Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Neutralne

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Fireball - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Fireball

Czyli typowa kula ognia. Podstawowe zaklęcie ofensywne o masowym działaniu. Tanie i dość skuteczne, choć mało precyzyjne. Uważajcie by nie przyparzyć własnych jednostek!

Disenchant - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Disenchant

Neguje zaklęcia pomocnicze rzucone przez przeciwnika. Znakomity czar, niezwykle przydatny, jednak ja skłaniam się ku konkurencyjnemu gorgon stare.

Blood lust - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Blood lust

Zew krwi sprawa, że potraktowana tym zaklęciem jednostka znacznie zwiększa swoje możliwości bojowe. Bardzo przydatny czas, ale tylko wtedy, gdy rzucamy go na naprawdę silnego potwora (inaczej koszty przerosną efekty). Przeciwnik może je unieważnić stosując zaklęcie disenchant.

Morph - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Morph

Pozwala na przemianę naszego Maga w dowolnego potwora znajdującego się w zasięgu wzroku. Oprócz wyglądu zmieniają się także umiejętności naszego herosa (siła ataku i obrony), jednak w dalszym ciągu może on rzucać zaklęcia. Dobrym pomysłem może być przemiana w Wampira by szybko poruszać się po mapie i zbierać przedmioty. Uważajcie ze zmianą w jednostki latające- wystarczy zaklęcie Gorgon stare i już jesteście starożytną historią! Przeciwnik może je unieważnić stosując zaklęcie disenchant.

Teleport - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Teleport

Umożliwia Magowi szybkie przemieszanie się w dowolne miejsca na mapie pozostające w zasięgu wzroku naszych jednostek. Zaklęcie przydatne zarówno do ucieczki przed niebezpieczeństwem jak i eksploracją terenu. By w pełni je wykorzystać nasz Mag powinien mieć stosunkowo duży zasięg wzroku.

Haste - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Haste

Potężny zastrzyk energii. Czarodziej lub potwór potraktowany tym zaklęciem znacznie zwiększa swoją szybkość. Przeciwnik może je unieważnić stosując zaklęcie disenchant.

Invisibility - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Invisibility

Niewidzialność pozwala niepostrzeżenie poruszać się po mapie (i np. zbierać przedmioty), albo atakować przeciwnika z zaskoczenia. Przeciwnik może je unieważnić stosując zaklęcie disenchant. Inna obroną jest rzucanie zapalających czarów masowego rażenia (np. kula ognia, deszcz meteorów) w miejsce, w którym podejrzewamy, że znajduje się nasz niewidzialny przeciwnik.

Totem of Guarding - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Totem of Guarding

W oka mgnieniu przywołuje nieruchomego Żywiołaka Ziemi, strażnika idealnego. Dzięki jego wytrzymałości przeciwnik będzie musiał się nieźle namęczyć by go unicestwić. Doskonałe zaklęcie do bronienia ważnych miejsc strategicznych np. miejsc mocy.

Tornado - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Tornado

Przywołuje Żywiołaka Powietrza, który pod postacią tornado wsysa wszystko co znajduje się na jego drodze. Jednostki, które dostaną się w jego zasięgu są wyrzucane w powietrze. Kiepskie zaklęcie ofensywne, ale przydatne do... eksploracji mapy! Tworzymy grupę tanich jednostek (np. szkieletów), pakujemy je do wnętrza tornado i po ich rozrzuceniu po mapie mamy odsłoniętą sporą cześć mapy ;). Tak czy inaczej - nie polecam.

Totem of Remote Casting - Zaklęcia Neutralne | Magic & Mayhem The Art of Magic - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry

Totem of Remote Casting

Mało przydatne zaklęcie. Po ustawieniu Totemu, wszystkie zaklęcie rzucane przez naszego Maga zostają powtórzone w jego pobliżu. Niestety sam Totem jest bardzo łatwy do zniszczenia, poza tym konkuruje z genialnym zaklęciem Judgement. Odpada.

Podobało się?

0

Magic & Mayhem: The Art of Magic

27 października 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl