Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU | Opis przejścia i zadania poboczne
Aktualizacja:
Misja finałowa: Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU

Po wyjściu z windy kieruj się w stronę szczytu. Na swej drodze spotkasz kilku żołnierzy NEVECU (miła odmiana po ciągłym zabijaniu akridów), którzy nie stanowią większego zagrożenia. Najlepiej eliminować ich pozostając za osłoną. Uważaj na rzucane w Twoją stronę granaty. Po chwili dojdziesz do miejsca ukazanego na screenie. Schowaj się za skrzynką i oczyść ten teren. Następnie wejdź na Wierzchołek Szczytu Shackletona.

Uruchom konsolę i wejdź na górę. Przylgnij od razu do pierwszej osłony. W miejscu tym przyjdzie Ci wyeliminować sporą grupkę żołnierzy. Dobrym celem na początek są ci, którzy zmieniają swoją osłonę. Używaj granatów i uważaj na te rzucane przez wrogich wojaków. Po wyeliminowaniu dwóch "fal" przeciwników kieruj się do otwartej bramy. Zastrzel ostatniego przeciwnika i aktywuj konsolę.

Wejdź do swojego mecha i ustaw antenę. Sprawa trochę się skomplikuje i na scenę wkroczy Laroche, który będzie próbował Cię powstrzymać. Blokuj jego ataki i sam uderzaj wiertłem. Słuchaj wskazówek Oli i łap wrogiego mecha za ramiona, a następnie niszcz wiertłem jego kolejne źródła zasilania.

Podstawą sukcesu jest blokowanie w odpowiednim momencie oraz wyprowadzanie własnych uderzeń, a w późniejszej części walki - łapanie ramion oraz używanie wiertła, aby zniszczyć podświetlone, pomarańczowe źródła energii.

Po udanej walce odzyskasz kontrolę nad Jimem będąc w Obozie Zapomnianych. Idź na przód w poszukiwaniu Miry. Uważaj na żołnierzy NEVECU, szczególnie dużo będzie ich w miejscu ukazanym na screenie. W pierwszej kolejności wyeliminuj tych będących bliżej Ciebie, a następnie zajmij się resztą. Kieruj się do komnaty Soichiego, spotykając po drodze jeszcze kilku wojaków (uważaj, gdyż będą ostrzeliwać Cię z góry).

Po odzyskaniu kontroli nad Jimem podnieś słuchawkę ze stołu. Następnie uciekaj z celi. Po drodze Peyton podniesie nóż. Kieruj się do wyjścia z pomieszczenia (zniszczona siatka). Po drodze zaatakuje Cię taarka (QTE).

Zgodnie z zaleceniem Braddocka odzyskaj swój ekwipunek. Kieruj się w stronę windy, po drodze walcząc z oddziałami NEVECU. Dostań się do windy, którą wjedź na poziom 3. Uratuj tyłek Laroche'a i kieruj się do kolejnej windy, tym razem na poziom 2.

Ponownie uważaj na żołnierzy NEVECU. Kieruj się czym prędzej do biura Braddocka. Po krótkiej rozmowie wejdź do mecha, a następnie wyjdź z Hangaru do Coronis.

Twoim zadaniem jest teraz podłożenie bomb w 3 wyznaczonych miejscach. Następnie wejdź do windy na pokładzie mecha i oglądnij ciekawy przerywnik.

Cóż, zostało jeszcze jedno zadanie do wykonania. Ruszaj do Nushi. Kieruj się w głąb i otwieraj kolejne zastawki (niszcz coś w rodzaju żółtych "skrzepów", aby można było użyć impulsu elektrycznego do otwarcia zastawki). Dojdziesz do momentu, w którym będziesz mógł użyć wciągarki. Wyjdź więc z maszyny i kieruj się cały czas przed siebie. Po drodze zaatakują Cię bolsepie. Rozwal je, tak samo kolejne, wspomniane wcześniej, "skrzepy". Wróć do maszyny i otwórz zastawkę. Przejdź do serca Nushi.

Przed Tobą finałowe starcie z Isenbergiem. Chowaj się za włóknami nerwowymi. Dzięki temu, gdy Isenberg trafi takie włókno swoim laserem, zaatakują go akridy, które choć na chwilę odciągną uwagę od Ciebie. Atakuj pomarańczowe miejsca na barkach jego mecha, stają się one aktywne, gdy ten szykuje się do ataku.

Kilka celnych strzałów we wspomniane powyżej miejsca spowoduje coś w rodzaju zwarcia (screen). Strzelaj wtedy w jego centralną (również pomarańczową) część. Isenberg będzie kolejno atakował Cię bombami, rakietami, a na końcu laserem. Kluczem do zwycięstwa jest oczywiście unikanie jego ataków i sprawianie, aby podrażniał nerwy Nushi. Atakuj go, kiedy jego uwaga jest skupiona na akridach. Celuj w pomarańczowe części, a następnie w środek korpusu. Powtórzenie operacji kilka razy zapewni Ci wygraną. Pamiętaj, aby nie dać zniszczyć swojego mecha, w którym dodatkowo możesz uzupełniać amunicję.

Końcowym momentem będzie krótka seria QTE. Po jej ukończeniu możesz wygodnie rozsiąść się w fotelu i oglądnąć ostatni filmik z gry. Właśnie ukończyłeś Lost Planet 3. Gratulacje!

0
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 1 - Uratuj Laroche'a | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 2 - Pierwszy posterunek termalny | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 3 - Stacja przekaźnikowa | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 4 - Nieznana Struktura | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 5 - Pomoc dla Zapomnianych | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 7 - Odczyty podczas burzy | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 8 - Gorevorgg i Nushi | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU | Opis przejścia i zadania poboczne
- Zadania poboczne | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Opis przejścia
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany755084 Generał
poradnik do takiej gry chyba na prawdę dla wybitnie opornych!
Mr.Gamer Chorąży
Raczej nie do końca. Ułatwia odnalezienie wszystkich "collectibles", a z tym jest trochę roboty...
Soulcatcher Legend
Psychosocial ---> skoro tak twierdzisz, wierzymy ci.
Zły666 Legionista
Nie widziałem tak skopanego QTE od czasu Wiedźmina II. Przejście finału jest niemożliwe mimo iż napierdalałem klawisz F trzy razy na sekunde. Dlatego uroczyście przysięgam że dorwe wszystkich odpowiedzialnych za to i zarżnę ich i ich rodziny bez litości!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
