za to żadnego ulepszenia do broni, którą posługuje się Tali. Także kiedy poszedł Legion, zginął. Kiedy poszła Tali, przeżyła. Nie mam pewności, czy to od tego zależy, ale na zagranicznych forach twierdzą, że tak.
[146] Mimo starań, też mi nie wyszło. Dlaczego ? Otóż Legion MUSI przeżyć misję samobójczą w ME2 jak też Tali, w procesie o zdradę, MUSI zostać uniewinniona /tak zrobiłem/. W ME3 dowiadujemy się, że została komandorem. Należy też doprowadzić do zgody między nimi na Normandii co udało mi się. Nie wiem czemu ale Legion lub Tali, wybrani przeze mnie do "wędrówki" kanałem, mimo że są lojalni, giną przy zacinających się drzwiach /ME2/. Tak straciłem Legiona. Nie otworzyła mi się też opcja pogodzenia Mirandy i Jack. W ME2 straciłem Mirandę i getha. Na razie, nie mam już siły grać ponownie. Może za x miesięcy.
P.S. Stranger, podziwiam ale i zastanawiam się jak to możliwe, że odkryłeś WSZYSTKIE OPCJE trylogii ME. Bez żadnych "tajnych" materiałów zdaje się to wręcz nie możliwe ;) Nie chciałem korzystać z poradnika lecz w końcu go zaliczyłem, z ciekawości czystej i... zgłupiałem. Powiązanie ze sobą wszystkich części gry jest "przerażające" i szkoda, że twórcy gry tak drastycznie uwarunkowali optymistyczne zakończenie serii. Ale przynajmniej miałem "środkową" wersję finału. Pozdrawiam.
Ale numer!Mimo,że zrobiłem wszystko zgodnie z opisem (nie pamiętam tylko czy zniszczyłem bazę heretyków czy ich przeprogramowałem),to nie odpala mi się opcja mogąca doprowadzić do sojuszu quarian z gethami.Jestem załamany bo nie po to gimnastykowałem się w "dwójce" a teraz i w "trójce" nad łagodzeniem konfliktów między oboma rasami,
żeby mi teraz jedna wybiła drugą do nogi.Czytałem dokładnie opis i Wasze powyższe posty ale nic mi to nie dało.Może na x-boxa jest jakaś zubożona wersja i pokoju zaprowadzić się nie da ;) ?
Miał ktoś z was może taki problem, iż w misji z Konsensusem gethów problem z niszczeniem tych pomarańczowych bloczków na skupiskach? Ja przez ładnych parę chwil strzelam i nie ma absolutnie żadnej reakcji. Wcale nie znikają, tyle że sobie eksplodują do momentu aż mi się amunicja nie skończy.
Po skończeniu zadania Priorytet-Sur'Kesh nie otrzymałam Salariańskiego Oddziału do Zadań Specjalnych. Czy ktoś wie czemu?
Póki co skończyłem Priorytet Cytadela 2 (i wszystkie poboczne questy pojawiające się do tego czasu).
Zauważyłem dwie sprawy.
1- ważna - na Tuchance uratujemy Mordnia (czyli opcja 2 w poradniku) tylko jeżeli na czele Krogan stoi Wreav i jeżeli mamy wystarczające punkty reputacji - i to było podane w poradniku. Ale także ważne jest to czy w ME2 zniszczyliśmy dane Maelona!!! Ja je ocaliłem i mimo spełnienia warunków (wreav, reputacja) opcji nakłonienia Mordina do wpuszczenia fałszywej szczepionki nie ma. Zresztą czy Mordin ginie nie wiemy. Jest tylko wybuch. Według mnie w ME4 będzie jakimś szamanem na Tuchance :D
2- mniej ważna - quest Normandia - Rura termiczna GX12 - u mnie pojawiła się dopiero przed samą Cytadelą 2. Traynor nic o tym nie mówiła (na początku), schodziłem do Maszynownii co jakiś czas (czyli po skończonych zadaniach) aż zastałem Adamsa przy konsoli. Wtedy mi powiedział o tej rurze. I teraz uwaga! Nie musimy lecieć na Cytadelę ponieważ oferty sklepów pojawiają się u nas w Hangarze!!! Idziemy tam, kupujemy rurę i do Adamsa. Dostajemy reputację +. Ale to nie koniec :D poszedłem do Traynor i dopiero powiedziała, że Adams chce się spotkać (już po skończonym quescie), więc zszedłem znowu, Adams potwierdził, że rurę ma i się przyda i ponownie punkty do reputacji :) taki mały glitch
powiem wam, że nie rozumiem tutaj podniet zawarciem pokoju. Bezproblemowo, kierując się tylko i wyłącznie sumieniem zawarłem pokój dla wszystkich ras.
Dlatego tym bardziej wkurwia mnie połączenie multi z singlem konieczne dla osiągnięcia najlepszega zakończenia
Drobne uzupełnienie odnośnie warunków zawarcia pokoju - z tego co mi wiadomo żaden z wymienionych czynników nie jest wymagany, tj. jego nie spełnienie (nawet jeśli wszystko inne się porobiło) blokuje cały wariant zachowania. Natomiast spotkałem się z (niepotwierdzonymi) informacjami, że musi to być większość (czyli więcej spełnionych czyników niż niespełnionych).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
