Misja 3 - Stacja przekaźnikowa | Opis przejścia i zadania poboczne
Aktualizacja:
Misja 3: Stacja przekaźnikowa

UWAGA: Podczas tej misji możesz odnaleźć sporo dzienników. Jeśli nie chcesz ich przegapić zapoznaj się z rozdziałem Znajdźki.
Misję możemy rozpocząć po oglądnięciu dłuższego przerywnika filmowego. Wskakuj do swojego mecha i kieruj się do lokacji Skrzyżowanie Baileya. Skuj lód z pompy za pomocą wiertła, a następnie wyjdź, aby dokonać napraw. Uważaj na przeciwników, gdyż okolica w nich obfituje. Z lewej strony od wejścia na główną platformę, na lodowej półce, znajdziesz wyspecjalizowane komponenty. Kieruj się następnie do Strefy Bishopa. Toruj sobie drogę za pomocą wiertła i bez większych przeszkód przejdź do lokacji Szczyt Shackletona.

Podążaj naprzód, przy schodach wysiądź z mecha i ruszaj nimi na górę. Twoim zadaniem będzie naprawienie i aktywowanie po kolei 5 stacji.

Aktywuj panel dokujący i ruszaj do tunelu. Na jego końcu spotkasz 2 akridów. Ponownie jak uprzednio strzelaj w ich wrażliwe miejsca. Możesz też pozostać na górze i stamtąd prowadzić ostrzał, ale uważaj, gdyż stwory mogą tam wyskoczyć. Po ich pokonaniu skorzystaj z haka, aby dostać się do drugiej stacji (z lewej strony od miejsca widocznego na screenie). Aktywuj konsolę i kieruj się w kierunku trzeciej stacji, po drodze zaliczając mały QTE.

Na górze zabij kilka kolejnych akridów oraz zniszcz ich gniazdo. Za nim znajduję się przejście. Idź dalej zabijając kolejnych wrogów oraz uważając na wybuchające jaja. Przejdź między skałami do trzeciej stacji i aktywuj ją. Kieruj się coraz wyżej do kolejnej, czwartej stacji. Po drodze czeka Cię niespodzianka w postaci latających akridów. Eksterminuj je z zimną krwią, a następnie zniszcz miejsce z którego wychodzą (screen). Przechodząc dalej spotkasz ich więcej. Niszcz genessy i uważaj na pociski wystrzeliwane przez latające enosy. Ostatecznie dotrzesz do czwartej stacji (użyj haka) i uruchom ją. Ponownie użyj haka, aby dostać się na wyższą platformę i przestaw tory.

Kieruj się w kierunku ostatniej, piątej stacji. Po drodze trafisz do pomieszczenia pełnego enosów. Zniszcz genessę, za którą znajduję się przejście. Ruszaj dalej, do miejsca, gdzie będziesz przechodził przez rury (screen). Tutaj szczególnie uważaj na bolsepie, które plują na odległość. Wyjdź na górną skarpę, gdzie zniszcz genessę. Następnie wejdź na Wierzchołek Szczytu Shackletona. Idź w stronę reaktora i aktywuj piątą stację. Kieruj się w górę po schodach.

Na powierzchni podejdź do wieży przekaźnikowej i napraw ją. Po krótkim przerywniku czeka Cię ciężka walka z akridem przypominającym wielkiego kraba.

Pamiętaj, aby cały czas pozostawać w ruchu i wykonywać uniki. Twoim celem jest pomarańczowy grzbiet. Najpierw musisz zestrzelić z niego wszystkie kolce, a następnie skorupę. Po kilkunastu celnych strzałach obszar ten stanie się podatny na ataki. Wykorzystaj sytuację i strzelaj w to miejsce . Amunicję znajdziesz w skrzyneczkach rozrzuconych wokół "areny". Po pokonaniu gada przywróć zasilanie oraz wsiądź do mecha.
Wskazówka: Staraj się mieć cały czas vorgga przed sobą. Kiedy on szykuje się do ataku lub szarży, Ty szykuj się do uniku. Po dobrze wykonanym uskoku masz chwilę, aby go obejść i zaatakować jego wrażliwy tył.

Czeka Cię kolejna walka z wielkim krabem. Tym razem jednak powinno pójść łatwiej, gdyż znajdujesz się w środku mecha. Blokuj ataki [Q] w odpowiednim momencie, łap szczypce chwytakiem, a następnie przewiercaj je wiertłem. Walka sprowadza się do blokowania i używania chwytaka oraz wiertła w odpowiednim momencie. Wiertłem zaś steruj tak, aby "jeździło" po pomarańczowych częściach stwora. Na koniec zatop je prosto w grzbiecie akrida.
UWAGA: Jeśli wytrzymałość Twojej maszyny spadnie do zera to będziesz zmuszony walczyć pieszo, do momentu, aż mech dokona autonaprawy.
Teraz, nie nękany przez nikogo, zakręć zawór. W drodze powrotnej sprawdź co u doktor Romane. Wsiadaj do mecha i udaj się do miejsca, gdzie będziesz świadkiem krótkiego filmiku.

Od doktor Romane otrzymasz próbnik DNA, za pomocą którego możesz zbierać informacje na temat różnych akridów (patrz Bestiariusz). Na początku trzeba go jednak wypróbować. Kieruj się za znacznikami. Dostań się do gniazda akridów używając haka w miejscu widocznym na screenie. Tam pokonaj kilku przeciwników, zmień amunicję (przytrzymując [R]), strzel do jaja, zbierz DNA i wracaj do pani doktor. Kolejne zadanie otrzymasz przez radio. Musisz znaleźć pewne części, których Ola potrzebuje, aby wykonać niezbędne dla Ciebie ulepszenie. Przejdź więc do Skrzyżowania Baileya. Znajdź potrzebny komponent (jest on zaznaczony na radarze). Możesz przy okazji zebrać DNA sepii i bolsepii, gęsto występujących w tym terenie. Wracaj do Hangaru, a następnie w warsztacie Oli wyposaż mecha w wyciągarkę.
0
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prolog | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 1 - Uratuj Laroche'a | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 2 - Pierwszy posterunek termalny | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 3 - Stacja przekaźnikowa | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 4 - Nieznana Struktura | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja 5 - Pomoc dla Zapomnianych | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 6 - Otwarcie zbrojowni i powrót do Hangaru | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 7 - Odczyty podczas burzy | Opis przejścia i zadania poboczne
- Misja 8 - Gorevorgg i Nushi | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Misja finałowa - Powstrzymanie Isenberga i sił NEVECU | Opis przejścia i zadania poboczne
- Zadania poboczne | Opis przejścia i zadania poboczne | Lost Planet 3
- Opis przejścia
- Lost Planet 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany755084 Generał
poradnik do takiej gry chyba na prawdę dla wybitnie opornych!
Mr.Gamer Chorąży

Raczej nie do końca. Ułatwia odnalezienie wszystkich "collectibles", a z tym jest trochę roboty...
Soulcatcher Legend

Psychosocial ---> skoro tak twierdzisz, wierzymy ci.
Zły666 Legionista
Nie widziałem tak skopanego QTE od czasu Wiedźmina II. Przejście finału jest niemożliwe mimo iż napierdalałem klawisz F trzy razy na sekunde. Dlatego uroczyście przysięgam że dorwe wszystkich odpowiedzialnych za to i zarżnę ich i ich rodziny bez litości!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.