Magic and Mayhem The Art of Magic: Dawać mi tu potwora!

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na początek kilka istotnych informacji. Każdy z naszych potworów wraz z upływem czasu i zwiększaniem się liczby pokonanych przeciwników zyskuje doświadczenie. Dzięki temu staje się coraz bardziej skuteczny w walce. Istnieją trzy poziomy doświadczenia - Nowicjusz (czyli właśnie stworzona jednostka), Przywódca i Władca. Po każdym awansie jednostka zyskuje specjalne umiejętności, które dokładnie omówię później. Warto jednak zapamiętać, że opłaca się dbać o stan zdrowia naszych najbardziej doświadczonych jednostek! I jeszcze jedna uwaga - możemy mieć tylko jednego potwora na poziomie Władca, kolejna nasza jednostka będzie w stanie osiągnąć ten poziom dopiero, gdy nasz Władca padnie martwy.

Wszystkie przywołane przez nas stwory można podzielić na kilka kategorii pod względem umiejętności które posiadają, czy też brakiem odporności przeciwko poszczególnym czarom masowym. Przynależność do danej grupy w znacznym stopniu wpływa na przydatność danej jednostki i wyznaczaniu jej zadań.

Potwory CHAOSU

zombie

skeleton

dwarf boar rider

harpy

wraith

vampire

demon

dragon

Wspólną cechą jednostek chaosu jest duża wrażliwość na zaklęcie Judgement, które zadaje im bardzo dotkliwe obrażenia.

Potwory DOBRA

faerie

elf

centaur

knight

griffin

storm giant

Wszystkie Potwory Dobra mogą być jednocześnie leczone za pomocą zaklęcia Judgement.

Umarlaki

zombie

skeleton

wraith

vampire

demon

knight

Umarlaki są niezwykle wrażliwe na zaklęcie Bury.

Zbieracze

harpy

goblin

elf

centaur

Zbieracze gdy mają tylko chwilkę wolnego czasu, zamiast stać w miejscu natychmiast zajmują się kolekcjonowaniem przedmiotów znajdujących się w ich pobliżu. Zdolność niezwykle przydatna. Pamiętajcie jednak, że tylko nasz Mag może zbierać mana sprites pozwalające natychmiast uzupełnić zużyte punkty magii.

Jednostki latające

harpy

dragon

eagle

griffin

Wspaniali zwiadowcy, idealni do szybkiego zbadania terytorium i zajęcia trudnodostępnych miejsc mocy. Niezwykle wrażliwi na zaklęcie Gorgon Stare, które zamieniając ich w kamień powoduje dotkliwy upadek na ziemie.

Jednostki lewitujące

wraith

vampire (jako nietoperz)

faerie

Jednostki unoszące się nad ziemią są w stanie przelatywać nad zbiornikami wody, rzekami, niskimi przeszkodami terenowymi. Ich zaletą jest to, że zaklęcie Gorgon stare nie powoduje bolesnego upadku.

A teraz już słów kilka o poszczególnych jednostkach:

Podobało się?

0

Magic & Mayhem: The Art of Magic

27 października 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl