Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Dobra
Aktualizacja:
![]()  | Magic Eye Znakomity czar pomocniczy. Możemy rzucić go na wybraną jednostkę przeciwnika, dzięki czemu będziemy mogli spoglądać jej oczami. Nie ma szans by się przed nami schowała! Idealne zaklęcie by rzucić je na wrogiego Maga, w ten sposób będziemy widzieć jego wszystkie poczynania. Na koniec istotna informacja, Magiczne oko trwa przez całą rozgrywkę! Przeciwnik może je unieważnić jedynie stosując zaklęcie disenchant. Polecam!  | 
![]()  | Ligtning Kolejny zabójca! Na nasze żądanie z niebios spada na ziemie potężna błyskawica automatycznie rażąc naszego przeciwnika. Jedno z najszybszych zaklęć, dzięki czemu doskonale nadaje się do walki z Magiem przeciwnika. Kilka uderzeń błyskawicą i już przechodzi on do historii, czasu na reakcję właściwie wynosi zero! Istotne jest również, że błyskawica nie razi naszych jednostek znajdujących się w pobliżu uderzenia. Z czysty sumieniem polecam!  | 
![]()  | Bury Czyli sposób na wszystkich Umarlaków. W oka mgnieniu zapada się im pod nogami ziemia (dosłownie i w przenośni), dzięki czemu udają się na długo oczekiwany odpoczynek. Najlepsze zaklęcie w grze jeśli nasz przeciwnik masowo tworzy Umarlak - tanie, o masowym działaniu i zabójcze. Kolejna zaletą jest to, że na placu boju nie pozostają ciała, które mogłyby stanowić pożywienie dla Wilków lub Trolli. Zabite potwory nie mogą być wskrzeszone zaklęciem Raise Dead czy też za pomocą Totem of Resurrection. Kolejne z zaklęć, które wypada mieć w swoim zestawie.  | 
![]()  | Iron Skin Po rzuceniu na wybraną jednostkę sprawia, że jej skóra zamienia się w czyste żelazo co w konsekwencji znacznie zwiększa jej umiejętności obronne. Niestety czas trwania jest dość krótki. Przeciwnik może je unieważnić stosując zaklęcie Disenchant.  | 
![]()  | Excalibur Gdy tylko rzucimy zaklęcie, nad głową wybranego przez nas potwora (lub Maga) pojawia się olbrzymi miecz który niezależnie razi pobliskich przeciwników zwiększając tym samym zdolności bojowe naszej jednostki. Olbrzymią zaletą tego czaru jest jego nieograniczony czas trwania. Przeciwnik może je unieważnić wyłącznie stosując zaklęcie Disenchant.  | 
![]()  | Heal Działanie tego czaru też chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć. Napiszę więc tylko, że jest to jedno z najważniejszych zaklęć w grze. Dzięki regularnemu leczeniu naszego Maga i co ważniejsze naszych najlepszych potworów wygramy niejedną bitwę. Jednostki opłaca się leczyć głównie dlatego, że wraz z czasem zyskują doświadczenie stając się znacznie silniejsze niż nowo przyzwani rekruci. Zdecydowanie polecam!  | 
![]()  | Subversion Rzucone na przeciwnika natychmiast sprawia, że zasila on nasze siły! Brzmi zbyt pięknie? Niestety, szansa, że zaklęcie odniesie pozytywny skutek jest dość mała.  | 
![]()  | Scythian Bow Czar bardzo podobny do Excalibura, z tą różnicą, że tym razem nad głową naszej jednostki pojawia się łuk. Warto rzucić je na naszego Maga, który stojąc z dala od centrum bitwy mimo wszystko będzie zadawał wrogom obrażenia. Przeciwnik może je unieważnić stosując zaklęcie Disenchant.  | 
![]()  | Totem of Life Innymi słowy mówiąc- szpital polowy. Leczy wszystkie ranne jednostki znajdujące się w zasięgu jego wzroku. Niestety trwa to dość długo. Budować w bezpiecznym miejscu, najlepiej niedostępnym dla przeciwka i odsyłać do leczenia wszystkie ranne w czasie walk jednostki (szczególnie te doświadczone). Polecam!  | 
![]()  | Totem of Light Substytut wierzy obserwacyjnej. Pozwala obserwować teren o dość dużym promieniu. Niestety tak jak pozostałe totemy, cechuje go bardzo niska wytrzymałość. Moim zdaniem o wcielę lepszym zaklęciem jest konkurujący z nim Teleport.  | 
![]()  | Totem of Pacifism Dość szczególne zaklęcie. Po wybudowaniu Totemu nie pozwala on na prowadzenie walk w jego pobliżu! Pozwala np. "złapać oddech" naszym jednostkom przerywając udany atak przeciwnika. Dobrym pomysłem jest stawianie Totemu w pobliżu Miejsc Mocy- nasz wróg nie będzie nas wstanie z nich wygonić. Niestety, zasięg działania Totemu jest stosunkowo mały, tak więc jednostki ustawione poza jego obrębem i rażące z dystansu (Smoki, Elfy, Pająki etc.) są w stanie bardzo szybko go zniszczyć. Mimo wszystko polecam!  | 
Na tym kończy się lista zaklęć pomocniczych i ofensywnych. Rzućmy teraz okiem na nasz "zwierzyniec".
0
- Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
- Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
	
- Magic and Mayhem The Art of Magic: Maga nam potrzeba!
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: "Zabawki" dla Maga
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Chaosu
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Neutralne
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Zaklęcia Dobra
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Dawać mi tu potwora!
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Chaosu
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Neutralne
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Potwory Dobra
 - Magic and Mayhem The Art of Magic: Czy nareszcie kogoś zabiję? ;)
 
 
 - Magic & Mayhem: The Art of Magic - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











