Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru | Opis przejścia i zadania poboczne
Aktualizacja:
Misja 6: Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru

Na początku kieruj się do Strefy Picketta, a następnie na jej południowym końcu przejdź do Instalacji Obronnej. Zjedź windą (znajduję się z prawej strony od wejścia) na dół.

Dojdziesz do pomieszczenia pokazanego na screenie. Uważaj na strażników-samce, którzy będą próbowali podejść Cię od tyłu. W lewym rogu pomieszczenia znajdziesz panel, którym otworzysz drzwi. Znajdują się one z prawej strony od wejścia do tego pomieszczenia. Ruszaj nimi dalej, w głąb.

Znajdziesz się w pomieszczeniu, gdzie jest dużo sepii oraz bolsepii (granat dobrze im zrobi). Użyj haka, aby dostać się na górny poziom. Zniszcz tam gniazdo, z którego wychodzą akridy. Ruszaj do głównej windy przejściem odsłoniętym po zniszczeniu owego gniazda. Kieruj się dalej, do wspomnianej windy.

Trafisz nią do okrągłego pomieszczenia, w którym jest pełno latających enosów. Szybko wyeliminuj 2 gniazda, które "produkują" nowe akridy, a następnie wykończ te pozostałe przy życiu. Warto naprawić teraz działko automatyczne znajdujące się w tym pomieszczeniu. Następnie aktywuj wejście do zbrojowni wróć do miejsca, gdzie walczyłeś z enosami, aby stoczyć kolejną walkę. Tym razem Twoimi przeciwnikami będą strażnicy (zarówno samce jak i samice). Uważaj, aby nie dać zajść się samcom od tyłu, a do samic strzelaj zza osłony. Przydatne na tym etapie będą granaty. Amunicję znajdziesz w pomieszczeniu do którego otworzyłeś drzwi (są tam również pojemniki z T-energią oraz wyspecjalizowany komponent). Na koniec napraw drzwi wejściowe i szybko czmychaj do Obozu Zapomnianych, aby porozmawiać z Mirą.

Otrzymasz magnetyczne ulepszenie do swojego haka, pozwalające Ci dostawać się w inne, wcześniej niedostępne rejony (np. sufit w szklarni w której masz porozmawiać z ojcem Miry). Porozmawiaj ze wspomnianym Soichim (otrzymasz od niego zadanie odnalezienia pamiątek, więcej Zadania poboczne). Wróć do Miry, a następnie do Hangaru.

Po drodze okaże się, że Twoja baza została zaatakowana przez akridy. Gdy dotrzesz na miejsce pomóż w oczyszczaniu górnego pokładu, a następnie zjedź windą na poziom 1. Natrafisz tam na duże skupisko sepii i bolsepii, pozostań więc czujny. Toruj sobie drogę, aż dojdziesz do warsztatu, gdzie pomóż przez chwilę w zabijaniu akridów. Następnie powróć na główny pokład (poziom 2), gdzie tym razem będziesz zmuszony stawić czoła strażnikom. Gdy i tutaj sytuacja zostanie opanowana dostaniesz wezwanie, aby udać się do Laboratorium (wejście przez koszary, na poziomie 3).

Na miejscu użyj windy, aby zjechać w dół i kieruj się dalej, w głąb. Oczyść laboratorium z taarek i strażników (w pomieszczeniu znajdziesz 2 skrzyneczki z amunicją). Kieruj się do doktor Romane. Następnie szybko przejdź do urządzenia znajdującego się w dolnym pomieszczeniu i zniszcz je (kilka strzałów załatwi sprawę). Teraz porozmawiaj z Braddockiem (poziom 2), a następnie z Olą (poziom 1), który "zupgraduje" Twojego mecha. Powróć na Główny pokład i wskakuj do maszyny, aby wypróbować nowe zabawki Oli.
0
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 1 - Uratuj Laroche'a | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 2 - Pierwszy posterunek termalny | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 3 - Stacja przekaźnikowa | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 4 - Nieznana Struktura | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 5 - Pomoc dla Zapomnianych | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 7 - Odczyty podczas burzy | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 8 - Gorevorgg i Nushi | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU | Opis przejścia i zadania poboczne
- Zadania poboczne | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Opis przejścia
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany755084 Generał
poradnik do takiej gry chyba na prawdę dla wybitnie opornych!
Mr.Gamer Chorąży

Raczej nie do końca. Ułatwia odnalezienie wszystkich "collectibles", a z tym jest trochę roboty...
Soulcatcher Legend

Psychosocial ---> skoro tak twierdzisz, wierzymy ci.
Zły666 Legionista
Nie widziałem tak skopanego QTE od czasu Wiedźmina II. Przejście finału jest niemożliwe mimo iż napierdalałem klawisz F trzy razy na sekunde. Dlatego uroczyście przysięgam że dorwe wszystkich odpowiedzialnych za to i zarżnę ich i ich rodziny bez litości!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.