Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Dobra
Aktualizacja:
![]()  | Faerie Kolejna z jednostek dająca wykorzystać się głównie jako zwiadowca. Dysponują bardzo słabym atakiem z dystansu. Nie możliwe do zranienia w czasie gdy się poruszają. Przywódcy zadają 2x większe obrażenia i mogą razić z 2x dalszej odległości, Władca potrafi rzucać zaklęcie Bury.  | 
Zalety:  | Wady:  | 
lewitują nad ziemią bardzo szybkie  | nieskuteczne w walce 
  | 
![]()  | Elf Hm, dawno nie widziałem już gry w której Elfy by latały ;). Skuteczne w grupie jako wsparcie ogniowe. Grupa Elfów jest w stanie zabić nawet Smoka (zadają obrażenia x3). Przywódcy strzelają magicznymi strzałami zadającymi x4 obrażenia wszystkim umarlakom. Władca razi ognistymi strzałami i potrafi dodatkowo rzucać na nasze jednostki zaklęcie Scythian Bow. Walcząc przeciwko Elfom, warto użyć szkielety, które są praktycznie niewrażliwe na strzały.  | 
Zalety:  | Wady:  | 
potrafi latać (!) atakują z dystansu  | mała wytrzymałość tragiczne w walce w starciu  | 
![]()  | Centaur Kolejna znakomita jednostka. Wspaniała w walce w starciu i stosunkowo tania. Jeśli dodamy jeszcze, że nie ma większych wad, mamy już pewność, że powinna znaleźć się w naszej armii. Przywódcy zadają podwójne obrażenia, Władca potrafi leczyć Centaury znajdujące się w pobliżu.  | 
Zalety:  | Wady:  | 
w wolnym czasie zbiera przedmioty bardzo szybki wytrzymały  | brak!  | 
![]()  | Knight Całkiem dobre jednostki, skuteczne zarówno w ataku jak i w obronie. Przywódcy zadają podwójne obrażenia, Władca potrafi rzucać zaklęcie Excalibur na znajdujących się w pobliżu Rycerzy. Niestety Rycerze są bezradni, jeśli przeciwnik dysponuje zaklęciem Bury.  | 
Zalety:  | Wady:  | 
znakomite w walce w zwarciu wytrzymałe  | niezwykle wrażliwe na zaklęcie Bury dość drogie  | 
![]()  | Griffin Słabi zwiadowcy i dość słabi wojownicy. Skuteczni w ataku, jednak padają jak muchy. Przywódcy szybko zauważają niewidzialne jednostki, Władca może rzucać zaklęcie Magic Eye.  | 
Zalety:  | Wady:  | 
znakomite w ataku potrafią latać duża wytrzymałość  | za duża cena  | 
![]()  | Storm Giant Ciężka artyleria. Rażą kamieniami z olbrzymią precyzją i siłą. Znakomici jako uzupełnienie naszej armii, ale za słabi by stanowić jej trzon. Przywódcy mają 2x większy zasięg wzroku pozwalający razić wrogów z dalszej odległości. Władca rzuca na naszych nieprzyjaciół zaklęcie Lightning. Walcząc przeciwko Olbrzymom starajcie się związać ich w walce w zwarciu, zaatakować dużą grupą i zwyczajnie ubić.  | 
Zalety:  | Wady:  | 
rażą z dystansu zabójcze! nie rażą naszych jednostek  | bardzo drogie dość słabe w walce w zwarciu  | 
Uf, to by było na tyle zestawień. Czas na esencję, czyli jak podane przeze mnie wiadomości wykorzystać
0
- Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
- Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
	
- Magic and Mayhem The Art of Magic: Maga nam potrzeba!
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: "Zabawki" dla Maga
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Chaosu
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Neutralne
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Dobra
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Dawać mi tu potwora!
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Chaosu
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Neutralne
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Dobra
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Czy nareszcie kogoś zabiję? ;)
 
 
 - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






