Magic and Mayhem The Art of Magic: "Zabawki" dla Maga
Aktualizacja:
Nie od dziś wiadomo, że Czarodziej bez setek kilogramów magicznych mikstur i pergaminów jest amatorem;). W The Art Of Magic wyposażenie naszego Maga składać się będzie z dwóch rzeczy - talizmanów i składników. System tworzenia zaklęć jest stosunkowo prosty i dobrze pomyślany. Podstawę stanowią talizmany, to dzięki nim będziemy mogli zapamiętywać kolejne zaklęcia. Dzielą się one na trzy rodzaje - chaosu, neutralne i dobra. Maksymalnie możemy zgromadzić ich 18 (czyli po 6 każdego rodzaju). Drugą rzeczą potrzebną do stworzenia zaklęcia są składniki. Również występuje ich 18, jednak to jakie zaklęcie uzyskamy zależy od rodzaju talizmanu w jakim dany składnik umieścimy. Jak nie trudno policzyć, w grze mamy dostęp do 54 zaklęć. Oto pełna lista składników wraz z zaklęciami :
NAZWA SKŁADNIKA  | CHAOS  | NEUTRALNY  | DOBRA  | |
![]()  | bloodstone  | vampire  | bloodlust  | subversion  | 
![]()  | brimstone  | meteor shower  | troll  | lightning  | 
![]()  | diamond  | dragon  | mountain giant  | storm giant  | 
![]()  | fly agarric  | harpy  | morph  | centaur  | 
![]()  | iron pyrite  | pestilence  | goblin  | iron skin  | 
![]()  | lapis lazuli  | fear  | minotaur  | totem of pacifism  | 
![]()  | mercury  | lure  | haste  | elf  | 
![]()  | moonstone  | dragons breath  | dryad  | excalibur  | 
![]()  | nightshade  | skeleton  | fireball  | bury  | 
![]()  | obsidian  | gorgon stare  | disenchant  | knight  | 
![]()  | phosphorous  | demon  | wind elemental  | totem of life  | 
![]()  | psillosibin  | zombie  | eagle  | faerie  | 
![]()  | saphire  | fire elemental  | totem of remote casting  | judgement  | 
![]()  | silver  | totem of resurrection  | totem of guarding  | griffin  | 
![]()  | spindle tree  | gooey blob  | giant spider  | scythian bow  | 
![]()  | tourmaline  | wraith  | invisibility  | magic eye  | 
![]()  | valerian  | raise dead  | wolf  | heal  | 
![]()  | zircon  | dwarf boar rider  | teleport  | totem of light  | 
54 zaklęcia, tylko 18 talizmanów (w najlepszym wypadku), oznacza to, że ze znacznej ich części będziemy musieli zrezygnować. By było jeszcze trudniej, każdego składnika mamy tylko jedną sztukę, czyli musimy dokonać wyboru pomiędzy trzema zaklęciami, które oferuje i wybrać jedno z naszego punktu widzenia najistotniejsze. Odpowiednie dobranie czarów jest kluczem do zwycięstwa. Przyjrzyjmy się więc im trochę bliżej, najpierw na warsztat weźmiemy zaklęcia pomocnicze.
0
- Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
- Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
	
- Magic and Mayhem The Art of Magic: Maga nam potrzeba!
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: "Zabawki" dla Maga
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Chaosu
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Neutralne
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Dobra
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Dawać mi tu potwora!
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Chaosu
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Neutralne
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Dobra
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Czy nareszcie kogoś zabiję? ;)
 
 
 - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















