Magic and Mayhem The Art of Magic: Dawać mi tu potwora!
Aktualizacja:
Na początek kilka istotnych informacji. Każdy z naszych potworów wraz z upływem czasu i zwiększaniem się liczby pokonanych przeciwników zyskuje doświadczenie. Dzięki temu staje się coraz bardziej skuteczny w walce. Istnieją trzy poziomy doświadczenia - Nowicjusz (czyli właśnie stworzona jednostka), Przywódca i Władca. Po każdym awansie jednostka zyskuje specjalne umiejętności, które dokładnie omówię później. Warto jednak zapamiętać, że opłaca się dbać o stan zdrowia naszych najbardziej doświadczonych jednostek! I jeszcze jedna uwaga - możemy mieć tylko jednego potwora na poziomie Władca, kolejna nasza jednostka będzie w stanie osiągnąć ten poziom dopiero, gdy nasz Władca padnie martwy.
Wszystkie przywołane przez nas stwory można podzielić na kilka kategorii pod względem umiejętności które posiadają, czy też brakiem odporności przeciwko poszczególnym czarom masowym. Przynależność do danej grupy w znacznym stopniu wpływa na przydatność danej jednostki i wyznaczaniu jej zadań.
Potwory CHAOSU  | 
zombie  | 
skeleton  | 
dwarf boar rider  | 
harpy  | 
wraith  | 
vampire  | 
demon  | 
dragon  | 
Wspólną cechą jednostek chaosu jest duża wrażliwość na zaklęcie Judgement, które zadaje im bardzo dotkliwe obrażenia.
Potwory DOBRA  | 
faerie  | 
elf  | 
centaur  | 
knight  | 
griffin  | 
storm giant  | 
Wszystkie Potwory Dobra mogą być jednocześnie leczone za pomocą zaklęcia Judgement.
Umarlaki  | 
zombie  | 
skeleton  | 
wraith  | 
vampire  | 
demon  | 
knight  | 
Umarlaki są niezwykle wrażliwe na zaklęcie Bury.
Zbieracze  | 
harpy  | 
goblin  | 
elf  | 
centaur  | 
Zbieracze gdy mają tylko chwilkę wolnego czasu, zamiast stać w miejscu natychmiast zajmują się kolekcjonowaniem przedmiotów znajdujących się w ich pobliżu. Zdolność niezwykle przydatna. Pamiętajcie jednak, że tylko nasz Mag może zbierać mana sprites pozwalające natychmiast uzupełnić zużyte punkty magii.
Jednostki latające  | 
harpy  | 
dragon  | 
eagle  | 
griffin  | 
Wspaniali zwiadowcy, idealni do szybkiego zbadania terytorium i zajęcia trudnodostępnych miejsc mocy. Niezwykle wrażliwi na zaklęcie Gorgon Stare, które zamieniając ich w kamień powoduje dotkliwy upadek na ziemie.
Jednostki lewitujące  | 
wraith  | 
vampire (jako nietoperz)  | 
faerie  | 
Jednostki unoszące się nad ziemią są w stanie przelatywać nad zbiornikami wody, rzekami, niskimi przeszkodami terenowymi. Ich zaletą jest to, że zaklęcie Gorgon stare nie powoduje bolesnego upadku.
A teraz już słów kilka o poszczególnych jednostkach:
0
- Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
- Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
	
- Magic and Mayhem The Art of Magic: Maga nam potrzeba!
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: "Zabawki" dla Maga
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Chaosu
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Neutralne
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Dobra
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Dawać mi tu potwora!
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Chaosu
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Neutralne
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Dobra
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Czy nareszcie kogoś zabiję? ;)
 
 
 - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
