Zadania poboczne | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
Aktualizacja:
Sprawdź nowy towar.
To zadanie aktywuje się po wykonaniu drugiej głównej misji i powrocie do bazy. Po prostu odwiedź kwatermistrza w Hangarze (znajduje się na poziomie 1) i sprawdź co nowego ma w ofercie.
Odwiedź doktora Kowacza. Zbierz próbki 20 sepii.

Laboratorium Kowacza znajduje się w Hangarze, na poziomie trzecim, za koszarami. Doktor zleci Ci zebranie próbek z 20 sepii. Znajdziesz je bez problemu w większości lokacji. Powróć do Doktora, aby otrzymać 2000 T-Energii.
Skuj lód z żurawi.
Wkraczając po raz pierwszy do Skrzyżowania Baileya dostaniemy informację od Braddocka o zamarzniętych żurawiach. Znajdują się one tuż obok centralnej platformy. Uruchom je za pomocą mecha, a następnie wysiądź i napraw pompy. Za tą "skomplikowaną" czynność otrzymasz 2500 T-energii.
Użyj próbnika DNA na akridzie.

Zadanie staje się aktywne, gdy otrzymamy od doktor Romane specjalny próbnik DNA, za pomocą którego możemy zbierać kody genetyczne akridów. Więcej informacji znajdziesz w Bestiariuszu.
Użyj wykrywacza energii termalnej.

Zadanie to staje się aktywne po przyniesieniu Oli komponentu, w jednej z głównych misji. Dostajemy urządzenie, które dźwiękiem pomaga nam znaleźć odpowiednie miejsce na posterunek termalny. Aby ukończyć to zadanie musimy ustalić 5 posterunków. Miejsce na pierwszy znajduje się na Szczycie Shackletona, w miejscu, gdzie zbieramy DNA dla Romane.

Kolejny posterunek możesz postawić w Strefie Bishopa. Zaraz po wejściu do lokacji użyj wciągarki, aby dostać się na skalną półkę po prawej.

Kolejne miejsce na posterunek znajdziesz w Strefie Picketta. Udaj się do zachodniej części mapy i użyj magnetycznego haka, aby dostać się do ukrytej jaskini.

Czwarty posterunek możesz ustanowić na Polach Śmierci. Będziesz do tego potrzebował ulepszonej wyciągarki (do nabycia oczywiście u Oli). Po wejściu do lokacji, jeszcze nim dotrzesz do Obozu Zapomnianych, będziesz mógł użyć wspomnianej wciągarki, aby dostać się na skarpę z prawej strony.

Ostatni posterunek możesz postawić w jaskini, do której prowadzi wąski korytarz w Skrzyżowaniu Baileya. Za rozstawienie wszystkich posterunków otrzymasz 3000 T-energii.
UWAGA: Wspomniane powyżej posterunki oraz posterunek w Jaskini Diaz możesz opróżniać, za każdym razem otrzymując 2500 T-energii. Możliwość opróżnienia posterunku zostanie zasygnalizowana odpowiednim wpisem w Twoim dzienniku zadań.
Pobierz próbki DNA z 10 rzadkich taark albinosów.

Dokładny opis, gdzie możesz aktywować to zadanie oraz jak znaleźć wszystkie taarki zawarty został w rozdziale Taarki albinosy.
Napraw rurociąg.

Zadanie pojawia się po otrzymaniu palnika od Oli, przy wejściu do Szczytu Shackletona. Po prostu podejdź do zaznaczonego rurociągu i zespawaj wszystkie pęknięcia, odpowiednio kierując płomieniem palnika. Otrzymasz 2000 T-energii.
Odnajdź pamiątki.

Zadanie to otrzymasz w Obozie Zapomnianych od Soichiego. Pierwsza pamiątka to Srebrna Piersiówka po Juro Katsuragim. Znajdziesz ją w Wyjącej Przepaści, w miejscu, w którym dostaniesz się na skalną półkę, za pomocą linki ze swojego mecha. Kontynuuj eksplorację wewnątrz, aż trafisz do miejsca, gdzie będziesz mógł użyć magnetycznego haka. Przejdziesz do pomieszczenia, w którym przy ciele żołnierza odnajdziesz wspomnianą pamiątkę.

Konika Szachowego zostawionego przez Lagana Cheruparę odnajdziesz w Elektrowni. Znajduje się w pomieszczeniu z dużą ilością platform, na najwyższym poziomie zauważ dziurę w ścianie po prawej stronie. Dostaniesz się tam za pomocą haka magnetycznego.

Kolejna pamiątka to Zardzewiałe Nieśmiertelniki, należące niegdyś do płk Masona Picketta. Znajdziesz je oczywiście w Strefie Picketta. Dostań się na półkę skalną za pomocą wyciągarki z mecha. Następnie przejdź przez rurę i użyj magnetycznego haka, aby wejść na górę wieży. Zeskocz na niższą półkę skalną, gdzie odnajdziesz tą pamiątkę.

Ostatnia pamiątka to Złota Broszka pozostawiona przez Silvię Herrerę. W głównym pomieszczeniu Instalacji Obronnej odnajdziesz miejsce, w którym możesz użyć haka magnetycznego. Pamiątka znajduje się w pomieszczeniu, do którego spadniesz. Warto również zainteresować się leżącą tutaj bronią.
Po powrocie do Soichiego otrzymasz ulepszenie swojego kombinezonu.
0
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 1 - Uratuj Laroche'a | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 2 - Pierwszy posterunek termalny | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 3 - Stacja przekaźnikowa | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 4 - Nieznana Struktura | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 5 - Pomoc dla Zapomnianych | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 7 - Odczyty podczas burzy | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 8 - Gorevorgg i Nushi | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU | Opis przejścia i zadania poboczne
- Zadania poboczne | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Opis przejścia
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany755084 Generał
poradnik do takiej gry chyba na prawdę dla wybitnie opornych!
Mr.Gamer Chorąży

Raczej nie do końca. Ułatwia odnalezienie wszystkich "collectibles", a z tym jest trochę roboty...
Soulcatcher Legend

Psychosocial ---> skoro tak twierdzisz, wierzymy ci.
Zły666 Legionista
Nie widziałem tak skopanego QTE od czasu Wiedźmina II. Przejście finału jest niemożliwe mimo iż napierdalałem klawisz F trzy razy na sekunde. Dlatego uroczyście przysięgam że dorwe wszystkich odpowiedzialnych za to i zarżnę ich i ich rodziny bez litości!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.