Misja 2 - Pierwszy posterunek termalny | Opis przejścia i zadania poboczne
Aktualizacja:
Misja 2: Pierwszy posterunek termalny

Wsiadaj do mecha i kieruj się do Coronis. Po drodze będziesz musiał pomóc otworzyć bramę (podobnie jak w misji pierwszej: łapiesz chwytakiem [LPM] i przykręcasz [F]). Kieruj się za znacznikami do miejsca ukazanego na screenie, gdzie opuść się za pomocą haka otrzymanego od Braddocka. Po prosu podejdź do krawędzi, a Jim zrobi to automatycznie. Na dole czeka Cię kolejna mała naprawa, a następnie droga powrotna do mecha. Używaj haka [F], aby za jego pomocą dostawać się w miejsca wyżej. Krawędzie w których możesz go używać są specjalnie oznaczone.

Schowaj się za przeszkodą i wykończ kilku przeciwników. Uważaj na ładunki, którymi plują nowo poznane bestie. Kieruj się naprzód jedyną możliwą drogą (po drodze znajdziesz broń automatyczną, bardzo przydatną w tym miejscu oraz dziennik audio) .Użyj haka kilka razy i pnij się w górę, aż w końcu dotrzesz z powrotem do miejsca w którym zostawiłeś mecha. Przed Tobą kolejne zadanie - musisz ustawić swój pierwszy posterunek. Kieruj się więc za znacznikami do Kotliny Hannemana. Używaj wiertła, aby torować sobie drogę [T].

W pewnym momencie będziesz musiał opuścić maszynę. Zostaniesz zaatakowany przez akrida i aby się uwolnić musisz ukończyć QTE. Wciskaj więc przycisk wyświetlony na ekranie [F], a następnie celuj myszką w pomarańczowy pysk i użyj noża, aby zwieńczyć dzieło. Teraz pora na zestrzelenie lodu ze swojej maszyny. Uważaj przy tym na ataki potworów, stosuj częste uniki i pozostawaj w ruchu. Po udanym "odladzaniu" wróć do mecha i kieruj się ponownie za znacznikami wskazującymi drogę.

Po dojściu do krawędzi użyj haka i idź dalej. W miejscu ukazanym na screenie zeskocz w dół, a Jim bezpiecznie użyje haka. Powtarzaj tę czynność aż znajdziesz się na samym dole, u celu.

Czeka Cię tu mała potyczka z dwoma akridami. Tak jak poprzednio pamiętaj, aby celować w pomarańczowy obszar (pysk), unikać ich szarż [spacja] oraz pozostawać w ciągłym ruchu. W pobliżu znajdziesz dwie skrzyneczki, w których możesz uzupełnić amunicję w razie potrzeby. Gdy pokonasz dwójkę oponentów, pojawi się jeszcze jeden, trochę większy. Podobnie, unikaj jego szarż oraz dodatkowo uważaj na ataki zadawane ogonem. Po walce ustaw posterunek.
0
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 1 - Uratuj Laroche'a | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 2 - Pierwszy posterunek termalny | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 3 - Stacja przekaźnikowa | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 4 - Nieznana Struktura | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 5 - Pomoc dla Zapomnianych | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 7 - Odczyty podczas burzy | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 8 - Gorevorgg i Nushi | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU | Opis przejścia i zadania poboczne
- Zadania poboczne | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Opis przejścia
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany755084 Generał
poradnik do takiej gry chyba na prawdę dla wybitnie opornych!
Mr.Gamer Chorąży
Raczej nie do końca. Ułatwia odnalezienie wszystkich "collectibles", a z tym jest trochę roboty...
Soulcatcher Legend
Psychosocial ---> skoro tak twierdzisz, wierzymy ci.
Zły666 Legionista
Nie widziałem tak skopanego QTE od czasu Wiedźmina II. Przejście finału jest niemożliwe mimo iż napierdalałem klawisz F trzy razy na sekunde. Dlatego uroczyście przysięgam że dorwe wszystkich odpowiedzialnych za to i zarżnę ich i ich rodziny bez litości!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
